مدیر بیمارستان ایرانیان در منطقه آزاد چابهار گفت: ارائه خدمات پزشکی به بیماران بومی استان سیستان و بلوچستان و پذیرش بیماران کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان، چابهار را به مرکز گردشگری سلامت تبدیل می کند.


فرهاد تیموری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: اولویت خدمات و فعالیت های درمانی بیمارستان ایرانیان در چابهار ارائه خدمات پزشکی در بخش های مختلف به بیماران منطقه بویژه بیماران کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان مانند کویت، امارات، قطر و عمان است.
وی هزینه های پایین و کیفیت مطلوب خدمات پزشکی در مقایسه با سایر کشورهای همجوار را عامل اصلی مراجعه بیماران خارجی به چابهار دانست و گفت: با گسترش این مرکز درمانی و حضور متخصصان و جراحان و نیز ارائه اعمال جراحی زیبایی و چشم پزشکی با هزینه هایی بسیار پایین تر از کشورهای همسایه نه تنها مردم چابهار بلکه بیماران خارجی نیز از این خدمات بهره مند خواهند شد.
تیموری که 8 سال در منطقه آزاد چابهار به ارائه خدمات درمانی و پزشکی مشغول است معتقد است: یکی از دلایل استقبال بیماران خارجی در این منطقه علاوه بر وجود کلیه عمل های جراحی در بیمارستان ایرانیان و نیز نزدیکی شرایط اقلیمی چابهار با کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان، برخورداری از تمامی تجهیزات پیشرفته پزشکی روز دنیا است که رضایتمندی و اطمینان خاطر بیمار را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: گسترش فعالیت های سلامت محور در منطقه می تواند به رونق بیشتر صنعت گردشگری سلامت در منطقه آزاد چابهار کمک فراوانی کند.
تیموری همچنین از مشارکت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حمایت از توسعه فعالیت های درمانی و پزشکی در منطقه قدردانی کرد.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار