بازيكن تيم داماش گيلان در خصوص بازي با تيم فوتبال مس كرمان گفت: در زمين بازي رضايت بخشي را ارائه نداريم ولي حقمان باخت هم نبود تيم مس كرمان حريف قدري برايمان بود خوشبختانه توانستيم بازي را به تساوي بكشانيم.

افشين چاووشي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌در مصاف با مس كرمان از بازي خود راضي نبوديم چون مي‌توانيم به گونه بهتري بازي مي‌كنيم ولي در كل حقمان باخت نيز نبود، تيم مس كرمان نيز فوتبال زيبايي ارائه داد موفق به خلق موقعيت شدند و توانستند از دو گل به ثمر برسانند.

وي تصريح كرد: در طي بازي نيز موقعيت‌هايي داشتيم كه قبل از وقت اضافه يكي را به گل تبديل كرديم

*گرفتن زمان بيشتر از وقت اضافه، تصميم درست داور بود

چاووشي در خصوص زمان وقت اضافه بازي افزود: تيم مس كرمان در دقيقه 90 بازي به بهانه تعويض بازيكن وقت تلف كردند كه من در هر همان زمان به داور خاطر نشان كردم اين زمان وقت اضافه را بيشتر مي‌كند و داور نيز اعلام آگاهي كرد به همين دليل پس از اتمام 4 دقيقه وقت اضافه بازي، داور مسابقه اتلاف وقت توسط مس كرمان هنگام تعويض را در نظر گرفت و پايان بازي را اعلام نكرد خوشبختانه در همين زمان كوتاه ما توانستيم از فرصت خود بهترين استفاده را كرده و گل تساوي بازي را به ثمر برسانيم و با دريافت يك امتياز از بازي زمين را ترك كنيم.

وي خاطر نشان كرد:‌خوشحالم از اينكه داور حق تيم ما را پايمال نكرد و زماني را كه بوسيله بازيكنان مس تلف شد برايمان منظور كرد و اميدوارم در بازيهاي آتي خود نيز عملكرد قابل قبولي از خود ارائه دهيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار