پيشكسوت فوتبال گفت: شرايط تيم استقلال در اين دربي دشوار است چرا كه پرسپوليس هم متحول شده است و هم چيزي براي از دست دادن ندارد و اين موضوع و مصدوميت بازيكنان استقلال شرايط را براي اين تيم سخت تر مي كند.

هادي طباطبايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود مصدوميت هاي فراواني كه در تيم استقلال ديده مي شود شرايط اين تيم براي حضور در دربي سخت و دشوار شده است.

وي افزود: تيم پرسپوليس تهران با توجه به تغيير و تحولات اخير و سرمربي گري دنيزلي با تجربه، روند و شكل خوبي پيدا كرده است و نحوه شكل گيري تيم و نتيجه هاي آن بهبود پيدا كرده است.

پيشكسوت فوتبال تصريح كرد: بازي هاي خوبي را در نيم فصل دوم از تيم پرسپوليس شاهد بوده ايم و عليرغم اينكه نتيجه مطلوب خود را از بدست نياورده اند ديگر چيزي براي از دست دادن ندارند و همين موضوع شرايط را براي شاگردان مظلومي دشوار مي كند و آبي پوشان بايد تمام هوشياري و دقت خود را در اين زمينه بكار بندند.

وي ادامه داد: اتفاقات اخير رخ داده در تيم استقلال ، جدايي مجيدي از اين تيم و مصدوميت و محروميت بازيكنان كليدي تيم شرايط تيم استقلال را از وضعيت ايده ال به شرايطي ديگر تغيير داده است و بازي دشواري در انتظار آبي پوشان است.

* احتمال تساوي در دربي زياد است

وي در خصوص پيش بيني نتيجه دربي بيان داشت: اگر چه پيش بيني نتيجه دربي صحت ندارد ولي به نظرم شانس و احتمال تساوي در اين ديدار بيشتر است اگر چه اميدوارم اگر بازي برنده اي داشته باشد آن تيم استقلال باشد.
بعيد مي دانم تغييري در جدول رخ دهد.

طباطبايي در خصوص جدول مسابقات بيان داشت: در حال حاضر تيم استقلال تهران با فاصله 3 امتيازي درصدر جدول قرار دارد و سپاهان نيز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است و تراكتورسازي نيز تيم سوم جدول است. گمان نمي‌كنم اتفاق خاصي در هفته بيست و چهارم ليگ رخ دهد و جدول دستخوش تغييرات ويژه‌اي شود.

* اگر داور هم اشتباه نمي‌كرد استقلال شرايط خوبي داشت

طباطبايي در خصوص اشتباهات داوري در ديدار استقلال- تراكتورسازي تبريز اظهار كرد: گمان مي‌كنم حتي اگر اشتباه داوري نيز در ديدار دو تيم استقلال و تراكتورسازي رخ نمي‌داد استقلال شرايط خوبي در آن ديدار داشت.

وي افزود: در آن ديدار استقلال شروع بسيار خوبي داشت و براي برد به ميدان مسابقه رفته بود و فكر و ميل شكست دادن حريف را در سرداشت.

پيشكسوت فوتبال ادامه داد:‌ استقلال شرايط هجومي خود را تا زماني ادامه داد كه گل اول را به ثمر رساند و پس از آن در نيمه دوم مسابقه مربي استقلال شرايط بازي را بسيار بسته كرد و همين باعث شد تا شاهد عملكرد خوب و واقعي مهره‌هاي آبي نباشيم.

وي اظهار كرد: استقلالي‌ها اگر به صورت عادي بازي خود را به نمايش مي‌گذاشتند و حتي آن اشتباهات و خطاهاي داوري نيز به وجود نمي‌آمد عملكرد خوبي داشتند و حتي شايد بتوان عنوان كرد بعد از گلي كه توسط پنالتي براي استقلالي‌ها به ثمر رسيد شرايط اين تيم بدتر شد و تيم 9 نفره تراكتورها بارها شرايط گلزني ايجاد كرد.

طباطبايي خاطر نشان كرد:‌ اميدوارم دربي هفتاد و چهارم با قدرت هرچه بيشتر انجام شود و تماشاگران از تماشاي آن لذت ببرند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار