مدیركل مسكن و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال جاری باید 570 واحد مسكن مهر در بشرویه به متقاضیان تحویل و واگذار شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛'محمود محسن زاده' در نشست بررسی مسایل و مشكلات مسكن مهر بشرویه افزود: تا پایان آذر ماه 770 قرارداد ساخت مسكن مهر در این شهرستان منعقد می شود و 770 طرح دیگر نیز به مرحله فونداسیون می رسد.

وی اظهار داشت: برای تعاونی‌های مسكن مهر بشرویه در بخش اصناف و مهر 2 به صورت كامل پایان كار صادر شده است و مشكلات تعاونی مسكن مهر شماره یك نیز به زودی مرتفع می شود.

مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هم در این نشست از تقاضای 240 نفر در شهرستان بشرویه برای دریافت مسكن مهر خبر داد و گفت:در صورت توافقات لازم میان دستگاه های مسوول، زمین مورد نظر برای تقاضای این تعداد در منطقه معروف به حفره تهیه خواهد شد.

'علی اصغر آسمانی' پیشرفت ساخت مسكن مهر در بشرویه را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: با توجه به پیگیری مصوبه الحاق 50 هكتار از اراضی پشت كمربندی به محدوده شهری بشرویه، در حال حاضر منطقه حفره مورد بررسی و اولویت قرارگیری در محدوه شهری بشرویه می باشد.

فرماندار بشرویه نیز با اشاره به تعیین مهلت دوهفته‌ای برای مالكان زمین‌های منطقه حفره برای توافق با اداره مسكن و شهرسازی، گفت: قانون این توافق در كشور به صورت 70 به 30 است كه این مهم به مالكان در بشرویه پیشنهاد شده است و در صورت عدم توافق ناچاریم بحث الحاق 50 هكتار از زمین‌های پشت كمربندی را به محدوده شهری مورد پیگیری قرار دهیم.

'غلامرضا پورسلطانی' خاطر نشان كرد: در صورت توافق میان اداره مسكن و شهرسازی و مالكین منطقه حفره، زمین‌های مورد نیاز بیمارستان، فرمانداری و مسكن مهر ایثارگران و باقی مانده متقاضیان مهر شهرستان در همین منطقه تامین خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.