سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: در فوتسال اجازه نمی دهیم که بدون گناه ما را جریمه کنند و باید به گونه ای جلوی جنجال را بگیریم.

سید مهدی ابطحی در خصوص بالا رفتن میزان جنجال های فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته انضباطی در پرونده هر بازی باید در درجه اول تمام جوانب و موارد را در نظر بگیرد و پس از آن رأی بدهد یکی از جنجالی ترین بازی های هفته های اخیر فوتسال مصاف ما با گیتی پسند بود.

وی افزود: این بازی از لحاظ فنی یکی از بهترین بازی های لیگ بود و سطح بسیار بالایی داشت اگر اتفاقات حاشیه ای در این بازی نمی افتاد این بازی در به هیجان آوردن تماشاگران و تکنیک بالا یکی از زیباترین بازی های لیگ می شد.

این بازی تا پایان مشکل خاصی نداشت ولی زمانی که به پایان رسید حرکت زشت بازیکن گیتی پسند باعث تحریک تماشاگران شد.

ابطحی ادامه داد: خدا را شکر که جنجال تماشاگران در این بازی به سرعت ختم به خیر شد ولی کمیته انضباطی نباید ما را به خاطر آن صحنه محروم کند چراکه جنجال تماشاگران به علت حرکت زشت بازیکنان گیتی پسند بود ما فیلم بازی را هم در اختیار داریم و اجازه نمی دهیم در حق ما اجحاف شود.

سرمربی حفاری اهواز خاطرنشان کرد: زمانی که من فیلم بازیکن گیتی پسند که بازیکن با اخلاقی بود تعجب کردم و دوست هم ندارم این فیلم به کمیته انضباطی برسد بدون شک محرومیت طولانی مدتی در انتظار این بازیکن تیم اصفهان خواهد بود و ما تلاش می کنیم مشکلات خود را از راه های دیگری برطرف کنیم و باعث محرومیت طولانی مدت بازیکن شویم.

وی بيان داشت: متأسفانه امروزه اتفاقاتی در فوتسال می افتد که باعث شد هر روز تعداد تماشاگران این ورزش کمتر شود 10 سال گذشته خانواده ها با فرزندانشان در مسابقات فوتسال حاضر می شدند و بازی را از نزدیک تماشا می کردند ولی امروز دیگر پدری به همراه فرزند کوچکترش برای تماشاگران بازی فوتسال راهی سالن نمی شود چراکه میزان فحاشی ها به قدری زیاد شده است که این رشته از طرف خانواده ها تأیید نمی شود.

وی ادامه داد: امروز بچه هایی هم که در سالن حاضر می شوند در واقع بازیکنان نوجوانی هستند که از مدرسه های فوتبال در سالن حاضر می شوند این حرکت باعث پائین آوردن کیفیت و فرهنگ در فوتسال می شود.

ابطحی تصریح کرد: تماشاچیان هیچوقت بدون دلیل جنجال نمی کنند در تعدادی از شهرها تماشاگران از کسی خط می گیرند و در شهرهایی مانند اهواز هم تماشاچیان با حرکت یکی از بازیکنان زمین تحریک می شوند تماشاگران اهواز مردم بومی این منطقه بوده و روی تیمشان تعصب دارند تیم های مهمان نباید حرکتی مبنی بر بی احترامی انجام دهد که برای خودشان مشکل ساز شود این تماشاگران روی تیمشان تعصب دارند و امیدوارم این سيستم ها در شهر اهواز با حرکتی باعث ترویج بی اخلاقی در فوتسال نشوند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار