فرماندار شهرستان سرعین گفت: جشنواره گردشگری زمستان در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین به مدت 45 روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران/ کاظم دبیر امروز در جلسه کارگروه گردشگری شهر سرعین افزود: معتقدیم نگاه به شهرستان سرعین نباید یک نگاه منطقه‌ای و محدوده شهرستانی باشد بلکه سرعین تعلق به تمام کشور و حتی دنیا دارد و شایسته است شاخصه‌های پیشرفت و توسعه این منطقه مورد توجه قرار گرفته و آثار مثبت آن روز به روز نمایان شود.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه در شهر سرعین دو برنامه و هدف بلند را در بحث کمی و کیفی دنبال می‌کنیم، افزود: در بحث کمی تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مناسب و در خور گردشگران داخلی و خارجی ظرفیت گردشگری سرعین را از 5 میلیون گردشگر به 12 میلیون گردشگر در طی چهار سال آینده برسانیم تا بتوانیم پذیرای جمع کثیری از هموطنان‌مان باشیم.

دبیر در ادامه گفت: در بعد کیفی نیز با شناساندن ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهر سرعین سعی می‌کنیم مدت اقامت گردشگران را به دو روز برسانیم که در همین راستا جشنواره زمستانی سرعین را تدارک دیدیم.

فرماندار شهرستان سرعین همچنین به فعال بودن پیشت اسکی آلوارس به عنوان یک پیست منحصر به فرد اشاره کرد و افزود: برای جشنواره گردشگری زمستانی این منطقه را نیز مهیا کردیم تا علاقمندان ورزش‌های زمستانی از این ظرفیت استفاده کنند.

وی یکی از اساسی‌ترین مشکلات پیش رو در توسعه صنعت گردشگری در این منطقه را نبود و یا کمبود برخی زیرساخت‌ها دانست./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.