معاون فرهنگي و تبليغات سپاه گفت: از جمعه و بعد از فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب توانمندي و آمادگي مقابله با اسرائيل صد برابر شده است.

سردار محمدعلي آسودي معاون فرهنگي و تبليغات سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري درباره حمايت از حرکت هاي ضد اسرائيلي، اظهار داشت: امام خميني(ره) از روز نخست نهضت و نه پس از پيروزي انقلاب، يکي از سياست‌هاي خود را مقابله با رژيم صهيونيستي عنوان کردند، لذا فرمايش رهبر معظم انقلاب در اين زمينه شامل انتقال توانمندي ها، راهبردها و تجربياتي است که مي تواند به مخالفان رژيم صهيونيستي کمک کند.
سردار آسودي با اشاره به اينکه هر گروهي براي مبارزه به اين گونه حمايت ها نياز دارد، گفت: اعراب در جنگ شش روزه مقابل صهيونيست ها تن به شکست دادند، اما حزب ا... لبنان با تمسک به روحيه ايستادگي برآمده از حمايت هاي معنوي ايران توانست مقابل رژيم صهيونيستي به پيروزي برسد.
معاون فرهنگي و تبليغات سپاه تاثير بيانات اخير مقام معظم رهبري در اين رابطه را بسيار بالا دانست و خاطر نشان کرد: صهيونيست ها همان گونه که از اخبار خود آنها مشهود است پس از اين سخنان به شدت به وحشت افتاده اند و در مقابل، بارقه اميد در دل همه کساني که آماده مقابله با اسرائيل هستند، ايجاد شده است.
سردار آسودي با اشاره به بازتاب وسيع سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه هاي جهان تصريح کرد: از جمعه توانمندي و آمادگي مقابله با اسرائيل صد برابر شده است.
وي تاکيد کرد: پس از بيانات رهبر انقلاب، مرگ و نابودي اسرائيل نزديک است و ما در آينده اي نه چندان دور شاهد اين امر خواهيم بود./ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار