معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشكی تبریزازكسب عناوین برترو درخشش مراكز تحقیقاتی و محققان این دانشگاه در هفدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشكی رازی خبر داد.

رشیدی  درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران،افزود: مراكز تحقیقات ریزفناوری دارویی و تحقیقات كاربردی دارویی دانشگاه علوم پزشكی تبریز در این جشنواره به عنوان مراكز تحقیقاتی برگزیده معرفی شدند.

وی اظهاركرد:همچنین ' ناصر اصل امین آبادی' ازمحققین این دانشگاه در گروه علوم دندانپزشكی و ' محمداصغرزاده' در گروه علوم توانبخشی و پیراپزشكی هر كدام رتبه دوم كشور را از آن خود كردند.

وی ادامه داد: ' 'نریمان نظامی ' نیز به عنوان برگزیده جوان این جشنواره انتخاب شد.

رشیدی اظهاركرد: شاخص های مختلفی در انتخاب محققان و مراكز تحقیقاتی استان به عنوان برگزیده مطرح بود كه ازجمله آنها تعداد مقالات بین المللی و ISI و میزان ارجاعات به آنها،‌ كتب تالیف شده، ثبت اختراع و ابتكارات و فعالیت های تحقیقاتی و بین بخشی می باشد.

در هفدهمین دوره جشنواره تحقیقاتی علوم پزشكی رازی كه هر ساله به منظور تجلیل از پژوهشگران برتر و معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برگزیده علوم پزشكی برگزار می‌شود از 44 برگزیده در گروه‌های مختلف تقدیر شد.

آثار ارایه شده به هفدهمین جشنواره رازی در گروه‌های علوم پایه، علوم بالینی داخلی، علوم بالینی جراحی، علوم دارویی، علوم بهداشتی، مدیریت و تغذیه، علوم توانبخشی و پیراپزشكی، علوم دندانپزشكی، فناوری‌های نوین، ابداعات و اختراعات و HSR داوری شد كه در پایان پنج نفر در حوزه فناوری‌های نوین، شش نفر در علوم دارویی، شش نفر در علوم بهداشتی، مدیریت و تغذیه، هفت نفر درعلوم بالینی داخلی، سه نفرعلوم بالینی جراحی، پنج نفرعلوم دندانپزشكی، شش نفر علوم توانبخشی و پیراپزشكی، شش نفر در علوم پایه و یك نفر در حوزه ابداعات و اختراعات برگزیده و تقدیر شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.