متاسفانه معلم ها ومدیرا دلسوز نیستند بعضی ناظم ها و مدیر مدرسه هم دروغ میگن مدرسه دختر منم بد مدرسه ای هست انتظامات مدرسه بچه ها را میزنند قبول دارم پدر ومادرا هم بچه هاشون بد تربیت میکنند ولی رفتار معلم ومدیر وناظم مدرسه هم باید انسانی باشه
من معلم نیستم ولی نباید به این راحتی معلم ها را محکوم کرد . وضعیت تربیت بچه ها طوری شده که پدر و مادر گاهی تحمل بچه خودشان را ندارند. معلم در برابر این تعدادبچه چکار کنه بچه هایی که می دانند معلم حق تنبیه ندارد و هر کاری دلشان بخواهد میتوانند انجام بدن البته با تنبیه هم موافق نیستم
اسم من گم شده است
توی دفترچه ی پر حجم زمان
دیرگاهی است
فراموش شدم.
اسم من گم شده است
لا به لای ورق کهنه ی آن لایحه ها
زیر آن بند غریب
پشت انبوهی از آن شرط و شروط
لای آن تبصره ها
اسم من گم شده است
در تریبون معلق شده سخت سکوت
حق من گم شده است.
زنگ انشاء
کسی انگار نمی خواست معلم بشود
شان من گم شده است
شان من نیست بنالم
شان من نیست بگویم
زتهی ، ز نبود
یا از این زخم کبود
لیک
رنگ رخساره گواهی
از همه رنج فزون.
اسم من گم شده است
نردبانی شده ام
صاف به دیوار ترقی
تا که این نسل و ان نسل
پای بر پله ی من
سوی فردا بروند
و غریبانه فراموش شوم
اسم من گم شده است.
بهترین کار برای معلمان عزیر در آموزش و پرورش بی تفاوت بودن در کلاس درس هست چرا که اگر بخوای دل بسوزونی باعث اعصاب خوردی خودت خواهدشد و درنتیجه منجر به چنین اتفاقاتی میشه و در اخر در جامعه ما که معلمان جایگاه خواسی ندارند مورد تحقیر در جامعه خواهد شد.
کار معلم اشتباه بوده الیته خودم با اینجور دانَش آموزان که بعضیا واقعا بی تربیتن ....
بعد از ۲۸ سال به این نتیجه رسیدم که ای کاش بجای اینکه این همه بفکر بچه مردم بودم چه روزهای تعطیلی و... که ....
ای کاش ۵۰ درصد هم بفکر بچه های خودم بودم که متاسفانه بعضی اولیا واقعا بی لیاقتن.و هر چی دلشون میخواد میگن از این کامنتها هن بی لیاقتی و بعضیا کاملا مشخصه....
التمس تفکر
سلام خدمت همه هم وطنان عزیزم
بنده کاراین معلم رو تائید نمیکنم اما هر اتفاقی که در کلاس در رخ میده قابل تامله زیر ماچون آنجا نبودیم نمیتوانیم قضاوت کنیم هزارو چند دلیل ممکن وجود داشته که چنین اتفاقی افتاده فرض کنید دانش آموزی در کلاس باعث آزار واذیت دیگر دانش آموزان شود یا کلاس درس را به هم بریزد یا خدای نکرده عمل ناشایستی انجام دهد شما با او چه بر خوردی دارید بعضی وقتها پدر یا مادر فرزند خود را که جگر گوشه اش می باشد به شدت تنبیه می کند چرا چون اورا دوست دارد چرافرزند دیگران را مثل فرزند خود تنبیه نمیکند چون در مقابل او مسئولیتی ندارد
ولی بدانید معلم اگردلسوز باشد واحساس مسئولیت کند نباید از خطای دانش آموزانش چشم پوشی کند شاید این دانش آموز روی اعصاب معلم خود اثر منفی گذاشته که باعث
این کار شده بنده دانش آموزانی داشتم که اگر به آنها رو ی خوش نشان میدادی مدرسه را به آتش می کشیدند حال تا اصل ماجرا روشن نشود نمیتوان یک طرفه قضاوت کرد دانش آموزانی که از پدر ومادر حساب نمی برند ازمدرسه هم که قرار نیست حساب ببرند سرنوشت آنها چگونه خواهد بود
بنده در مدرسه ای تدریس داشتم که اکثر دانش آموزانش به درس بی تفاوت بودن اما دوبرادر دوقلو بودن که شاگرد اول مدرسه بودن علت را از مدیر مدرسه جویا شدم ایشان فرمودند روزی که پدرشان برای ثبت نام آنها به مدرس آمد به اولیای مدرسه گفته بود اگر بچه های من بی ادبی کردند یا درس نخواندن شما حق تنبیه آنهارا دارید واین حرف پدر باعث شده اونها به فکر تلاش وکوشش افتاده
والان هرکدام در پستهای مهم مشغول کار وخدمت به جامعه هستند
واقعا تاسف آوره که معلم انقدر در جامعه ی ما به صورت سیستماتیک و هدفمند تحقیر میشه،من از کار اين معلم دفاع نميکنم ولی رسانه ای کردنش رو فقط در جهت تخریب جامعه ی فرهنگی میبینم،تتها چيزی که میتونم بگم اینه که ای کاش شمایی که رسانهای میکنید و شمایی که معلم رو تحقیر میکنید خودتونم معلم می بودين...
درسته که دانش آموز شاید یه کاری کرده مورد عصبانیت معلم شده باشع اما اون اجازه نداره دانش آموز رو مورد تنبیه بدنی قرار بده اگه اون کاره اشتباهی کرده بود به خانوادش میگفت
دانش آموزان معصوم نیستند
درخیلی ازموارد اختلال سلوک ومشکلات رفتاری دانش آموز وجود دارد
وقتی با توهین وگاها با حمله فیزیکی دانش آموز روبرو می شود
معلم باید چیکارکنم
آیا درچنین مواردی چون برچسب معلمی دارد نباید از خود دفاع کند؟
سلام این معلم نبوده این یک داعشی بوده ،من این رو اعتقاد دارم چون آن بچه هر کاری هم بکنه معلم اجازه ندارد دانش آموز رو تنبیه بدنی کنه من واقعا برای اون معلم متاسف هستم
سلام ؛ دراین باره هیچ موقع زودقضاوت نکنیدبگیدمعلم مقصّره ، شایددانش آموزمقصرباشه به بچه های الآن زیاد رو بدی مُرده های آدمو جلوی چشم میارن ومعلم هم باچندین بارتذکر دانش آموزبازخطایش را تکرارمیکنه که ممکنه برای دانش آموزان دیگه خطرناک باشه واین عمل معلم شایدعمدی نباشه معلم بادانش آموزپدرکشتگی نداره که اگه دانش آموزی منظم ،باادب ودرس خوان باشه معلم مرض نداره اعصابشو خراب کنه ریشه هرکشوری باآموزش وپرورش درست میشه متاسفانه درکشور ما ضعیف ترین قشر، معلمان هستند. چرا پس این همه به معلمان توهین میشه هم ازطرف اولیا وهم ازطرف مسئولین کسی رسیدگی نمیکنه؟ درکشورهای پیشرفته بالاترین حقوق وارزش را به آموزش وپرورش ومعلمها میدن که اینقدرهم موفق هستندچون ریشه تعلیم وتربیت دست معلمهاست اگرازهمه لحاظ تامین باشندفکرشان آزادمیشه وبهتربه تعلیم وتربیت می پردازند.پس قضاوتهای بیجا نداشته باشید. دانش آموزان باید ازپرسنل مدرسه حساب ببرند تا تربیت وتعلیم خوب باشه واِلّا بعضی ازاین بچه ها از قوم مغول بدترنداولیا هم باید درامر تربیت با مدرسه همکاری لازم راداشته باشند.
جالبه که نظراتی که طرف دانش آموز رو گرفتن دیسلایک و لایک دارن و نظراتی که طرف معلم رو گرفتن فقط لایک دارن.
عمار
۱۶:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
اگه این دانش آموز بچه خودت یا نوه خودت بود باز حق رو به معلم می دادی و می رفتی به معلمش که زده سر بچه یا نوتو شکسته می گفتی دستت درد نکنه قربون دستت که زدی سرشو شکستی اونوقت می دونی آحاد مردم بهت چی می گفتن می گفتن پدر یا پدر بزرگ بی مسئولیت بی غیرت بی وجدان نالایق ناشایست سیب زمینی بی رگ و می دونی وقتی اون بچه بزرگ شد با توی پدر چه معامله ایی میکنه در دوران پیریت خیلی وجدان بخرج بده میزارتت توی خانه سالمندان اگه هم بخوات مثل خودت بی وجدان بی مسئولیت باشه که حقته از خونش میندازتت بیرون میگه پدری که حامی و پشت پناهم نبود در روزهای کودکی و نوجوانی و جوانی بدرد لای جرز دیوار می خوره . یا تویی که اینو نوشتی اصلا متاهل نیستی و بچه نداری حتی اونایی که بچه یتیم سر راهی رو به فرزندیشون قبول می کنند مثل تو بغ نیستند افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
یه بنده خدا
۲۱:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
نه خواهر/ برادر من چی داری میگی شما
اون هرچی هم بگه هرکاریم کنه بچه ست شاید عقلش نرسه نفهمه
قبول دارم ماشالا تربیت بچه ها گل کاشته تو این چند سال
ولی دلیل نمیشه بیای سر بچه رو بشکونی که
اصلاااا نمیشه این چیزا رو چشم پوشی کرد بحث جونه
خدایی نکرده یه چیزیش میشد میخواست چه غلطی کنه اون معلم
اصلا میتونست جبران کنه؟
یکم فکر کنید بعد کامنت بذارید
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
من با تنبیه بدنی موافق نیستم ولی خودم دیدم که به اصطلاح دانش آموزان در حضور معلم واولیا به همدیگه فحشهای رکیک ناموسی میدن و حرکات شنیع انجام میدن البته همه ما میتونیم این حرکات رودر سطح کوچه و خیابون هم ببینیمبیایید کمی فکر کنیم آخر کار به کجا میخاییم برسیم مطمئن باشید به همان میزانی که شان وجایگاه مربیان و اولیا کمرنگتر بشه شاهد ناهنجاریهای بیشتری خواهیم بود
دلیلش هر چه بوده زیر سر دانش آموز هست. حتما یک غلطی کرده بوده. حالا اگر دانش آموز به معلم میزد می گفتن حق معلمو کف دستش گذاشته. یک طرفه قضاوت نکنید. معلم بیچاره با ماهی چهار میلیون حقوق باید با دانش آموزانی که برای تربیتشون زحمت نکشیدن سر و کله بزنه. خدارو خوش نمی یاد که دانش آموز بی احترامی کنه.
اره واقعا اگه معلم را بزنند با آب و تابی آن چنانی انگار افتخار آفرینی کردن پیش دوستاشون تعریف میکنند و اونا هم دستت دردنکنه بهش میگن مراحل بالاتر ناظم و مدیر هم بوده که میزنن و پیش همه رفقاشو مورد تحسین قرار میگیرند!
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
رفتار خشونت امیز به هر نحوی قابل دفاع نیست
ولی این یه اتفاق نباید باعث بشه که فداکاری های معلمان عزیز رو نادیده بگیریم .
خوب باشه ولی معلم باید خودشو کنترل کنه و در نهایت به والدینش بگه اگه بچه هم مقصر بود خوب بچا هم مقصره ولی اگه خونریزی معزی میکرد چی
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
تا الان که مدارس آنلاین بوده تازه یک ماه مونه به پایان مدرسه یادشون افتاده حضوری بشه لعنت به آموزش و پرورش ، لعنتیا
میخواستن دانش آموزان یک ماه بیشتر درس بخونن که فکر کنم نظرشون تصویب نشد . هم کرونا هم از این معلمای وحشی زیاده
اره والا دمت گرم اما هیچی معلم خودم نمیشه عشقه عشق
معلم
۰۹:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
درود
این رفتار تادرست را با هر انگیزه ای باعث تاسف و شرمندگی است.
خوب علت واقعی این رفتار بررسی شود و با رفع و پی گییری ان از رفتارهای مشابه در اینده جلوگیری کرد..
اقای فرماندار! سری به مدارس شهر خود بزن ببین اوضاع چگونه است...؟
چطور اسیبهای اجتماعی و... تشخیص داده می شود...
چطور درمان می شود؟. با امارهای صوری که ازمدیران و مشاوران خواسته می شود... با طرحهای ناکارامد.. و تحمیلی بی نتیجه... و عیر قابل اجرا.... برو جمعیت یک کلاس را ببین بین چه غوغایی در کلاس وجود دادرد.... غوغایی که حتی یک دقیقه نمی توان سر کلاس ایستاد.... معلم برای یک کلاس استاندارد 17تا25نفره اموزش دیده نه برای38تا50 نفره!
البته برو مدارس دولتی نه غیر انتفاعی دم در خونه.!
حخخخخ خوب بابا اینا همه درست اما هیشکی معلمین خودم نمیشن دمشون گرم عشقن شرمنده اگه سر کالاس زیاد بحث میندازم اما فقط معلمین خودم برای شما هم بگم که نسل قبل ما سعی داشتن برای ما دنیا بهتر بشه کمو کاستی های خودشونو برای ما جبران کنن حالا اون نسل شماست که همچین چیز هایی داشته شما باید سعی کنید که برای این نسل نشه که این نسل هم برای اینده جبران کنن در غیر این صورت پیشرفتی نداریم و خیلی چیز های دیگه که بیخیال
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
عجب..... حالا هی بگین مدارس باز شه... از کرونا خطرناک تر این معلم وحشی.. اگ بچه ضربه مغزی می شد چی؟ حوصله درس دادن نداری برو خونت. یکی دیگه بیاد. اینهمه معلم بیکار داریم... کثافت
دیگه خیلی دادی بورو بعد بگو خودت وعوا نکردی من طرف اینو نگرفتم ولی شاید ی اتفاق پیش اومد فقط معلمین خودم تکن
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
رو بینیم بابا
قتل که نکرده
شیوا
۲۳:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام بچه اگه عقلش به این کارو اون کار برسه چرا اسم شو گذاشتن بچه من چهارتا بچه دارم دوتا خیلی مظلوم دوتای دیگه آتیش به پا میکنن ولی من به آرامی و ملاهمت باهاشون برخورد میکنم ولی متسفانه باباشون که میاد از کار همش در گیره باهاشون بارها بهش گفتم اینا بچه هستن نمیشه با بچه سر لج افتاد باید به آرومی ملاهمت رفتار کرد دخترم رفته بود مدرسه خانمش همچین گوش شو کشیده بود که پوست گوشت از هم جدا شده رود فردای همون روز وقتی میخاستم ببرمش مدرسه وست راه تشنج کرد بردمش بیمارستان طرحال که اومد بهم گفت معلم گوشمو کشیده وقتی نگاه کردم قابل قبول بود برش داشتم رفتم مدرسه مستقیم بردمش پیش معلم بهش تا نشون ندادم گردن نگرفت بهم گفت به مدیرم گفتی گفتم نه دارم میرم بگم با خاهش التماس نذاشت برم بگم درست نیست یه معلم هرچقدرم عصبانی باشه این گونه یه طفل معصومو زربه نیس کنه حالا تهت هر شرایطی باشه گناه داره
من جای شما بودم نمی زاشتم کسی به بچم توهین کنه نه تنها مدرسه رو رو سرشون خراب میکردم بلکه پیش آموزش و پرورش و میرفتم تا معلم رو از مدرسه بیرون کنن
الان که شما معلم و بخشیدی بار دیگه بازم به بچتون صدمه میزنه بعد پیش خودش فکر میکنه. اگه دوباره عزر خواهی و خواهش کنه شما چیزی نمی گید
باید این معلمو ادب میکردید
قلم چی
۱۷:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
خوب هم کار بچه غلط بود هم معلم معلم با ید یه والدین بگه اگه خون ریزی مغزی میکرد چی
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
خانم شیوا شما نگهداری ۴ تا بچه خودت در خانه را با نگهداری ۴۰ تا بچه با شخصیت های و خانواده های مختلف در یک کلاس مقایسه میکنید ؟
دوست عزیز بچه های این دوران 180درجه حتی با قبل از کرونا تغییر کردند چه برسد به 10
یا 20سال پیش اگر خانواده ها در تربیت بچه ها یشان کمی سخت گیری تر بودند دیگه نه این مشکلات پیش میآمد و نه اینقدر سطح سواد دانش آموزان پایین بود
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بیشتر کامتت هایی که خوندم پر از عقده و روانپریشی والدین حکایت داشت.
بچه های الان با قدیم فرق میکنن معلم حقوق میگیره که دانش آموز رو تحمل کنه خیلی بی جا کرده که دست بلند کنه رو دانش آموز....من اگه بجای خانواده اون دانش آموز باشم اون معلم رو زنده نمیزارم که دادگاه براش تصمیم بگیره
معام حفوق میگیره به انسان درس بده نه به ادم بی تربیت
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
شما اگه معلم بودید هیچ دانش آموزی رو زنده نمیزاشتیت
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
من که دنبال دخترم میرم از مدرسه بیارمش ،رفتار بعضی دانش آموزان رو میبینم وحشی های غیر قابل کنترل هستن بعضی خانواده ها چی تربیت کردن خدا میدونه،گاهی احساس خطر میکنم دخترمو میفرستم مدرسه کرونا براشون خوب بود لااقل وحشی هارو نمیدیدم،ببین ای دانش آموز چی کرده که زدن سرش شکسته،وگرنه با بچه ای که برای درس خوندن میره مدرسه که کسی نمی زنتش
خوبه که اینقد پیگیرید ولی ای کاش در برخورد با اهانت به معلم ها هم اینقد پیگیرانه عمل می کردید و همچنین در اشتباهات پزشکی همین قبل عید شاهد یکیش بودم ولی نه صداش دراومد نه دکتره مقصر شناخته شد . همه چی آرومه همه هم خوشحالن
سلام به همه ی هموطنان عزیز لطفا اخبار را جامع و کامل مخابره کنید و از جوسازی بر علیه معلم ها دست بردارید علت این اتفاق را واضح و روشن و کامل بیان کنید شاید این فقط یک اتفاق بوده و معلم تقصیری نداشته باشد .یادتان باشد که معلمین در کشور ما بسیار زحمت می کشند و کمترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند
سلام مطمینا عمدی در کار نبوده و حتمن ناخواسته بوده چون هیچ معلمی راضی به ناراحتی دانش اموزش نداره انشالله خانواده محترم ان دانش اموز رضایت بدهند تا قضیه ختم بخیر بشود
امروز پسرم اومد گفت یکی از معلم هاش به همکلاسیش فش دادو پشت سرش زد چون اون همکلاسیش حرف زده بعد برگشته گفته آره پدر مادرتون از خداشون بود شماها رو مدرسه فرستادن مدرسه خودشون را راحت کردن معلم عزیز ما که از خدامون بود مجازی باشه شماها مدرسه رو باز کردین خدایش بچه ها تنبل نشدن شما معلما تنبل شدین
معلم میادمدرسه تابه دانش اموزا درس وعلم وچیزی یادبده یابزنه سردانش اموز بیچاره که دوسال هیچی ازتحصیلش نفهمیده بشکونه؟؟اگه ازعمده بایدوالدین دانش اموز شکایت کنن مگه هرکی هرکیه که بزنن سربچروبشکونن؟؟اتفاقاچندوقتیم هست که معلمایجوری شدن ازهر۱۰تاشون ته تهش۵تافقط درست درس بدن ومثل اینکه این دوسال مجازی وبخوربخواب به معلماهم خوب ساخته که چنین کارایی میکنن
باسلام مطمئننا مظلوم ترین قشر در بین کارمندان دولت .معلمان عزبز وهمکاران محبوبم هستند باید بپرسیم چرا وقتی به معلمان بیدحرمتی میشود چرا استاندار یافرمانداران ورودنمیکنند...
جنابه (یه هموطن) آره بزنین سر یه دانش آموز رو بشکنید بلانسبت همگی پدرشو در بیارید که از قصد نبوده و فکر میکنین که همینجوریه که بیان بگذرن واقعا جواب ما که انقدر زحمت میکشیم آینده ساز کشور عزیزمون هستیم این نیستااا!
خوب نظر شما محترمه شیطنت های هم از ما ها سر میزنه اما نه اینکه بیان سر بچه مردمو بشکنن لطفا درک کنین بخدا ماهم داریم درس میخونیم زحمت میکشیم جوابمون این نیست
سلام
من پدر یک دانش آموزم ، به شخصه خودم یک روز در مدرسهی پسرم دیدم یک دانشآموز با معلمش اینقدر بد حرف میزد که اگه من جای آقای معلم بودم تو دهن اون دانش آموز میزدم .متاسفانه بعضی بچهها خیلی لوس و بی ادب هستند واصلا بلد نیستند به بزرگتر از خودشون احترام بگذارند .هر معلم هر روز با ۳۰ تا ۴۰ تا دانشآموز سرحسابه وچقدر باید حوصله واعصاب برای این بچهها بگذاره.واقعا خدا به این معلمها صبر بده.
ولا معلمها تو خانه میخورن میخوابن حقوق مفت میگیرن دو روزه امدن مدرسه میخوان چشم بچه هامون در بیارن بخدا ما با وام قرض وبدبختی بچه ها رو بزرگ میکنیم نزنین
بعضی از دانش آموزان بی تربیت هستن.
که روزانه چند بار توسط والدین خودشون کتک میخورن.
اما علت هم بابد بررسی کرد.
معلمی که با سی تا چهل پسر پر انرژی سر و کله میزنه کم میاره دیگه
ازوقتی تنبیه برداشته شده بچه ها گستاخ وبی ادب شدن حقشبوده تنبیه لشه...
چرا شلوغش میکنید حالا اتفاقی خورده به سرش... نمرده که...؟
اگرنبیه برداشته نمیسدبچه ها یادمیگرفتن اطاعت کردن ازبزرگتر رو.. اما وقتی تربیت ندارن ادم نمیتونه بچه بی ادب رو تحمل کنه... ومعلم حق داشته بزنه ش چون صلاح دذاین دیده تنبیه بشه.. عمدا نزده بخوره توسرش... اتفاقی خورده.. دیگه پاسگاه ودادگاه... اینهارونگه دارین همین پسر.. ده سال دیگه وقتی بی بند وبار. بی تربیت بارامده فجایعی بارمیاره که بعدبگیداحسنت به اون معلم... اگرتنبیه جرم هست.. پس زندان هارو... پلمپ کنیدمجرم کناه نداره... قاضی ودادگاه رو جمع کنید.. مدارس امروزی شده محل پرورش بچه های تنبل.. گستاخ. بی تربیت... معلم دشمن دانش اموز نیست اماوقتی دانش اموز احمق درس نمیخونه حقش همینه... یک جوری بزرگش کردیدانگار.. تیر.. خورده.. اماهمین دانش اموز یک روزی بخاطرتربیت نادرست ویادنگرفتن ادب همان تیری میشود که با نابهنجاری هاش تیری میشودبه قلب تک تک مسولین.
ما مشکلات زیادی در اموزش و پرورش داریم یکیش استفاده نکردن از مشاور در مدارس ابتدایی که شدیدا خانواده ها و بچه ها مشکل دارند خانواده هایی باسواد ولی بی فرهنگ و بدون دانش اینکه چطور باید بچه شان را تربیت کنند و جای کمبود مشاور در مدارس ابتدایی شدیدا احساس میشه تا بار این همه مشکلات بچه ها فقط بدوش معلم نباشد
وقتی معلم از هر جایی که دست تون می رسد مثل ازمون استخدامی و مشاغل دیگر می گیرید نتیجه اش بهتر نمی شود ، می شود معلمی که خودش سواد ندارد به دانش آموز درس بدهد
چرا ما ملتی هستیم که زود قضاوت می کنیم اگر شکایت دارند به جای پخش کردن در اینترنت بروند دادگاه از راه قانون پیگیری کنند عجیبه والا اگر ریگی در کفششون نیست این طور عکس فرستادن بدون هیچ قانون و دادگاهی چطور میشه قضاوت کرد این عکس فرستادن صد درصد بهانه ای هست برای اینکه ثابت کنیم ملت بی قانونی هستیم واقعیت را باید دادگاه بررسی کند نه یک عکس و چهارتا حرف درو همسایه .وقتی کار به این سادگی را از راه قانون انجام نمیدید توقع دارید کدام کار این مملکت روی قانون باشه
امسال من یک همکاردارم که اولیا با قفل تو سرش زد،اما اجازه نداد رسانه ایی بشه.. وگذشت کرد وختم به خیر شده،...همین کارا رو میکنید که متاسفانه دانش اموز از معلم باکی نداره،،وبنظرم معلمان صبورترین قشر کارمندان هستند،حالا ممکنه تو این جمعیت چند نفری هم کم حوصله باشند..
معلم هیچگونه حقی نداشته دست روی دانش آموز بلند کنه کی به این معلم همچین اجازه ای داده مملکت بی قانون من جای مادر این دانش آموز بودم سر بچه معلم را میشکستم کم به کم
خوبه که معلما دانش آموزاشونو مثل بچه های خودشون بدونن اگه اینطور باشه که معلم با دانش آموزان رفیق باشه باور کنید هم بازده یادگیری بالا میره هم دانش آموزا بیشتر معلماشونو دوست دارن و بهشون احترام میزارن.
اگه اینجوری باشه معلم هر کار دلش خواست بکنه
اگه زده بود به جای اگه مرده بود چی
دیگه اون دهه شصت نیست که مردم هرکاری دلشون خواست انجام بدهن خب تنبیه اینجوری میکردیش از کلاس بیرونش میکردی
ای کاش این تیتر را نزده بودید چون یک عده شعور و درک معلمی ندارند و جای معلمان نیستند و فقط سوء استفاده می کنند! در نظرات مشخص است که هر کس چه شخصیتی دارد و در عمق وجودش انسان جاهلی است! آن کسی که می گوید معلم دو سال تعطیل است نادان است! چون هنوز سختی نکشیده آن کسی که خطای یک معلم را گردن همه ی معلم ها می اندازد نادان تر است وای به حال بچه این نادان ها که نادانی به ارث می رسد
در اینکه رفتارهای ما باید مطابق قانون، با مطالبه گری مواجه بشود بحثی نیست...اما ای کاش اتفاقاتی مشابه این گونه ضرب و جرح ها یا حوادث رو هم با همین اشتیاق که در جهت تخریب معلم دنبال می کنیم در سایر ارگان ها و نهادها هم پیگیری می کردیم و از این گونه برخوردها مستمسکی برای کوبیدن بخس فرهنگی جامعه نمی ساختیم....
کسی قصد دفاع یا چشم پوشی از یک عمل اشتباه را ندارد اما چرا طنین یک اتفاق یا مسأله از جانب معلم در کل کشور شنیده می شود اما ندای به حق مطالبه معلم پشت دیوار بی تفاوتی جامعه بی جایی نمی رسد...کجا جامعه اندکی با احقاق حق معلم همراهی نمود؟ این اخلاق و وجدان بیدار جامعه کجا به خواب رفته بود که الان به دنبال مچ گیری و داوری اخلاقی از پس یک اتفاق کاملا مبهم بر آمده!؟
معلم به هیچ وجه حق انجام حرکت فیزیکی نداره
معلم باید در حدی عاقل باشه که خودشو کنترل کنه نه بچه مردم رو بزنه.
یادبگیریم خشم رو کنترل کنیم.
کسانی که هم حق رو میدن به معلم براشون خییلیییی متاسفم.
اگر بچه خودتون بود حق رو به معلم میدادین؟
کنترل دانش آموزان بعد از دو سال در وضعیت کرونا واقعا برای معلمان سخت است آدم در این زمانه نمیتونه شلوغی و بی نظمی ی یک فرزندش را درخانه تحمل کنه چه رسد که در یک کلاس ۴۰ نفره باشد
به نظرم مزایای سختی کار معلم باید بیشتر از حقوقش باشد
من خودم مادرم واقعا فرزند پسرو باید به زور تربیت کرد
معلمم روزی با ۳۰ دانش آموز سروکله میزنه خسته میشن
فقط خدا میتونه قضاوت کنه
اگر دانش آمدز درس نخونده حتما دوست نداشته بخونه
اما در جواب بی تربیتیه بچه ها آدمم تا یه حد فقط تحمل داره
معلمان امروزی به خاطر درس و تکالیف هیچ وقت دانش آموز را تنبیه نمیکنند
دهه ها قبل سر درس و تکلیف چقدر کتک میخوردیم و الان من خودم سه دانش آموز دانشجو کردم یکبار کتک نخورند تو مدرسه
الا اینکه سر یک بی انضباطی بزرگ یا بیتربیت یک دانش آموز یک لحظه خدایی نکرده معلم اررکوره شاید در برود آن هم نباید اتفاق دبیفتد
مشقهایم را خط بزن ...
مرا مزن روی تخته خط بکش ...
گوشم را مکش مهر را در دلم جاری بکن ...
جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر ...
امتحان سخت مگیر اما کنون : مرا بزن ...
گوشم را بکش .. جریمه بکن ...
امتحان سخت بگیر مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان
توی دفترچه ی پر حجم زمان
دیرگاهی است
فراموش شدم.
اسم من گم شده است
لا به لای ورق کهنه ی آن لایحه ها
زیر آن بند غریب
پشت انبوهی از آن شرط و شروط
لای آن تبصره ها
اسم من گم شده است
در تریبون معلق شده سخت سکوت
حق من گم شده است.
زنگ انشاء
کسی انگار نمی خواست معلم بشود
شان من گم شده است
شان من نیست بنالم
شان من نیست بگویم
زتهی ، ز نبود
یا از این زخم کبود
لیک
رنگ رخساره گواهی
از همه رنج فزون.
اسم من گم شده است
نردبانی شده ام
صاف به دیوار ترقی
تا که این نسل و ان نسل
پای بر پله ی من
سوی فردا بروند
و غریبانه فراموش شوم
اسم من گم شده است.
بعد از ۲۸ سال به این نتیجه رسیدم که ای کاش بجای اینکه این همه بفکر بچه مردم بودم چه روزهای تعطیلی و... که ....
ای کاش ۵۰ درصد هم بفکر بچه های خودم بودم که متاسفانه بعضی اولیا واقعا بی لیاقتن.و هر چی دلشون میخواد میگن از این کامنتها هن بی لیاقتی و بعضیا کاملا مشخصه....
التمس تفکر
بنده کاراین معلم رو تائید نمیکنم اما هر اتفاقی که در کلاس در رخ میده قابل تامله زیر ماچون آنجا نبودیم نمیتوانیم قضاوت کنیم هزارو چند دلیل ممکن وجود داشته که چنین اتفاقی افتاده فرض کنید دانش آموزی در کلاس باعث آزار واذیت دیگر دانش آموزان شود یا کلاس درس را به هم بریزد یا خدای نکرده عمل ناشایستی انجام دهد شما با او چه بر خوردی دارید بعضی وقتها پدر یا مادر فرزند خود را که جگر گوشه اش می باشد به شدت تنبیه می کند چرا چون اورا دوست دارد چرافرزند دیگران را مثل فرزند خود تنبیه نمیکند چون در مقابل او مسئولیتی ندارد
ولی بدانید معلم اگردلسوز باشد واحساس مسئولیت کند نباید از خطای دانش آموزانش چشم پوشی کند شاید این دانش آموز روی اعصاب معلم خود اثر منفی گذاشته که باعث
این کار شده بنده دانش آموزانی داشتم که اگر به آنها رو ی خوش نشان میدادی مدرسه را به آتش می کشیدند حال تا اصل ماجرا روشن نشود نمیتوان یک طرفه قضاوت کرد دانش آموزانی که از پدر ومادر حساب نمی برند ازمدرسه هم که قرار نیست حساب ببرند سرنوشت آنها چگونه خواهد بود
بنده در مدرسه ای تدریس داشتم که اکثر دانش آموزانش به درس بی تفاوت بودن اما دوبرادر دوقلو بودن که شاگرد اول مدرسه بودن علت را از مدیر مدرسه جویا شدم ایشان فرمودند روزی که پدرشان برای ثبت نام آنها به مدرس آمد به اولیای مدرسه گفته بود اگر بچه های من بی ادبی کردند یا درس نخواندن شما حق تنبیه آنهارا دارید واین حرف پدر باعث شده اونها به فکر تلاش وکوشش افتاده
والان هرکدام در پستهای مهم مشغول کار وخدمت به جامعه هستند
پس لابد دلیلی وجود دارد که همیشه پسر ها حادثه می شود
درخیلی ازموارد اختلال سلوک ومشکلات رفتاری دانش آموز وجود دارد
وقتی با توهین وگاها با حمله فیزیکی دانش آموز روبرو می شود
معلم باید چیکارکنم
آیا درچنین مواردی چون برچسب معلمی دارد نباید از خود دفاع کند؟
اون هرچی هم بگه هرکاریم کنه بچه ست شاید عقلش نرسه نفهمه
قبول دارم ماشالا تربیت بچه ها گل کاشته تو این چند سال
ولی دلیل نمیشه بیای سر بچه رو بشکونی که
اصلاااا نمیشه این چیزا رو چشم پوشی کرد بحث جونه
خدایی نکرده یه چیزیش میشد میخواست چه غلطی کنه اون معلم
اصلا میتونست جبران کنه؟
یکم فکر کنید بعد کامنت بذارید
ولی این یه اتفاق نباید باعث بشه که فداکاری های معلمان عزیز رو نادیده بگیریم .
میخواستن دانش آموزان یک ماه بیشتر درس بخونن که فکر کنم نظرشون تصویب نشد . هم کرونا هم از این معلمای وحشی زیاده
این رفتار تادرست را با هر انگیزه ای باعث تاسف و شرمندگی است.
خوب علت واقعی این رفتار بررسی شود و با رفع و پی گییری ان از رفتارهای مشابه در اینده جلوگیری کرد..
اقای فرماندار! سری به مدارس شهر خود بزن ببین اوضاع چگونه است...؟
چطور اسیبهای اجتماعی و... تشخیص داده می شود...
چطور درمان می شود؟. با امارهای صوری که ازمدیران و مشاوران خواسته می شود... با طرحهای ناکارامد.. و تحمیلی بی نتیجه... و عیر قابل اجرا.... برو جمعیت یک کلاس را ببین بین چه غوغایی در کلاس وجود دادرد.... غوغایی که حتی یک دقیقه نمی توان سر کلاس ایستاد.... معلم برای یک کلاس استاندارد 17تا25نفره اموزش دیده نه برای38تا50 نفره!
البته برو مدارس دولتی نه غیر انتفاعی دم در خونه.!
قتل که نکرده
الان که شما معلم و بخشیدی بار دیگه بازم به بچتون صدمه میزنه بعد پیش خودش فکر میکنه. اگه دوباره عزر خواهی و خواهش کنه شما چیزی نمی گید
باید این معلمو ادب میکردید
یا 20سال پیش اگر خانواده ها در تربیت بچه ها یشان کمی سخت گیری تر بودند دیگه نه این مشکلات پیش میآمد و نه اینقدر سطح سواد دانش آموزان پایین بود
خوب نظر شما محترمه شیطنت های هم از ما ها سر میزنه اما نه اینکه بیان سر بچه مردمو بشکنن لطفا درک کنین بخدا ماهم داریم درس میخونیم زحمت میکشیم جوابمون این نیست
من پدر یک دانش آموزم ، به شخصه خودم یک روز در مدرسهی پسرم دیدم یک دانشآموز با معلمش اینقدر بد حرف میزد که اگه من جای آقای معلم بودم تو دهن اون دانش آموز میزدم .متاسفانه بعضی بچهها خیلی لوس و بی ادب هستند واصلا بلد نیستند به بزرگتر از خودشون احترام بگذارند .هر معلم هر روز با ۳۰ تا ۴۰ تا دانشآموز سرحسابه وچقدر باید حوصله واعصاب برای این بچهها بگذاره.واقعا خدا به این معلمها صبر بده.
لطفا کم الکی بگین اینایی که الان ب جایی رسیدن کار ما بوده دانش اموز خودش تلاش کرده
که روزانه چند بار توسط والدین خودشون کتک میخورن.
اما علت هم بابد بررسی کرد.
معلمی که با سی تا چهل پسر پر انرژی سر و کله میزنه کم میاره دیگه
تا میگی معلم اعتصاب
چرا شلوغش میکنید حالا اتفاقی خورده به سرش... نمرده که...؟
اگرنبیه برداشته نمیسدبچه ها یادمیگرفتن اطاعت کردن ازبزرگتر رو.. اما وقتی تربیت ندارن ادم نمیتونه بچه بی ادب رو تحمل کنه... ومعلم حق داشته بزنه ش چون صلاح دذاین دیده تنبیه بشه.. عمدا نزده بخوره توسرش... اتفاقی خورده.. دیگه پاسگاه ودادگاه... اینهارونگه دارین همین پسر.. ده سال دیگه وقتی بی بند وبار. بی تربیت بارامده فجایعی بارمیاره که بعدبگیداحسنت به اون معلم... اگرتنبیه جرم هست.. پس زندان هارو... پلمپ کنیدمجرم کناه نداره... قاضی ودادگاه رو جمع کنید.. مدارس امروزی شده محل پرورش بچه های تنبل.. گستاخ. بی تربیت... معلم دشمن دانش اموز نیست اماوقتی دانش اموز احمق درس نمیخونه حقش همینه... یک جوری بزرگش کردیدانگار.. تیر.. خورده.. اماهمین دانش اموز یک روزی بخاطرتربیت نادرست ویادنگرفتن ادب همان تیری میشود که با نابهنجاری هاش تیری میشودبه قلب تک تک مسولین.
اگه زده بود به جای اگه مرده بود چی
دیگه اون دهه شصت نیست که مردم هرکاری دلشون خواست انجام بدهن خب تنبیه اینجوری میکردیش از کلاس بیرونش میکردی
کسی قصد دفاع یا چشم پوشی از یک عمل اشتباه را ندارد اما چرا طنین یک اتفاق یا مسأله از جانب معلم در کل کشور شنیده می شود اما ندای به حق مطالبه معلم پشت دیوار بی تفاوتی جامعه بی جایی نمی رسد...کجا جامعه اندکی با احقاق حق معلم همراهی نمود؟ این اخلاق و وجدان بیدار جامعه کجا به خواب رفته بود که الان به دنبال مچ گیری و داوری اخلاقی از پس یک اتفاق کاملا مبهم بر آمده!؟
معلم باید در حدی عاقل باشه که خودشو کنترل کنه نه بچه مردم رو بزنه.
یادبگیریم خشم رو کنترل کنیم.
کسانی که هم حق رو میدن به معلم براشون خییلیییی متاسفم.
اگر بچه خودتون بود حق رو به معلم میدادین؟
به نظرم مزایای سختی کار معلم باید بیشتر از حقوقش باشد
معلمم روزی با ۳۰ دانش آموز سروکله میزنه خسته میشن
فقط خدا میتونه قضاوت کنه
اگر دانش آمدز درس نخونده حتما دوست نداشته بخونه
اما در جواب بی تربیتیه بچه ها آدمم تا یه حد فقط تحمل داره
دهه ها قبل سر درس و تکلیف چقدر کتک میخوردیم و الان من خودم سه دانش آموز دانشجو کردم یکبار کتک نخورند تو مدرسه
الا اینکه سر یک بی انضباطی بزرگ یا بیتربیت یک دانش آموز یک لحظه خدایی نکرده معلم اررکوره شاید در برود آن هم نباید اتفاق دبیفتد