عضو حزب همبستگي ايران اسلامي گفت: اين حزب بعد از 22 بهمن ماه ليست انتخابي خود را جهت اعلام حضور گروه‌هاي اصلاح طلب اعلام و منتشر مي نمايد.

همايون ابوسعيدي عضو حزب همبستگي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران درباره بيانات اخير مقام معظم رهبري گفت:‌ ولي امر مسلمين در نماز جمعه اخير جواب كوبنده‌اي به ياوه‌گويي‌ها و تهديدات دشمنان جمهوري اسلامي ايران كه در راستاي بي‌هويت كردن انقلاب ما تلاش مي‌كردند دادند.

وي افزود: مقام معظم رهبري با تاكيد بر حضور همگان در صحنه سياسي و انتخابات كشور براساس معيارهاي قانوني نشان دادند كه حضور مردم در صحنه‌هاي سياسي براي ايشان بسيار مهم مي‌باشد لذا مردم و جريانات سياسي بايستي با پيروي از رهنمودهاي ايشان در انتخابات شركت نمايند.

ابوسعيدي درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم اذعان داشت:‌ حضور آگاهانه طيف اصلاح طلب با توجه به بيانات رهبري در انتخابات بسيار مثبت است چرا كه اصلاح‌طلبان واقعي نه تنها با نظام، آرمان‌هاي انقلاب،‌ امام و رهبري هيچگونه مخالفتي ندارند بلكه همواره خود را از مدافعان انقلاب و اصول و مباني آن مي‌دانند به همين جهت حزب همبستگي با توجه به پايبندي و ايفاي نقش در صحنه سياسي به طور جدي در انتخابات شركت خواهد كرد.

عضو حزب همبستگي خاطرنشان كرد:‌اين حزب داراي تشكيلات سازماني است و براساس اساسنامه حزب،‌دبير كل موظف به ارائه گزارشات و مواضع حزب در صحنه‌هاي سياسي كشور خصوصا با نزديك شدن به ايام انتخابات است. از اين رو براساس مذاكراتي كه با دبير كل حزب انجام شده مقرر گرديده كه حزب همبستگي بعد از 22 بهمن ماه توسط دبير كل به اعضاي محترم شوراي عالي و سياست‌گذاري حزب ليست انتخاباتي خود را اعلام و منتشر نمايد.

ابوسعيدي در پايان تصريح كرد: اميدوارم با توجه به روندي كه وجود دارد وحدت به معناي واقعي در ابعاد مختلف در جامعه‌ كنوني ما ا مكان پذير شود چرا كه ايجاد يك رابطه صميمي بين طيف‌هاي مختلف سياسي بسيار با ارزش تر از اختلاف و مسائل حاشيه‌اي است بنابراين وحدت و گروه‌هاي سياسي به نفع نظام و حكومت اسلامي است و اين قابل پيش‌بيني است كه دست‌هاي وابسته به بيگانگان و دشمنان نظام در كار هستند كه با اتحاد بين گروه ها و طيف‌هاي مختلف سياسي مخالفند و بقاي خود را در اختلاف بين احزاب داخل كشور مي‌بينند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار