گروه کر "نامیرا" به سرپرستی فرهاد هراتی در اولین روز جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر در تالار وحدت به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد هراتی سرپرست گروه کر نامیرا با اعلام این خبر گفت:اين كنسرت با عنوان «راز» و با موضوع نيايش و شكرگزاري برگزار می شود.
وی افزود:نگاه ما در این کنسرت عاشقانه است؛به طوری که با این نگاه اميد به زندگي را ترويج مي دهیم تا مخاطب خداي خود را به خاطر نعماتي كه به او داده قدرداني مي كند.
هراتی در ادامه صحبت های خود گفت:تمام قطعات اجرایی در این کنسرت ساخته خودم است که بر اساس اشعاری از علی اقدم و انوشه جم شکل گرفته اند و براي اولين بار در اين اجرا خوانندگي حدود پنج قطعه را برعهده دارم.
وی ادامه داد:در اجرایمان در جشنواره از چیدمان جدید گروه کر نامیرا رونمایی می شود به طوری که با 63 نفر به روی صحنه خواهیم رفت .
 

رهبر گروه کر "نامیرا" نظم جشنواره امسال را قابل قدردانی دانست و گفت:آنچه در جشنواره امسال مشهود است ،نظم است و امیدوارم گروه ما به عنوان اولین گروهی که به روی صحنه می رود با خیال آسوده اجرای خود را به پایان برساند.
هراتی افزود:جشنواره موسیقی فجر و اصولا هر اجرای زنده ای می تواند فرصتی برای تعامل فرهنگی و هنری باشد و امید است که علاوه بر جشنواره موسیقی فجر که جشن پیروزی انقلاب است جشنواره های موسیقی دیگری نیز راه اندازی شود.

گروه کر "نامیرا" 24 بهمن ساعت 30/18 در اولین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به روی صحنه می رود.
بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر 24 تا 30 بهمن ماه به دبیری دکتر حسن ریاحی در تهران، کرج، قزوین، شیراز، یاسوج و گرگان برگزار می شود./ه


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار