همزمان با ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي چندين پروژه عمراني با حضور محمدرضا فلاح زاده به بهره برداري رسيد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ محمد رضا فلاح زاده استاندار يزد در افتتاحيه ساختمان جديد بانك توسعه تعاون اظهار اميدواري كرد: اين بانك با استقرار در مكان جديد، شروع جديدي نيز در حوزه ارائه خدمات به بخش توليد داشته باشد.
وي با اشاره به اهميت تعاونيها و با بيان اينكه اغلب تعاونيها توسط اقشار متوسط جامعه شكل ميگيرند، گفت: خدمات دهي به اين قشر داراي ثواب ماندگار است.
در ادامه دبستان ولايت - با زير بنائي بالغ بر 2 هزار متر مربع كه هزينه احداث آن از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب(مدظله) تامين شده است- مورد بهره برداري قرار گرفت.
استاندار پس از بازديد از قسمتهاي مختلف اين دبستان، در جمع دانش آموزان اين مدرسه حضور يافت و در سخناني دانش آموزان را به تلاش در كسب علم و دانش، فراگيري آموزه هاي قرآني و رعايت ادب توصيه كرد.
همچنين با حضور استانداريزد، پروژه استخر شهداي كارگر كه يك ميليارد و 300 ميليون تومان اعتبار به خود اختصاص داده بود، مورد بهره برداري قرار گرفت.
وي با تبريك هفته وحدت و سالروز ميلاد پيامبر گرامي اسلام گفت: حضرت محمد(ص) 4 اصل اساسي را در زندگي خود مورد توجه قرار داده بودند كه شامل خلق نيكو، گذشت از مال دنيا، شناخت توطئه هاي دشمن و جهاد و مجاهدت در راه خدا و همچنين رعايت حلال و حرام و تبليغ احكام دين خدا است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.