با گسترش شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این دانشگاه قابلیت جذب 10 هزار دانشجو به خصوص از کشورهای همجوار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دکتر حسن ابوالقاسمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 17 بهمن در مراسم افتتاح مرکز آموزش، بهداشتی و درمانی دندانپزشکی بین الملل در خیابان جمالزاده افزود: شعبه بین الملل این دانشگاه توانایی این را دارد که دانشجویان زیادی از کشورهای همجوار تا بین 10 هزار نفر جذب کند.
وی گفت: دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برترین دانشجویان رشته های علوم پزشکی هستند .
ابوالقاسمی با بیان این که قبل از انقلاب به هیچ عنوان ما رخدادهایی مثل افتتاح چنین مراکزی نداشتیم اظهار داشت: امروزه ما شاهد گسترش دانشگاه های مختلف در کشور هستیم و این ها ثمره خون شد او پیشکسوتانی است که در روزهای نخست انقلاب در ایران ماندند و دراین زمینه تلاش کردند تا امروز ما در آ‌سایش کامل بتوانیم در مقابل اربابان زورگو ایستادگی کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به قابلیت های خوب وتوانایی های بالای استادان ونوجوانان کشور باید فضای تحصیل را طوری آماده کنیم تا نوجوانان کشور به دانشگاههای بی اعتبار کشئورهای مجاور نروند.
***مجهز بودن مراکز آموزشی ، درمانی دندانپزشکی شهید بهشتی به51 یونیت دندانپزشکی
دکتر محمد جعفر والایی مشاور امور دندانپزشکی شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه عنوان کرد: دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همیشه مقام نخست را در بین دانشگاهای دیگر داشتند و در واقع در همین راستا هم رشته دندانپزشکی هم رشد بسیار خوبی داشته است.
وی افزود: این مرکز دارای 51 یونیت و شامل بخش هایی همچون پروتز، رادیولوژی، اندو، ارتودنسی، بخش ترمیمی، پروتز، بیماری های دهان ودرمان ریشه و دندانپزشکی کودکان است.
والایی با تاکید بر این که این مرکز قابلیت 90 یونیت دندانپزشکی را دارد ادامه داد: دراین مرکز متخصصان و دانشجویان 10 رشته دندانپزشکی ارائه خدمت کردند./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار