وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات سازمان بهزیستی در سال 84 بیش از 152 میلیارد تومان بود که این رقم در سالجاری به یک هزار میلیارد تومان رسیده است.

شیخ الاسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: توانمند سازی و تامین اشتغال و مسکن معلولان و مددجویان به دلیل ناتوانیهای جسمی و حرکتی این قشر به مراتب مهمتر از سایر افرادو گروه ها است و به همین دلیل این موضوع باید مورد توجه ویژه مسئولان باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم حیات دوباره و روح تازه ای درکالبد سازمان بهزیستی دمیده شده اظهار داشت: اعتبارات سازمان بهزیستی در سال 84 بیش از 152 میلیارد تومان بود که این رقم در سالجاری به یک هزار میلیارد تومان رسیده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:‌رشد 430 درصدی اعتبارات سازمان بهزیستی نشان دهنده توجه دولت به تقویت بهزیستی و حمایت از اقشار تحت پوشش این سازمان است.

در ادامه حسینی معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعاونی های ثبت شده تاکنون در سراسر کشور اظهار داشت: این تعاونی ها در بخشهای مختلف کشاورزی صنعت خدمات و مسکن و زیربنایی است.

وی افزود: از مجموع 7 هزار و 344 تعاونی به ثبت رسیده یک هزار و 759 مورد تعاونی کشاورزی دو هزار و 41 تعاونی صنعت سه هزارو 296 تعاونی خدمات و 248 تعاونی مسکن و امور زیربنایی به ثبت رسیده است.

گفتنی است،‌از مجموع کل تعداد تعاونی های به ثبت رسیده یک هزار و 405 تعاونی فعال و 5 هزار و 939 تعاونی در دست اجرا است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار