وزير نيرو گفت:‌ عمليات آب رساني به پروژه مسكن مهر شهر پرند در استان تهران بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ مجيد نامجو در جريان بازديد از پروژه مسكن مهر شهر پرند با تاكيد بر لزوم تسريع در پيشرفت عمليات اجرايي پروژه هاي مسكن مهر گفت: در انجام چنين پروژه هاي بزرگي اولويت بندي با توجه به اهميت موضوع مي بايست در دستور كار قرار گيرد.

وزير نيرو با اشاره به بازديد از زيرساخت هاي پروژه مسكن مهر پرند افزود: در هنگام اجراي پروژه هاي مسكن به وجود آمدن مشكلات اجرايي خارج از برنامه امري طبيعي است كه با درايت و تيزهوشي و خلاقيت متخصصان اجرايي قابل حل خواهد بود.

نامجو ادامه داد: مشكلات اجرايي به سرعت در حال حل شدن است و موانعي كه در سر برقراري انشعاب آب، برق و فاضلاب وجود دارد به زودي از بين رفته و انشعاب هاي مذكور نصب خواهد شد.

وزير نيرو با بيان اينكه تا پايان سال جاري هفت هزار واحد مسكن مهر در شهر پرند به بهره برداري خواهد رسيد، تصريح كرد: در نشستي كه با انبوه سازان داشتيم توافق شد عمليات اجرايي مربوط به انشعاب هاي آب، برق و فاضلاب در طول مسير تا حمل مشترك توسط انبوه سازي انجام شود.

نامجو با اشاره به كم نظير خواندن پيشرفت اين پروژه ها در مدت 9 ماه گفت: مشكل خاصي در اجراي آب رساني به واحدهاي مسكن مهر شهر پرند نداريم./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار