نمايش "هتل پاراديزو" محصول كشور آلمان در بخش نمايش هاي صحنه اي و "سواركاران" از كشور فرانسه در بخش نمايش هاي خياباني ميهمانان خارجي اولين روز از سي امين جشنواره تئاتر فجر هستند.

به گزارش

خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران

، فردا 12 بهمن اولين روز اجراي نمايش هاي صحنه اي و خياباني سي امين جشنواره تئاتر فجر با 10 اثر آغاز مي شود كه يكي از آنه ا ميهمان بخش بين الملل است.

نمايش "هتل پاراديزو" نوشته شده از سوي يك گروه به صورت كارگروهي و به كارگرداني مايكل فوگل از كشور آلمان در ساعت 21 و در تالار اصلي تئاتر شهر اجرا مي شود.

نمايش "آنتوان و مسافر كوچولو" به نويسندگي و كارگرداني حسن باستاني از تهران در ساعت 18 و 20 و سي دقيقه و در تالار چهارسوي تئاتر شهر به صحنه مي‌رود.

نمايش "پري" به نويسندگي و كارگرداني خيرالله تقياني پور و جواد نوري از تهران ساعت 17 و 19 و سي دقيقه در تالار قشقايي، "نويسنده مرده است" به نويسندگي و كارگرداني آرش عباسي از تهران ساعت 16و سي دقيقه و 19 در تالار سايه، "سكوتي با سه نقطه" به نويسندگي و كارگرداني سيد محمدرضا عطايي فر از تهران ساعت 16 و 18 و سي دقيقه در كارگاه نمايش، "خطوط خاطر" به نويسندگي و كارگرداني محمد قاسمي از ملاير ساعت 18 و 20 و سي دقيقه در تماشاخانه سنگلج،" مرده ريگ" به نويسندگي تهمينه محمدي و كارگرداني غزل اسكندرنژاد از تهران در ساعت 17 و 19 و سي دقيقه در تئاتر مولوي، "ابرها" محصول كارگروهي در نويسندگي و به كارگرداني سيد مرتضي مير منتظمي از تهران ساعت 17 و 20 در سالن استاد سمندريان در تماشاخانه ايرانشهر، "روياي تفتيده" به نويسندگي حسين ابراهيمي و كارگرداني عبدالمحمد سالاري از بيرجند ساعت 16 و 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنري و نمايش"ژوكاست" به نويسندگي مسعود شاكرمي و كيومرث قنبري آذر و كارگرداني پويان پيوسته از تهران ساعت 17 و 20 در تالار حافظ اجرا مي شوند.

بنابراين گزارش تالار وحدت و تالار هنر ميزباني فجر خود را از دومين روز جشنواره 13 بهمن آغاز مي‌كنند.

در بخش خياباني اين دوره از جشنواره و در اولين روز نمايش هاي "سواركاران" به نويسندگي و كارگرداني ژاك لوك پرووست از فرانسه در ساعت 16 و سي دقيقه و نمايش "پينوكيو" به نويسندگي و كارگرداني علي نوريان از نظر آباد در ساعت 17 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا مي شوند.

همچنين، در مجموعه باغ هنر نمايش هاي "زندگي در چند نگاه" به نويسندگي مسعود مهرابي و كارگرداني امير شاه علي از تهران در ساعت 16و سي دقيقه و "سراي من" به نويسندگي پيام عزيزي و كارگرداني مژگان معقولي از تهران ساعت 17 اجرا مي‌شوند.

نمايش "هيس" به نويسندگي و كارگرداني امير حسين شفيعي از ورامين نيز در ساعت 18 و سي دقيقه و در پاركينگ تالار وحدت اجرا مي شود.

گفتني است، سي امين جشنواره تئاتر فجر به دبيري رحمت اميني تا 22 بهمن در تهران ادامه دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.