عضو مجلس خبرگان رهبري، با اشاره به همکاری جریانات معاند و فتنه گر با کشورهای غربی برای پیاده کردن نسخه های غربی و امنیتی کردن فضای انتخابات،‌ هشدار داد:‌ دست دوستي دادن به دشمنان قسم خورده نظام و ايجاد فرصت برای آنان،جنگ و محارب علیه نظام است.

آيت ا... حيدري، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به توطئه جریانات معاند و همکاری آنان با کشورهای غربی برای پیاده کردن نسخه های آنان و امنیتی کردن فضای انتخابات، اظهار داشت: هر جریان و گروهی که در راستای خواست دشمن عمل کند و با اقدام خود زمینه را برای به چالش کشیدن نظام و انحراف انتخابات مهیا سازد به محاربه علیه نظام اقدام کرده و مقابله با آنان توسط دستگاههای مربوطه لازم و ضروری است.
وی همچنین با اشاره به تلاش فتنه گران برای تنزل فتنه به انتقاد در راستای توجیهه اعمال ساختارشکنانه شان، گفت: زيرسوال بودن قوانين مصوبه داخل نظام و عدم تمکين به آن "نقد" نیست و نام نقادي نهادن بر اقدامات گذشته فتنه گران اشتباه است؛ چرا که نقد با محاربه تفاوت فاحشي دارد.
وی با بیان اینکه فتنه گری های اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری از اذهان پاک نخواهد شد، تصریح کرد: فتنه 88 لکه سیاهی بر دامان اصلاح طلبان است که هرگز پاک نخواهد شد و تنها راه برگشت توبه واقعی و اعلام برائت است نه توجیهه اعمال گذشته.
امام جمعه موقت اهواز در تشريح بيشتر معناي لغوي نقد گفت:‌ کساني که خواهان نقادي از نظام هستند دست دوستي به دشمنان قسم خورده و محارب نداده و درصدد همکاري با آنان بر عليه نظام بر نمي آيد.
وي در پایان اظهارات خود عمل گذشته فتنه گران را فراهم کردن فرصت براي محاربين نظام دانست و خاطرنشان کرد: اردوکشي خياباني توسط رجاله ها و ساختارشکنان نقادي نبوده و از نوع جنگ و محاربه است./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار