پژوهش و تحقیقی در مورد اثر سبک آموزشی در مدارس ایرانیان در کشورهای عربی مثل امارت و عمان و.. انجام شده بود؛ مشخص شد بعضا دانش آموزان ایرانی الاصل که قبلا در ایران بدلایل نوع آموزش و رابطه عاطفی معلمین ؛ دارای سطح نمرات پایین بوده و حس تنفر و بی انگیزگی از درس ایجاد شده بود؛ همین دانش آموزان در آن مدارس سطح نمرات بالایی و میزان انگیزه عالی بهتری داشتند
پژوهش و تحقیقی در مورد اثر سبک آموزشی در مدارس ایرانیان در کشورهای عربی مثل امارت و عمان و.. انجام شده بود؛ مشخص شد بعضا دانش آموزان ایرانی الاصل که قبلا در ایران بدلایل نوع آموزش و رابطه عاطفی معلمین ؛ دارای سطح نمرات پایین بوده و حس تنفر و بی انگیزگی از درس ایجاد شده بود؛ همین دانش آموزان در آن مدارس سطح نمرات بالایی و میزان انگیزه عالی بهتری داشتند
هیچ معلمی با هیچ دانش آموزی که پدر کشتگی نداره،همانطور که پدر و مادران بعضی مواقع فرزندانشان را به دلایل مختلف تربیتی تنبیه می کنند،معلم هم از سر دلسوزی بعضی وقت ها ممکن است دست به چنین کاری بزند.
ب نظرت شکستن سر ی نفر از سر دلسوز یه؟؟!
مثل اینکه ی نفر بخواد خلاف کنه بگیری بکشیش چون دلسوزی نمیخوای خلاف کنه
حالا اینکه تذکر بده یا اینکه داد بزنه سر بچه میشه گف دلسوزی ولی اینکه بزنی سرش بشکنه دلسوزی نیست
اونم جای حساسی مثل سر
ممکن بود ضرب مغزی بشه
اگ یکی بچه تو بزنه سرش بشکنه تو میگی از سر دلسوزی بوده؟؟؟
من با اینکه دلیل زدن یا اینکه مقصر کی بوده کار ندارم ولی اینطوری زدن ی نفر نمیتونه برای دلسوزی باشه
MAHMOODI
۱۷:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
نباید خانواده اش رضایت بدن معلمـش وحشی بوده عقده هاشو از جای دیگه سر این بچه خالی کرده
تنبیه بدنی کار پذیرفتنی نیست ولی...
ولی معلم باید دانش آموز را از کلاس اخراج کامل می کرد
ولی بعد از اخراج دانش اموز مدرسه هم به شدت با والدین و دانش اموز اخطار می داد که رعایت کنند وگرنه اخراج می شوند
ولی بچه های این زمونه از لحاظ تربیتی وضعیت اسفناکی دارند مثلا جوان 24 ساله (دختر و پسر هر دو گروه) هم سرکلاس بسیار بی ادبانه و حتاکانه با استاد و همکلاسی صحبت می کنند.
ولی حتما دانش اموز معلم را عاصی کرده به نحوی که این برخورد پیش آمده است که باید با معلم برخورد شود تا بهترین شیوه که اخراج دانش اموز خاطی است را بجای آسیب بدنی جایگزین کند.
کار این معلم مطمعناً درست نبوده ولی نباید زحمات معلمین دلسوز روهم زیر پا گذاشت که با کمترین حقوق دارن زحمت میکشند معلم به نظر من پدر بچه در مدرسه و مطمعناً آینده بچه رو رقم میزند.دست تمام معلمین زحمت کش کشورم رو میبوسم
وقتی مسئولین معلمین و دانش اموزا رو به زور میفرستند در فضای فشرده کلاس و استرس کرونا نتیجه همین میشه...خانواده به بچه یاد نداده رعایت بهداشت و نظم یاد مسئولین هم هر روز یک تحدید و فشار نتیجه معلمین عصبی...
بعد دو سال حقوق کامل گرفتن و آموزش کوتاه و مختصر تو شاد معلما حوصله کار حضوری رو ندارن و اعصابشون خورده از باز شدن مدارس البته تو قشر معلمای دلسوز هم کمم نیستند که ندن حلال در میارند
جای تاسف داره که این قدر راحت به معلم توهین میشه. این افرادی هم که میان در مورد معلم اینقدر بد میگن مشخصه که از کدام قشر جامعه هستن. شما فقط باید در مورد رفتار این معلم صحبت کنید نه در مورد جامعه معلم ها.
جای تاسف داره که این قدر راحت به معلم توهین میشه. این افرادی هم که میان در مورد معلم اینقدر بد میگن مشخصه که از کدام قشر جامعه هستن. شما فقط باید در مورد رفتار این معلم صحبت کنید نه در مورد جامعه معلم ها. متاسفم برای بعضی از سایت های خبری که برای جذب خواننده اینقدر راحت با ابروی معلم بازی میکنن.
از این دست مشکلات در همه شغل ها هست، خطای پزشکی، مشکلات مهندسی. اشتباهات نیروهای نظامی و.... گاهی اوقات ناخواسته بعضی اتفاقات صورت میگیره. دلیل نمیشه افراد مربوط به ان شغل بد جلوه بدید. فراموش نکنیم تربیت فرزندان ما بر عهده معلمان هست. باور کنید من معلم نیستم اما برای رشد و پیشرفت یک کشور باید بیشترین احترام و اهمیت برای معلم قائل شد
وقتی واسه جبران کمبود نیرو به جای جذب از دانشگاه فرهنگیان از نهضتی و سرباز معلم و.... استفاده می کنید همین میشه من خودم کارشناس امور اداری آموزش و پرورش هستم این مدت یه طرحی اومده کسایی که ۱۵ سال پیش سرباز معلم بودن امسال جذب آموزش و پرورش شدن و دارن تدریس می کنند( طرف ۱۱ سال گچ کار بوده یا ۸ سال قصاب بوده) الان داره تو کلاس به بچه مردم درس میده بودن گذراندن هیچ دوره ی خاصی
واقعابعضی ازدانش اموزان به شدت بی ادب وگستاخندواصلا گویا پدرومادرنبوده که نصیحتشون کن. واقعابچه های امروزی خیلیاشون درست تربیت نمیشدند. پررو پرتوقع گستاخ بی ادب بی نزاکت راحت طلب بی مسئولیت و...... خانواده درست توگوش بچش بخونه که بیگانه درهرجایگاه ونقشی توسرش نزن. حالاکه این اتفاق قطعا سهوا بوده. ولی معلم هم سعی کنندصبورتر وتواناترواردکلاس بشندتابتونند خیلی موارد ورفتارهاوکارهای عجیب از دانش اموزان را تحمل کنند.
همه ی این افرادی که از کتک زدن معلم انتقاد می کنند ۹۹ درصدشون افرادی هستکد که درس نخوان بودند و چون درس درست و حسابی نخواندن اکنون در طبقه ی پایینی از مشاغل دارند کار می کنند و حالا می خواهند به نحوی عقده های خودشان را سر معلم خالی کنند. کمی فکر کنیید ببینید درست میگم یا نه.
من خودم تو مدرسه درس می خواندم و اگه یک روزی هم معلم ، بچه ام را تنبیه میکرد ، به بچه ام می گفتم حقت بوده . اگه اون تخلف را نمی کردی معلم هرگز تنبیه ت نمی کرد و دست معلمت درد نکنه.
باتمام احترامی که نسبت به معلما دارم ولی بعضی از معلما از سراجبار روزگار معلم شدن درواقع نه صلاحیت معلمی دارن نه سوادشو وقتی آموزش پرورش معلما رو بدون آموزش استخدام میکنه آخرش میشه این مردم بچه هاشونو از سر راه نیوردن که معلم بزنه سرشو بشکنه اگه ضربه مغزی میشد کی میخواس جبران کنه دوس نداری یا حوصلشو نداری معلمی نکن
کار این معلم خیلی اشتباه بوده است باید تنبیه شود تادرس عبرتی برای معلمهای دیگرشود .اگرکسی بابچه خودشان این برخوردراانجام دهد اوچکار میکند ابروی هرچه معلم رابرده بااینکارش
ولی کتک زدن معلم بر شاگردانش واقعا خیلی لازم و ضروری است
امیدوارم قانونی تصویب بشه که معلمان آزادی عمل داشته باشند و و هر چقدر که لازم میدونن کتک بزنن
مرسی
صد در صد این کار دبیر بی دلیل نبوده ولی از نظر من تو اون سن این کار کاملا روی آینده اون دانش آموز کم سنو سال ک بهارین زمان برای کشف استعدادش هست تاثیر مثبتی نمیزاره..
من خودم تو دبستان از یکی از معلمام سیلی خوردم هنوز ک هنوزه فراموش نکردم ولی اون سیلی که خوردم باعثم نشد ک من به درس علاقه مند بشم ک هیچ بدتر زده شدم از درس و مدرسه و همیشه تو اون سن جای اینکه استعدادمو شکوفا کنم همیشه از ترس میشستم پای مشقای بیهوده ایی ک تا الان هیچ کدوم از دردای منو دوا نکرد...
مشکل باید از سمت همه ما حل بشه نه فقط من نه فقط اون دبیر بلکه از ریشه...
من تنبیه اینجوری را تایید نمی کنم ولی آقای محترم فرماندار بفرمایند ،دانش آموزی که تربیت خانوادگی ندارد ونصایح و تذکرات معلم و مدرسه در او تاثیر ندارد و قانون هم در مقابل حرکاتش در مدرسه و کلاس سکوت کرده ، چگونه باید با او برخورد شود که برای بچه های مردم در کلاس و مدرسه ایجاد مزاحمت نکند ، ای کاش همینطور که تنبیه را اعلام کرده اند جرم دانش آموز را هم اعلام می کردند
بخدا یجوری باهاشون رفتار میکنن انگار یکی مجبورشون کرده که برن معلم بشن و بیان بچهارو بزنن الان بچه خودم را چندروز است بخاطر اینکه موهاش ی کم بلنده نذاشتن مدرسه واقعا دیگهنمیدونن چیکار کنن این قانون اصلاح مو هنوز برداشته نشده واقعا متاسفم واسه همچین مسئولینی تف تو صورت همتون والا که از این بیشتر با بچه ها خشونت رفتار کنن میرم اداره آموزش پرورش رسوا میکنم با اون معلم های بیشعور
بچه های امروز اصلا قابل تحمل نیستند.معلم بیچاره هر روز و هر ساعت روح و روانش با این بجه های بی تربیت داغون میشه.هر کی میگه نه فقط کافیه یک ساعت با ۳۵ دانش آموز خل وچل داخل یه کلاس باشه.هم درس بده.هم کنترل کنه.هم با اخلاق باشه.هم اختلافات فردی و فرهنگی و بیماری های خاص هر دانش آموز و مشکلات خانوادگی هر دانش آموز و وضع اقتصادی هر کدوم رو مد نظر داشته باشه.جواب اولیا و مدیر و اداره رو هم بده.با حقوق ۶ میلیون در ماه بعد از ۲۵ سال.
حالا این چرخه ۲۵ سال تکرار بشه.فقط کافیه که یه لحظه بهش فکر کنید همه تون روانی مطلق میشد.پس لطفا اظهار نظر بیخود نکنید.
حضور روانشناس و پزشک در مدارش ضروریه ما والدين مدت هاست خواستاریم ولی کو گوش شنوا باید حتما کار به جاهای باریک بکشه که پیگیر باشید بابا روش آموزش تغییر کرده خواسته ها تغییر کرده
ولا بعضی از معلمین نیاز به مراقبت های در بخش های ویژه ی روانی هستن طرف جواب سوال دانش آموز رو با پرخاش گری میده وحشیانه با والدين و دانش آموز برخورد میکنه قبل از ورود به آموزش و پرورش از معلمین تست روانشناسی گرفته شود البته تعدادی هم هستن انسانهای شریف ومهربانی هستن
درود برهمه عزیزان خصوصا فرهنگیان عزیز معلمان بی ادعا، متاسفانه اینچنین برخوردی رو شنیدیم بنظرم این آقا فرهنگی که نیست هیچ بلکه بی فرهنگترین آدم جهان و باید برخورد قانونی باهاش بکنند حتی اگه خانواده آن بچه هم شاکی نباشن آموزش و پرورش باید باهاش برخورد کنه
درود برهمه عزیزان خصوصا فرهنگیان عزیز معلمان بی ادعا، متاسفانه اینچنین برخوردی رو شنیدیم بنظرم این آقا فرهنگی که نیست هیچ بلکه بی فرهنگترین آدم جهان و باید برخورد قانونی باهاش بکنند حتی اگه خانواده آن بچه هم شاکی نباشن آموزش و پرورش باید باهاش برخورد کنه
همیشه برام سوال بود چرا این همه اصرار به کلاس حضوری نگو آقای معلم کار داشت پول اسنپش رو من میدادم، میرفت خونه دانش آموز، سرشو میشکست بر میگشت سر کلاس مجازیش
یادمه یه بار سر کلاس یکی از بچه ها جلوی معلم منو مسخره کرد و بخاطر عینکی بودن بهم گفت چهار چشم. وقتی هم من اعتراض کردم، معلم اونقدر منو کتک زد و کف کلاس کشید و به تخته و دیوار کوبید که تمام بدنم کبود شده بود. شاگرد اول مدرسه و آروم ترین بچه کلاس هم بودم.
تازه بعدش جرئت نداشتم به خانواده بگم
بدنم کبود بود و توی خونه نمیذاشتم کسی موقع لباس عوض کردن منو ببینه.
معلمی شغل انبیاست
ولی کدوم پیامبری با تنبیه بدنی یه بچه معصوم تونسته اونو هدایت کنه؟
آموزش و پرورش باید در فرایند های سالیانه به طور مداوم تمام اعضای کادر آموزشی رو چک کنه که به بچه های مردم آسیب نزنن
معلم ها فقط حقوق میگیرند و هر روز اعتصاب میکند که حقوقمون زیاد کنید باید دولت و مجلس محترم کاری با معلم ها بکنند تا حساب کار دستشون بیاد تا اینقدر وحشی بازی در نیارند
سلام درود بر همه دوستان دهه ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰
من خودم شخصا از معلم های دورهای مختلف تحصلیم زیاد کتک خوردم دست تک به تکشون را میبوسم الان میفهمم اگر اون معلم نبود و منو تنبح نمیکرد الان این جایگاه را نداشتم
قبول کنید این دانش اموزان دهه ۷۰ تا الان خیلی پرو شدن نه احترام نه شرم نه حیا هیچ چیزی حالیشون نیست
با عرض سلام حقیر ۲۹سال معلم هستم و دراین مدت هم تمام تدریس می کردم مهربان ترین با وجدان ترین قشر فرهنگیان هستند این کار همکار ما من میدونم ناخواسته بوده و هیچ گونه عمد و قصدی در این رابطه نبوده بعضی اوقات این موارد پیش میاد ومعلم هم از این بابت ناراحت است ان شا الله با گذشت خانواده دانش اموز مشکل حل شود
چرت نگو جناب بنده زمانی که کلاس دوم ابتدایی بودم خانم معلمی داشتیم از جنوب کشور ایشان در یک روز سر سه تا زا بچه هارو شکست از جمله سر خودم رو به خدا سرم بعد از یک ماه کرم کرده بود وروز بعدشم که مادرم جلوشو گرفته بود سر کلاس دوباره اومد وباهام دعوا گرفت که چرا به مادرم گفتم .متاسفانه طوی کل روستاهای کشور این چنین رفتارهایی رو میبینیم من الان به خاطر همین قضیه بینایی چشم راستم رو از دست دادم و طوی اون دنیا جلو معلمم رو میگیرم باید با این معلم برخورد بشه اموزش جای این چنین جنایتها نیست.
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حرف نزن!! شما معلم ها یک مشت اختلاسگر بار اوردید!! فقط کتک و تنبیه و نمره بد دادن بلد هستید. خجالت بکش جناب!!
علی
۱۵:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بیکارترین و بالاترین میزان دریافتی حقوق و همیشه طلبکار بودن فقط مخصوص فرهنگیان است .
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اقای مهربان و با وجدان من سه فرزند دارم و مثل شما کارمند هستم چرا اول مهر تا یک حقوقم برای کمک به مدرسه نگیرید سه فرزندم را ثبت نام نمی کنید وجدان ت مرا کشت
هادی
۱۶:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام ۳۹ سال دارم باکمال احترام به تمام معلمان ولی عزیزبرخوردوفرق گذاشتن معلمان دوران تحصیل درروحیه وشخصیت بنده تاثیرخیلی بدی داشته بی تدبیری مسئولین فرهنگی رادانش آموزان بایدتاوان بدهند...۱
فرهاد
۱۶:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
از کجا فهمیدی ناخواسته بوده؟؟؟
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
یعنی چی ؟؟؟؟ ناخواسته این دانش آموز از بین می رفت چی میشد ؟؟؟
ما بچه هامونو دست معلم میسپاریم ، معلم باید از سلامت روحی برخوردار باشه
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
شما خودت تا حالا چند نفر رو مصدوم کردی ؟
این رفتارهای وحشیانه شایسته هیچ انسانی نیست نه معلم که دانش اموزی رو تنبیه جسمی یا تحقیر روحی و شخصیتی بکنه و نه دانش آموز که با این نوع رفتارها از درس و مدرسه دلزده بشه و آخر وعاقبتش چی بشه خدا میدونه .
باید با این افراد معلم نما شدیدا برخورد بشه ضمن اینکه باید به دانش آموزان هم یاد بدیم به معلمانشون احترام بگذارند.
پانی
۱۶:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بزنن سر بچه خودتو بشکنن میری رضایت میدی واقعا؟
تو هر قشری آدم احمق زیاده
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
متاسفم برای فرهنگیانی مثل شماو همکارتون،که مثل وحشی ها به بچه های مردم حمله میکنید
قلی بطور کلی
۱۶:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
من کلاس دوازدهم هستم و از معلمان راضی نیستم
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
چرا چرت و پرت میگی بچه سرش داغون شده خودت بچه مگه نداری
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
عذر خواهی می کنم . اگر دانش آموز سر معلم را می شکست هم همین را می گفتید ؟
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دروغ نگو
بگو علم بهتر است یا ثروت
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
شکی درش نیست ک تو قشر فرهنگی باوجدان و زحمت کش خیلی هست
ولی ی چیز سخت پرت کرده بطرف بچه مردم اون موقع میگی ناخواسته
اگه کسی همچین بلایی سر بچه من بیاره اصلا شکایت نمیکنم
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حرف مفت نزن
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
خیلی از شما معلمها پرو شدین که به خودتون اجازه این کارا میدین باید سخت معلم جریمه واخراج شه
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
غلط کردی تو، بزار من همین جوری سَر بچه تو یا خانواده تو بِشکَنم بعد ببینم تو گذشت میکنی، بچه مگه زدن داره نَفهم (، ناخواسته بوده، مسخره ) من اگه جای اون خانواده بودم یه کاری میکردم با امثال شماها که دیگه جرات نکنید دست رو طفل مردم بلند کنید.
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حیف از اسم معلم اون یه روانیه
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
آدم نباید خیلی جاها دفاع کنه از همکار ش.
اگر این بچه مرده بود شما یا معلمش جواب میدادین ؟
عمار
۲۰:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
نگران نباشید معلم دلسوز عزیز حالا هم قانون قضائیه معلم رو قصاصش میکنه البته نه از روی عمد از روی قانون اسلامی بعضی اوقات پیش میاد دیگه قصاص یه نوع گذشت است که به تعادل عدالت اجتماعی کمک می کند تا مشکلات بدتر غیر قابل جبرانی برای معلم روانپریش که زده سر دانش آموز را شکسته پیش نیاید و مشکل حل می شود .
خاطره
۲۳:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
احسنت به شما ...کاملا موافقم...انشالله برای هیچ کدومشون مشکلی خطرناکی پیش نیاد.
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
راجع به یه بچه ای که قراره از فردا با هزار ترس از کتک معلم بیاد سر کلاس دارن حرف میزنن مردم . اون بچه دیگه تو مدرسه ارامش نداره
اون معلم با اینده بچه بازی کرده
یه هموطن
۱۴:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
با عرض سلام حقیر ۲۹سال معلم هستم و دراین مدت هم تمام تدریس می کردم مهربان ترین با وجدان ترین قشر فرهنگیان هستند این کار همکار ما من میدونم ناخواسته بوده و هیچ گونه عمد و قصدی در این رابطه نبوده بعضی اوقات این موارد پیش میاد ومعلم هم از این بابت ناراحت است ان شا الله با گذشت خانواده دانش اموز مشکل حل شود
واقعا چرا باید گیر بدن پزشکان کادر درمان این همه سال برای شما جنگیده برای کشور جنگیده
محمد
۱۴:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
با همون ضربه که اون فرد به دانش آموز زده با همون وسیله و با همون شدت پدر اون بچه بزنه تو سر فرزند اون معلم یا ناظم خاطی ببینه آیا خوشایند هستش یا نه؟؟؟
باور کنید توی کوچه ما هم همش بچه ها ولن.اینقدر توپ کوبیدن به در و دیوار که عاصی شدیم.چند بار آینه بغل ماشینو شکوندن.
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
انشالله بابچه خودت همین رفتاربشه ببینیم چی میشه
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
عقده نداریم . قانون را قبول ندارید ؟ قانون تنبیه دانش آموز را منع کرده . ربطی هم به نماز شب و غیره ندارد . اگر دانش آموز خطایی هم کرده باشد باز قانون راهی برای تنبیه و یا حتی اخراج دانش آموز میش بینی کرده . موضوع این است که معلم به قانون احترام نگذاشته است .
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
انشاله قسمت بچه خودت هم بشه
نام آشنا
۱۷:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
به هیچوجه لازم نیست که با دانش اموز درگیر شد. بلافاصله او را در دفتر مدرسه نگه دارید و از ورودش به کلاس درس خوداری کند تا اولیای او به مدرسه مراجعه کنند و از انها تعهد بسیار سفت و سخت بگیرید که دیگر فرزندشان کوچکترین عمل خلاف شان مدرسه انجام نمیدهد که در ان صورت به دلیل بداموزی سایر دانش اموزان از مدرسه اخراج خواهد شد.
مریم
۱۸:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
برو خودتو درمان کن روانی
هیمن
۱۸:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اگه بچه خودت هم بود همینو میگفتی
Z
۱۹:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
ما هشتادی ها مشکلاتی برامون ایجاد شده که خیلیامون مشکلات روحی داریم به جای درک کردن بزرگ ترا باید همش باهامون برخورد بکنن؟ ماهم انسانیم از هر نسل دیگه ای بهتر درد هارو تجربه کردیم
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
درسته نظر شما محترمه اما دلیل نمیشه بیان سر بچه مردم رو بشکنن بالاخره اختیار هر کس دست پدر و مادرشه نه اینکه معلم بیاد هربلایی دوست داره سر دانش آموز بیاره بازم البته ناگفته نمانداا! معلم ها هم خیلی زحمت میکشن ولی این کارا هم درست نیست
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
خیلی بی خود کرده زده اگه بچه اذیتم کنه حق این کار رو نداره از همین معلم های بی اعصاب بچه های نا امید بار می اید مثلا اونجا جای شکل گرفتن بچه است نع جای تنبیه و بی اعصابی
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
چه حرف مزخرفی
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
ببخشید و بچه خودت هم بود همین حرفو میزنی ؟؟؟!!!!
من نه میگم تقصیر از دبیر بودن و نه از دانش آموز اما این هم بگم که واقعا کار دبیر زشت بوده و اصلا شایسته یک معلم همچین کاری نیست .
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اگه خودتون بچه داشتید هرگز این حرف نمی زدید
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
انشاالله همین بلا سر بچه ات یا عزیزت بیاد ببینم چی حسی داری؟ بچه است. نفهم یکی باید تو بی شعور رو جمع کنه
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حالا هرچی عفده دارید سر معلم خالی کنید.هست و نیست تون را شبانه روز تو بانکها،شرکتهای دولتی و خصوصی و.... می چاپن می خورن حالیتون نسیت. حالا که یه دانش آموز حتما با تربیت ودر حال خواندن نماز شب توسط یک معلم تنبیه شده تمام حقوق بشر به خطر افتاده. خلایق را هر چه لایق.
این مسئله چه ربطی به وحشی گری داره ؟ معلم باید درس لخلاق بده نه خشوتت
نارنیا
۱۵:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
متاسفانه بانک ها خیلی بی حساب کتاب وام میدن کاش رییس جمهور ورود کنن.
بهزاد
۱۵:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
نه بابا بیاد سرش ببره
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دهنتو ببند توام از این قشری
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
تنبیه کردن وحشی گری نیست
برای بعضی مغزها لازمه
اصلا بعضی ها قوه ی یاد گیریشون با تنبیه فعال میشه
بدون استثنا تمام مسئولین کشور بزرگان دکترین و مهندسین در دوران ابتدایی از معلم و ناظم و مدیر مدرسه کتک خورده اند هیچ چیزشون هم نشده.
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بیخود کرده دست رو بچه ی مردم بلند کرده ، معلم حق نداره بچه رو بزنه
D
۱۶:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
درسته واقعا
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حقوقشون زیاد کنین پرزورترم میشن البته بعضیاشون معلم خوب هم هست اما بسیار کم هست
پوریا
۲۳:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
معلم اجازه نداره تنبیه کنه
الناز
۰۰:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
به نظرم الان تو داری عقده خالی میکنی یعنی چی معلمی حق نداره دست رو دانش آموزش بلند کنه
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
نازنین وحشی گری همون خشونت است.....
انیتا
۱۴:۳۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام اون معلم خیلی اشتباه کرده دست رو بچه مردم بلند کرده معلما انقد دوساله مفت حقوق خوردن هار شدن
معلومه که روانی و دیوانه ای که همه رو مثل خودت میبینی
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
ازلحاظ روانی باید برسی بشه اون معلم، حق تدریس هم باید ازش گرفته بشه، درمقابل یه بچه نمیتونی خودتو کنترل کنی بهتر ه بشینی خونه .حیفه نام مقدس معلمی که به این افراد گفته میشه.کسی که به خودش اجازه میده سر یک بچه رو بشکنه حتما میتونه جرایم بالاتری هم انجام بده.چاله میدون نیست که مدرسه اگه اون دانش آموز کار اشتباهی کرده توبه عنوان یک معلم وظیفه داری راهنماییش کنی نه اینکه سرشو بشکنی
معلم حق زدن دانش آموز رو نداره ، حالا این معلم که آسیب هم زده
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
تو هم اگه معلم هستی باید اخراج شی
محمد
۱۹:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
مگه چند روز مدرسه رفتن که از کنترل خارج شدن
حیدر احمدی
۱۴:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
معلم نگو بلا بگو یزید کربلا بگو چرا زده بچه مردم را ناکار کرده است آیا این شیوه تعلیم تربیت است پس از25 ماته خوردن خوابیدن حقوق گرفتن اکنون که وقت کار است جمجمه بچه مردم را معلم خشن بی رحم شکافته است .
چند نفر را می شناسم قبلا معلما توی سرشون ضربه زدند بعدا باعث تومور شده و حتی یکنفر از اونها فوت شده حالا فرض کنیم حالا دیه هم از این روانی بگیریم اثراتی که بعد از مدتها مشخص میشه را می خواهید چه کار کنید
دانش آموزان یا اولیاء اگه معلم بدبخت را کتک بزند هیچ نهادی و هیچ ارگانی حمایت نمیکند،اگه کسی تو بیمارستان به پرسنل توهین کنه ۸۰ ضربه شلاق داره،اما این قانون واسه مدرسه نیست،چرا چیزی در مورد رفتار اون دانش آموز ننوشتن!!!!
اگه معلم سر هود و بدون هیچ دلیل این کار را کند حتما دیوانه هست
احمق اون بچه هست و ازش همین توقع رو باید داشت شیطنت. اما اون که معلم هست به چه حقی اینکارو باهاش کرده؟ اگه شهرستان ما بود پدرش قلم پای اون معلم رو میشکست و هیچ معلمی جرات نمیکرد تنبیه بدنی بکنه.ضمنا خود شما روهم اونقدر تو بچگی زدن که الان زورت میاد بچه هارو تنبیه نکنن.
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بیمار روانی
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حتما خودت هم اینجور با چوب بالا سرت درس خوندی
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
انشالاسربچت میاد
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
همین هایی که از این معلم دفاع می کنند را شناسایی کنید تمام معلم هستند اول اخراج کنید بعد یه دوره درمانی روانی اجباری براشون بزارید تا به جامعه اسیب نزنند
عمار
۱۵:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حالا وقتی این معلم متخلف گنهکار رو مجازات کیفری قضائیه اش کردند بیا از این جفنگیات مزخرفاتت باز بگو !!! . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
پارسا
۱۵:۲۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اتفاقا این معلم به درد تو میخوره بزنه لهت کنه...معلم حق نداره بچه رو بزنه...من بودم با همون وسیله میزنم تو دهن اون معلم
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
متاسفم برات شما خودتو حتما به روانپزشک معرفی کن بد نیست
.
۱۶:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
یک عقده ای مشاهده میکنید
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
از نحوه حرف زدنت معلومه که ادم عقده ای هستی هر کاری هم بچه کرده باشه نباید طوری میزد که سرش بشکنه ، تنبیه مگه فقط زدنه؟ میتونست با پدر ومادرش در میون بزاره تا ادمش کنن یا انقدر تکلیف بده که پدرش در بیاد یا برخورد های دیگه بکنه اخرش اینه که اگه نمیتونه واقعا تحملش کنه از کلاس اخراجش کنه نه اینکه با سنگ یا چیزی کلش رو بشکونه
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
معلم باید تابع قانون باشد . اگر تابع قانون نباشد با او باید برخورد قانونی شود . تشویق معلمی که خلاف قانون عمل کرده درست نیست
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اگه بچه خودت بود چی میکردی بچه از اسمش مشخصه...
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
واقعا متاسفا برای این افکار بچگانتون واقعا که
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
چرا زورش به بچه های بی گناه می رسه....
هر چند اگرهم کاری کرده باشه معلم هیچچچچچ حقی دربرابر زدن بچه نداره...
همین تفکرات مسخره باعث میشه ، بچه لوس و پررو بار بیاد
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
معلومه که اونم مثل خودت بی تربیت بوده . بعضی ها را باید با کتک آدم شون کرد.
علی
۱۴:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
پاسخ به ناشناس:
سلام برادر یا خواهر محترم
نه عزیزم
با کتک چیزی درست نمیشه
تازه بچه میفته رو دنده لج و لجبازی
اتفاقا باید با دوستی و محبت بچه رو شرونده کنیم که دیگه دفعه بعد اینکارو نکنه
چون دیدم بعضیا که کتک خوردن پوست کلفت شدن و میگن نهایتش اگر کار بدی انجام دادن با یک کتک تموم میشه
D
۱۶:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بچه ی بی تربیت رو باید کتک های شدید زد تا حساب کار دستشان بیاد
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
به نظرت کسی از قصد میخاد بزنه؟
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دقیقااااا منم همینو میگم اصلا هیچ حقی نداره که دست روی دانش آموز بلند کنه
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
در هر قشری ممکنه مشکلاتی باشه جالب اینجاست که اون مشکلات یا گفته نمیشه یا ماست مالی میشه.
اما خدا نیاره اون روز رو که اشتباه از قشر فرهنگی سر بزنه اینقدر تکرار میشه که همه خودشون رو کارشناس می دونن و اظهار نظر می کنند.
و این اظهار نظر ها از طرف هر کس و ناکسی باعث میشه منزلت و ارزش معلم در جامعه کم بشه.
من فکر می کنم به دلیل عقده هایی که از این قشر دارن نظرات نادرست میدن.
شما فرمودین عغده ولی من میگم بخاطر توقعی که از قشر فرهنگی دارن داریم میگیم فرهنگی یعنی آخر تربیت و فرهنگ و ادب یعنی کسی که انتخاب کرده به فرزندان این سرزمین در کنار علم آموزی درس فرهنگ و اخلاق و ادب بده
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دوسال درس ندادن خوشش خوشون شد حالا تاز ه به بچهامردم حمله میکنند باید برخورد قاطع بشه یعنی چه چه معنی دارد که معلم سر بچه را بشکن وای باورم نمیشه خدا ی من
میذاشتید یه هفته بگذره از بازگشایی بعد سندرم کودک آزاریتون رو هویدا میکردید!
حالا این یکی اومده توی اخبار و برجسته شده، تنبیه بدنی بخصوص توی شهرهای کوچیک خیلی مرسوم و عادیه
سلام اینقد نگید فرهنگی معلمو باید بگی خدماتی نگید زحمت شمارو کشیده نه میاد سرکار تو دوازده ماه حساب کنی، 8ماه کار نمیکنه حقوقشو میگیره هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
به کجا رسیدیم جزندگی حفظ کردن مطالب درد نخور . نه مهارتی آموزش دادن نه روابط اجتماعی . نتیجش همه بیکار
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
زحمت مارو جیب پدر مادر کشیده. منکر زحمات معلم نیستیم.... اما خیلی هاشون میان شیک و پیک ی درسی میدن میرن تو دلشون میگن ب ما چه. ماه ب ماه حقوقمون رو بدن... داشتیم ک میگم.
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اینقدر لی لی به لای معلمان نگذارید
در کل سال 3ماه هم مدرسه نمی رنند انواع حقوق مزایا وام
زبان درازی دارند
ماشالا همه کارشناسن همین که شما اینجا سواد خوندن نوشتن داری از صدقه سریه همین معلمه
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
لطفا یکی از انواع حقوق و مزایا رو بفرمائید!!!
بنده با چند سال سابقه و مدرک ارشد حقوقم به ۴ ملیون نمی رسه
از جیب برای مدرسه و دانش آموزان گذاشتم ولی هیچ مزایایی ندیدم...
حق این قشر گردن کسایی هست که اینجوری قضاوت می کنن...
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
نوش جونمون ... تا کور شود هر آنکس که نتواند دید
علی
۲۰:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
تا کور شود هر انکس نتواند دید
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
میشه یکی از مزایا و وامهایی که بدون سود به معلما پرداخت کردن رو نام ببرید ، لطف کنید توهین نکنید ، هر شغلی سختی و مشکلات خودشو داره
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حقوق و مزایا و وام برای معلم!!!!!!!!
درود فرکی
۲۲:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
شما که بلد نیستی دو خط بدون غلط املایی بنویسی اصلا درباره معلم حرف نزنی بهتره
علی
۰۱:۵۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
اگر حرف نزنی قول میدم بهت کسی نگه زبان نداره
سلرا
۱۳:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
ما تازه مدرسه غیر انتفاعی نوشتیم با یک بچه هفت ساله انقدر بد صحبت میکنن تازه مادرها هم میدیدن تو کلاس انلاین معلوم نیست بچه طفل معصوم تو مدرسه چه خبره طفلک خوب درسش ضعیف بود قاتل که نیست اکثرا بی حوضله و عصبی
مثل اینکه ی نفر بخواد خلاف کنه بگیری بکشیش چون دلسوزی نمیخوای خلاف کنه
حالا اینکه تذکر بده یا اینکه داد بزنه سر بچه میشه گف دلسوزی ولی اینکه بزنی سرش بشکنه دلسوزی نیست
اونم جای حساسی مثل سر
ممکن بود ضرب مغزی بشه
اگ یکی بچه تو بزنه سرش بشکنه تو میگی از سر دلسوزی بوده؟؟؟
من با اینکه دلیل زدن یا اینکه مقصر کی بوده کار ندارم ولی اینطوری زدن ی نفر نمیتونه برای دلسوزی باشه
ولی معلم باید دانش آموز را از کلاس اخراج کامل می کرد
ولی بعد از اخراج دانش اموز مدرسه هم به شدت با والدین و دانش اموز اخطار می داد که رعایت کنند وگرنه اخراج می شوند
ولی بچه های این زمونه از لحاظ تربیتی وضعیت اسفناکی دارند مثلا جوان 24 ساله (دختر و پسر هر دو گروه) هم سرکلاس بسیار بی ادبانه و حتاکانه با استاد و همکلاسی صحبت می کنند.
ولی حتما دانش اموز معلم را عاصی کرده به نحوی که این برخورد پیش آمده است که باید با معلم برخورد شود تا بهترین شیوه که اخراج دانش اموز خاطی است را بجای آسیب بدنی جایگزین کند.
خداعالم است
من خودم تو مدرسه درس می خواندم و اگه یک روزی هم معلم ، بچه ام را تنبیه میکرد ، به بچه ام می گفتم حقت بوده . اگه اون تخلف را نمی کردی معلم هرگز تنبیه ت نمی کرد و دست معلمت درد نکنه.
چوب معلم گله هرکی نخوره خله
امیدوارم قانونی تصویب بشه که معلمان آزادی عمل داشته باشند و و هر چقدر که لازم میدونن کتک بزنن
مرسی
من خودم تو دبستان از یکی از معلمام سیلی خوردم هنوز ک هنوزه فراموش نکردم ولی اون سیلی که خوردم باعثم نشد ک من به درس علاقه مند بشم ک هیچ بدتر زده شدم از درس و مدرسه و همیشه تو اون سن جای اینکه استعدادمو شکوفا کنم همیشه از ترس میشستم پای مشقای بیهوده ایی ک تا الان هیچ کدوم از دردای منو دوا نکرد...
مشکل باید از سمت همه ما حل بشه نه فقط من نه فقط اون دبیر بلکه از ریشه...
حالا این چرخه ۲۵ سال تکرار بشه.فقط کافیه که یه لحظه بهش فکر کنید همه تون روانی مطلق میشد.پس لطفا اظهار نظر بیخود نکنید.
تازه بعدش جرئت نداشتم به خانواده بگم
بدنم کبود بود و توی خونه نمیذاشتم کسی موقع لباس عوض کردن منو ببینه.
معلمی شغل انبیاست
ولی کدوم پیامبری با تنبیه بدنی یه بچه معصوم تونسته اونو هدایت کنه؟
آموزش و پرورش باید در فرایند های سالیانه به طور مداوم تمام اعضای کادر آموزشی رو چک کنه که به بچه های مردم آسیب نزنن
کتک کاریها وبی احترامی سازمانهای دیگه در قبال ارباب رجوعها رو نمگید.فقط فرهنگیان بیچاره آماج تهمتهایند.
توی خیابون همه اخم هستن و عصبی
من خودم شخصا از معلم های دورهای مختلف تحصلیم زیاد کتک خوردم دست تک به تکشون را میبوسم الان میفهمم اگر اون معلم نبود و منو تنبح نمیکرد الان این جایگاه را نداشتم
قبول کنید این دانش اموزان دهه ۷۰ تا الان خیلی پرو شدن نه احترام نه شرم نه حیا هیچ چیزی حالیشون نیست
ما بچه هامونو دست معلم میسپاریم ، معلم باید از سلامت روحی برخوردار باشه
این رفتارهای وحشیانه شایسته هیچ انسانی نیست نه معلم که دانش اموزی رو تنبیه جسمی یا تحقیر روحی و شخصیتی بکنه و نه دانش آموز که با این نوع رفتارها از درس و مدرسه دلزده بشه و آخر وعاقبتش چی بشه خدا میدونه .
باید با این افراد معلم نما شدیدا برخورد بشه ضمن اینکه باید به دانش آموزان هم یاد بدیم به معلمانشون احترام بگذارند.
تو هر قشری آدم احمق زیاده
بگو علم بهتر است یا ثروت
ولی ی چیز سخت پرت کرده بطرف بچه مردم اون موقع میگی ناخواسته
اگه کسی همچین بلایی سر بچه من بیاره اصلا شکایت نمیکنم
اگر این بچه مرده بود شما یا معلمش جواب میدادین ؟
اون معلم با اینده بچه بازی کرده
اون دانش اموز یا سهوا تنبیه شده یا واقعا به معلمش توهین کرده باید تخقیق بشه نه اینکه رسانه ایش بکنیم ومعلما رو تخریب کنیم
هان ؟؟؟؟
من نه میگم تقصیر از دبیر بودن و نه از دانش آموز اما این هم بگم که واقعا کار دبیر زشت بوده و اصلا شایسته یک معلم همچین کاری نیست .
برای بعضی مغزها لازمه
اصلا بعضی ها قوه ی یاد گیریشون با تنبیه فعال میشه
بدون استثنا تمام مسئولین کشور بزرگان دکترین و مهندسین در دوران ابتدایی از معلم و ناظم و مدیر مدرسه کتک خورده اند هیچ چیزشون هم نشده.
گاهی وقتها از کنترل خارج میشن
اگه معلم سر هود و بدون هیچ دلیل این کار را کند حتما دیوانه هست
هر چند اگرهم کاری کرده باشه معلم هیچچچچچ حقی دربرابر زدن بچه نداره...
سلام برادر یا خواهر محترم
نه عزیزم
با کتک چیزی درست نمیشه
تازه بچه میفته رو دنده لج و لجبازی
اتفاقا باید با دوستی و محبت بچه رو شرونده کنیم که دیگه دفعه بعد اینکارو نکنه
چون دیدم بعضیا که کتک خوردن پوست کلفت شدن و میگن نهایتش اگر کار بدی انجام دادن با یک کتک تموم میشه
اما خدا نیاره اون روز رو که اشتباه از قشر فرهنگی سر بزنه اینقدر تکرار میشه که همه خودشون رو کارشناس می دونن و اظهار نظر می کنند.
و این اظهار نظر ها از طرف هر کس و ناکسی باعث میشه منزلت و ارزش معلم در جامعه کم بشه.
من فکر می کنم به دلیل عقده هایی که از این قشر دارن نظرات نادرست میدن.
حالا این یکی اومده توی اخبار و برجسته شده، تنبیه بدنی بخصوص توی شهرهای کوچیک خیلی مرسوم و عادیه
در کل سال 3ماه هم مدرسه نمی رنند انواع حقوق مزایا وام
زبان درازی دارند
بنده با چند سال سابقه و مدرک ارشد حقوقم به ۴ ملیون نمی رسه
از جیب برای مدرسه و دانش آموزان گذاشتم ولی هیچ مزایایی ندیدم...
حق این قشر گردن کسایی هست که اینجوری قضاوت می کنن...
گروگان گرفتن بچه ها رو این معلم ها ومدیر
نه به آموزش حضوری