وی تلاش کرده همانند افرادی نظیر باطبی و فخرآور خود را به ایالات متحده امریکا برساند. اما قبل از رسیدن در همان سفارت خانه عذر وی را خواسته و با تحقیر و فلاکت ویزایش را باطل کرده اند.

خبرنگار وب گردی باشگاه خبرنگاران: سفارت مجازی امریکا که اخیرا با بوق و کرنای دستگاههای تبلیغاتی اش و با ادعای کذب خدمت رسانی  و دوستی با ایرانیان توسط هیلاری کلینتون راه اندازی شد، حتی برای چاکرین و مخلصینش هم مرتبه ای را در نظر نگرفته واین امر موجب افسردگی و ناراحتی برخی از آنان شده است. ماجرا از آنجا آغاز شد که "معصومه قمی" معروف به"مسیح علی نژاد" ، کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان که در ایام فتنه 88 با اکانت" oxford girl " در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورش فعالیت می کرد، تلاش کرده همانند افرادی نظیر باطبی و فخرآور خود را به ایالات متحده امریکا برساند. اما قبل از رسیدن در همان سفارت خانه عذر وی را خواسته و با تحقیر و فلاکت ویزایش را باطل کرده اند.

مسیح علی نژاد جوجه اردک زشت فتنه 88 ، که با حمایت مهدی هاشمی در آکسفورد در حال تحصیل بود ، از تحقیرش در سفارت امریکا و صادر نکردن ویزای اقامتش در آن کشور اینطور یاد می کند : آقای ایالات متحده! سفارت خانه های حقیقی شما که تازه چشم در چشم هم می شویم برایم مرز دلهره و حقارت است تا چه رسد به سفارتخانه ی مجازیِ شما که آنجا دیگر چشمی هم در کار نیست..../م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.