کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی تمام اتوماتیک شهرداری جاجرم با حضور استاندار خراسان شمالی به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، این کارخانه در ساعت ۱۲۰ تن آسفالت مرغوب تولید می‌کند، ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

۳ میلیارد ریال این اعتبار، وام از محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ۲۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات شهرداری تامین شده است.

استاندار خراسان شمالی با حضور در محل زمین احداث خوابگاه دخترانه عالمه جاجرم گلنک آغاز عملیات اجرایی این پروژه را بر زمین زد.

این خوابگاه با زیر بنای یک‌هزار و ۲۴۰ متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان احداث خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه این آیین و در جمع مردم جاجرم گفت: خدمات نظام اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست این انقلاب به دست خود مردم به تحقق پیوست و ادامه آن هم با حمایت و حضور مردم در صحنه استمرار پیدا می‌کند.

ابوطالب شفقت اظهار داشت: علی‌رغم تلاش‌های فراوان جهت محرومیت زدایی با آنچه که درشان جامعه اسلامی است فاصله داریم که باید جهت رسیدن به رفاه نسبی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: این انقلاب به دست خود مردم به تحقق پیوست و ادامه آن هم با حمایت و حضور مردم در صحنه استمرار پیدا می‌کند.

شفقت اظهار داشت: مشارکت بالا در انتخابات مجلس یک تکلیف برای آحاد جامعه است و باعث نا‌امیدی دشمنان نظام خواهد شد.

وی گفت: حضور در انتخابات و صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی به منزله تداوم جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات سال ۹۰ اضافه کرد: تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و ماده ۱۸۰ به استان اختصاص پیدا کرده است./v

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.