همایش کشوری موقعیت بدر و خیبر از شانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه فجر در مشهد مقدس با حضور شخصيتهاي سياسي ، فرهنگي برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با هدف بصیرت افزایی فرهنگی و سیاسی و بالا بردن سطح تحلیل دانشجویان عضو این اتحادیه، قصد برگزاری هما یشی با عنوان "موقعیت بدر و خیبر" را در مشهد مقدس دارد.
محمد پهلوان کاشی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامي دانشجويان اشاره به اينكه موقعيت بد رو خيبر بايد براي دانشجويان فعال تبيين شود،گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند، امروز دوران شعب ابی طالب انقلاب اسلامی سپری شده و نظام جمهوری اسلامی به حدی از توان و ثبات رسیده است که وارد فاز بدر و خیبر یعنی تهدید در مقابل تهدید شده است. بنابر اين این موضوع بایستی به خوبی برای دانشجویان فعال دانشگاهها تبیین شده و مؤلفه های این موقعیت استراتژیک همراه با اقتضائات این دوران به آنان شناسانده شود تا در مواضع و عملیات و فعالیتهای آنان در دانشگاهها مد نظر گرفته شود.

پهلوان با بيان اينكه در همایش کشوری موقعیت بدر و خیبر که از شانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه فجر در مشهد مقدس برگزار می گردد،اضهار داشت : در اين همايش اساتید و صاحبنظران و دست اندرکاران عرصه های استراتژیک و اجرایی کشور به بیان تحلیلهای خود در رابطه با موضوعات مختلف خواهند پرداخت.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اينكه انتخابات مجلس شورای اسلامی پيش رو است بيان داشت: بخشی از برنامه های این همایش کشوری به تبیین شاخصها و راهکارهای حضور و مشارکت فعال و پرشور و انتخاب اصلح اختصاص یافته است.
پهلوان خاطرنشان كرد : در طی شش روز برگزاری همایش، قریب به 20 نفر از صاحبنظران از جمله دکتر حسن رحیم پور ازغدی کارشناس مسایل فکری و فرهنگی، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری، دکتر رضا سراج کارشناس مسایل سیاسی و استراتژیک، دکتر احمد توکلی نماینده مجلس، دکتر علی باقری معاون شورای عالی امنیت ملی، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس، دکتر منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه، دکتر سیدشهاب الدین صدر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر غلامحسین الهام مشاور حقوقی رئیس جمهور، دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت، دکتر فاطمه رجبی نویسنده و فعال سیاسی، حجه الاسلام آقاتهرانی نماینده مردم تهران، دکتر شیخ الاسلام دبیرکل جمعیت حمایت از انتقاضه فلسطین، آیت الله قرهی از اساتید حوزه علمیه و تنی چند از دیگر اساتید به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت
گفتني است گعده ها و نشست های بحث آزاد و کرسی آزاد اندیشی دانشجویی نیز از برنامه های جنبی این همایش خواهند بود.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار