كتاب "مديريت پروژه هاي صنعتي" توسط پرفسور محمود گلابچي،چهره ماندگار ايراني و امير فرجي در انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد.

پرفسور محمود گلابچي،نويسنده كتاب به خبرنگار ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت:طي دهه هاي اخير و در پي توسعه صنعتي جوامع، زمينه هاي تخصصي متعددي درحوزه مديريت پروژه ايجاد شده است.در حال حاضر يكي از مهمترين نيازهاي تخصصي درحوزه مديريت و مهندسي ساخت،مديريت پروژه هاي صنعتي بوده كه با وجود انجام تحقيقات پراكنده به صورت راهبردي و مستقل به آن توجه نشده است.

وي افزود:طراحي و اجراي پروژه هاي صنعتي به دليل داشتن ماهيتي پيچيده ،نياز به روشهاي برنامه ريزي خاص براي مديريت پروژه داشته و دانش متفاوت در اين زمينه را ضروري مي سازد.اين كتاب نيز به همين دليل منتشر شده است.

اين استاد دانشگاه تصريح كرد:كتاب "مديريت پروژه هاي صنعتي" با هدف گسترش دانش و اطلاعات مورد نياز براي برنامه ريزي و مديريت پروژه هاي صنعتي توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است.

دارنده كرسي معماري در يونسكو بيان كرد:اين كتاب در هشت فصل و 680 صفحه منتشر شد،همچنين در پيوستهاي كتاب اطلاعات تكميلي مانند ضوابط طراحي معماري پروژه هاي صنعتي آئين نامه ها و دستورالعمل هاي مورد نياز در پروژه هاي صنعتي و نمونه هايي از قراردادهاي صنعتي ارائه شده و تعدادي از پروژه هاي صنعتي كشور معرفي شده اند.

گلابچي اظهار داشت:باتوجه به جايگاه پروژه هاي صنعتي و نقش اساسي اين پروژه ها در اقتصاد كشور و ضرورت پرداختن به اين موضوع در دانشگاه و سازمان تخصصي و اجرايي،اين كتاب مي تواند به عنوان يك كتاب درسي در رشته هاي مديريت پروژه،مهندسي ساخت،‌معماري و مهندسي عمران تدريس شود و به عنوان مرجعي در فعاليت هاي اجرايي مورد استفاده معماران،مهندسان و مديران پروژه ها واقع شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار