مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پیشرفت 65 درصدی مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شرق استان تهران در دماوند خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع‏ رسانی استانداری تهران، احمد لطفی‏نژاد در سفر به دماوند اظهار داشت: بسیاری از پروژه‏های سفرهای ریاست جمهوری به بهره‏برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شرق استان تهران در دماوند نیز یکی از این پروژه‏ها است که به دلیل عدم اختصاص بخشی از اعتبارات آن متوقف شده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: اخیرا با جلسه‏ای که در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد، اعتبارات تکمیلی آن از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین شده و برای پایان 35 درصد باقیمانده فعالیت عمرانی آماده ادامه فعالیت است.

لطفی‏نژاد در خصوص تجهیزات این مجتمع ورزشی اظهار کرد: با عنایت و توجه بی‏شائبه استاندار تهران، اعتبارات تجهیزاتی آن نیز از سوی استانداری تهران تامین شده است که به محض اتمام فعالیت‏های عمرانی این پروژه مورد بهره‏برداری قرار می‏گیرد.

وی افزود: این مجتمع هفت هکتاری، یکی از سالن‏های 2 هزار متری آن مصوب سفر اول ریاست جمهوری است با 65 درصد پیشرفت بیش از یک سال است که متوقف شده بود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.