نواي فجر انقلاب در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر؛

"قلب يخي" در کنسرت مازيار فلاحي

قطعه هاي جديد سريال "قلب يخي" و "جاودانگي" در کنار قطعه هاي موسيقايي پيشين مازيار فلاحي، در کنسرت جديد اين خواننده که 27 بهمن در دو نوبت 18 و 21 در برج ميلاد تهران برگزار شده اجرا مي شود.

مازيار فلاحي خواننده و آهنگساز در گفتگو با

خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران

ضمن بيان اين مطلب افزود: در کنسرت جديدم که 27 بهمن در بخش جنبي جشنواره موسيقي فجر برگزار مي شود علاوه بر قطعات موسيقايي که پيش تر توسط من اجرا شده قطعه هاي جديدي را که در سري جديد سريال "قلب يخي" و همچنين سريال "جاودانگي" اجرا کرده ام را نيز براي مخاطبان به صورت زنده مي‌خوانم.

وي با اشاره به تنوع ايجاد شده در ارکستر خود براي حضور در بيست و هفتمين جشنواره موسيقي فجر اظهار داشت: من در جشنواره موسيقي فجر در ارکسترم تنوع ايجاد کرده ام و هدف اصلي ام از کارکردن با ارکستري جديد ايجاد تفاوتي ماندگار در اين اجرا با اجراهاي پيشين من است.

فلاحي در خصوص اينکه تمام نوازنده هاي ارکسترش داراي تحصيلات دانشگاهي در زمينه موسيقي هستند، اظهار داشت: سرپرستي ارکستر برعهده خودم است و سعي کرده ام با افراد تحصيلکرده در زمينه موسيقي کار کنم و به همين جهت تمام نوازنده هاي ارکستر من در زمينه موسيقي داراي تحصيلات دانشگاهي هستند که اين موضوع براي من بسيار حائز اهميت است.

فلاحي خاطرنشان کرد: تعداد قطعه هاي اجرايي در اين کنسرت هنوز مشخص نيست کنسرت من 27 بهمن در دو نوبت 18 و 21 در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار