فيلم اولي ها با ساخت آثاري قابل توجه عدم حضور کارگردانان با سابقه را جبران کردند.

حبيب الله کاسه ساز کارگردان و از اعضاي هيئت انتخاب جشنواره سي ام در گفتگو با

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: برنامه ريزي که امسال در جشنواره و همچنين مراسم افتتاحيه لحاظ شده حاکي از يک جشنواره منسجم و منظم نسبت به سال هاي گذشته است و اميدواريم اين برنامه ريزي تا روز اختتاميه جشنواره که جمع بندي نهايي داوران و اهداي جوايز است ادامه يابد و حرکت مثبت و رو به جلويي داشته باشيم.

وي با توجه به اينکه يکي از اعضاي هيئت انتخاب جشنواره بود، عنوان کرد: در جشنواره امسال فيلم هاي خوبي حضور دارند و فيلم هاي کارگردانان اول آثار خوب و برخي از آن ها قابليت شرکت در بخش مسابقه را داشتند. در مجموع فيلم هاي جشنواره از جهت محتوايي و هم از نظر تکنيک فيلمسازان نسبت به سال هاي گذشته بسيار جلو هستند.

اين كارگردان سينما افزود: علي رغم اينکه تعدادي از کارگردانان ما امسال در جشنواره فيلم ندارند اما فيلمسازان اولي اين کمبود را با ساختن آثار قابل توجهي جبران کردند.

کاسه ساز در خصوص هيئت انتخاب و نحوه انتخاب آثار اظهار داشت: انتخاب و داوري يک بخش سليقه اي است تعدادي با توجه به تجربه و سابقه‌ي خود فيلم ها را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند و شايد تعدادي از فيلم هايي که به بخش مسابقه راه نيافته اند قابليت و کيفيت نيز داشته باشند.

وي ادامه داد: همه سعي هيئت انتخاب بر معرفي کارهايي با کيفيت تر به بخش مسابقه بوده و مي‌توان گفت هيئت انتخاب از جهت محتوايي يک پله نسبت به سال هاي گذشته جلوتر است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار