معاون آماد و پشتيباني ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: آمريكايي ها چشم خود را باز كنند و ببينند كه متحدانشان تا چه حد به آنان وفادار هستند و چه روحيه فتنه گرانه اي دارند كه حاضر مي شوند براي پيشبرد اهداف و منافع خود به بزرگترين حاميشان از پشت خنجر بزنند.

سردار حجازي:
از اسرائيل بعيد نيست كه براي پيشبرد اهداف خود از پشت به آمريكا خنجر بزند

معاون آماد و پشتيباني ستاد كل نيروهاي مسلح ضمن پرداختن به خصوصيات شهيد ميثمي گفت: از اسرائيل بعيد نيست كه براي پيشبرد اهداف خود از پشت به آمريكا خنجر بزند.

سردار سيدمحمد حجازي در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، در حاشيه يادواره شهيد ميثمي با اشاره به خصوصيات اين شهيد، اظهار داشت: شهيد ميثمي كتاب قطوري است كه با وجود سن كم مطالب شنيدني و گفتني از زندگي او بسيار فراوان است.

وي تصريح كرد: شهيد ميثمي مظهر اسلام ناب محمدي، مطيع محض ولايت، انساني بسيار خوش اخلاق، فهيم، فكور، كم حرف و اهل عمل بود كه به جنبه هاي مثبت كار توجه مي كرد و به همه روحيه مي داد.

معاون آماد و پشتيباني ستاد كل نيروهاي مسلح همچنين درباره ادعاي يك گروه ضدجنگ آمريكايي مبني بر احتمال حمله رژيم صهيونيستي با پرچم ايران به ناوهاي آمريكايي به قصد ايجاد تنش و به راه انداختن جنگ بين ايران و آمريكا، گفت: من نمي‌دانم صحت و سقم اين خبر در چه حدي است، اما مثالي است كه در آن سؤال شده روباه بچه مي گذارد يا تخم مي كند و پاسخش اين است كه از اين حيوان هر كاري كه بگويي، برمي آيد.

سردار حجازي با بعيد ندانستن چنين عملي از سوي صهيونيست ها عنوان كرد: آمريكايي ها چشم خود را باز كنند و ببينند كه متحدانشان تا چه حد به آنان وفادار هستند و چه روحيه فتنه گرانه اي دارند كه حاضر مي شوند براي پيشبرد اهداف و منافع خود به بزرگترين حاميشان از پشت خنجر بزنند./ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار