رييس‌جمهور به مناسبت اربعين شهادت سرلشكر پاسدار شهيد حسن تهراني‌مقدم با خانواده اين شهيد والامقام ديدار كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار شهيدحسن تهراني مقدم، ضمن دلجويي از خانواده اين شهيد گرانقدر از خدمات بي‌نظير ،‌استثنايي و ارزنده اين شهيد والامقام در مسير تعالي، پيشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تقدير كرد.
رييس جمهور با اشاره به روحيه ايثارگري و فداکاري شهيد تهراني مقدم اظهار داشت: روحيه شهادت‌طلبي، فداكاري و ايستادگي در راه حقيقت و عدالت رمز ماندگاري و سترگي ملت بزرگ ايران در مبارزه با قدرت‌هاي استكباري است که شهداي عالي‌قدر کشورمان اين روحيه را در بالاترين سطح به نمايش گذاشتند.
احمدي‌نژاد در اين ديدار كه در فضايي صميمي و روحاني برگزار شد، از فداكاري و ايثار خانواده شهيد سردار سرلشکر پاسدار حسن تهراني مقدم به ويژه والده مكرم اين شهيد تجليل كرد و افزود: بي‌شك گوهرهاي نابي كه جان عزيز خويش را براي اعتلاي اسلام و ايران در طبق اخلاص گذارده‌اند، در دامان پر مهر و انقلابي والدين فداكار پرورش يافته‌اند.
 

* از ويژه نامه شهيد طهراني مقدم با عنوان"دانشمند برجسته و پارساي بي ادعا" رونمايي شد

همزمان با حضور رييس جمهور در بيت شهيد تهراني‌مقدم همچنين از ويژه نامه اربعين شهادت اين شهيد والامقام با عنوان "دانشمند برجسته و پارساي بي ادعا" رونمايي شد.
مادر شهيد سرلشكر تهراني‌مقدم نيز ضمن خيرمقدم، از برگزاري مراسم گراميداشت شهيد حسن تهراني‌مقدم توسط دولت و حضور رييس جمهور در منزل فرزند شهيدش قدرداني کرد.
وي با اشاره به خصائص و سجاياي اخلاقي شهيد تهراني‌مقدم گفت: اعتقاد راسخ در انجام فرائض ديني و اشتياق فراوان به خدمت و دستگيري از مردم و توجه ويژه ايشان به امام عصر (عج) از عواملي بود كه باعث شد فرزندم به توفيق شهادت نائل آيد.
والده شهيد تهراني مقدم در ادامه با قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي دولت در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: شهيد تهراني‌مقدم در همه صحنه‌ها به طور همه جانبه از دولت و شخص جنابعالي حمايت مي‌كردند و با توجه به خدمات دولت در رسيدگي به مشكلات مردم علاقه شديدي به شما داشتند و همواره براي توفيق روزافزون دولت دعا مي‌كردند.
در اين ديدار رييس دفتر و دستيار ارشد رييس جمهور نيز حضور داشتند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.