بسمه تعالی
با سپاس از خداوند متعال
در طی چهار سال دیگر هیچ سوخت فسیلی نخواهد سوخت
این خط واین نشان - ()
بعد از تحقیق دوساله به این نتیجه رسیدم که تمام خودرو ساز های دنیا و شرکت های نفت ورشکست میشن
آقای رزم حسینی عزیز به داد مردم بیچاره برسید الله وکیلی واردات خودروها را آزاد کنید تا این مردم بیچاره یه نفس راحتی بکشند و بتوانند یه خودروی خوب سوار شوند خودرو سازها پدر ما را در اوردنددعا گویتان هستیم
حمایت واردات آزاد مردم آرزو ماشینهایی که در فیلمهای خارجی می بینیم را به گور نبریم هر کس موافقه بنویسه حمایت واردات آزاد به امید آفریدگار آسمان و زمین هم چی درس میشه یا حق.
سلام.واردات خودروهای باکیفیت،تکنولوژی خوب و ارزان قیمت بدون تعرفه گمرکی و یا با کمترین هزینه باید هرچه سریعتر باز شود و با نظارت مجلس و وزارت صنعت به افراد فاقد خودرو و پلاک فروخته شود،مردم نباید از تکنولوژی روز خودرو محروم شوند،واردات خودرو نوعی کمک به خودروسازان هست تا بدانند عصر تکنولوژی هست نه عصر تولید خودروهای بی کیفیت و تکنولوژی مربوط به سه سال پیش و با قیمت بیست برابر گران قالب مردم کردند،قیمت خودروهای داخلی باید به یک بیستم کاهش یابد.باتشکر
خودروسازی که خون مردمش را می خورد همون بهتر که برشکست بشه
درضمن شما هم نمی خواهد از این زالو ها حمایت کنید وبگید این بر خلاف جهش تولیده! والا هفت ماه از این سال گذشت وبرخلاف جهش تولید سال جهش قیمت شده
همین الانش ماشین های خارجی رو جای دلار ۲۵ تومنی
با دلار ۵۰ تومنی حساب میکنن
کسی نخواست با ارز دولتی وارد کنن
همون با ۲۵ تومنی وارد کنن همونقدرم پول بگیرن
نه که هزارجور پول بیت رهبری و شماره گذاری و ... بگیرن ازش که جای ۲۰۰ میلیون بشه ۲ میلیارد !
اولاً به آن شدت هم خودروهای جدید ایرانی از استاندارد روز دنیا عقب نیستند و دوماً تلفات جاده ای فقط علت آن اتوموبیل نیست. احتیاج مبرمی به واردات اتوموبیل لوکس خارجی فعلاً نیست کالاهای اساسی دیگری مقدم اند.
کی این مقاله ی زشت رو نوشته؟!!!
نماینده ی کدوم مافیای لگن ساز بوده؟!!!
از سایت شما بعیده که صدای 80 ملیون رو نادیده بگیرید و بزارید مافیای خودرو مقاله بزنه براتون!!!
نکنید این کار را رو
نکنید این کار را رو ...
خدا رو بنده باشید ...
الان هیجان بازار حدود ۴میلیون نفر هست چرا که هر بار ایران خودرو ۴میلیون نفر ثبت نامی داره. کافی فقط یک بار فقط یک بار ۴میلیون دستگاه خودرو دست دوم و یا صفر اکنومی و به قول معروف اقتصادی وارد بازار بشه با قیمت مناسب وقتی که هیجان فروکش کرد بعد یک تصمیم عاقلانه گرفته بشه که ایا هنوز باید به این دو خودرو ساز اعتماد کرد یا باید در ش رو گل گرفت. البته نظر من به دومی نزدیک تر هست
با سلام.ماشاءالله تمام ملت ايران داراي فهم و ادراك بالاي مي باشند.تمام علما و فقها به اين نتيجه رسيده اند كه انحصار از هر نوعش مخرب و فسادزا مي باشد.پس چرا با انحصار خودرو برخورد نمي شود؟
خودرو سازی و خودروسازها جهش تولید حالیشون نیست باید کلا خودروسازی داخلی نابود بشه و از نو پایه هاش بنا بشه. خودروسازها مافیان و مافیاها جهش تولید نمیفهمن
امری کاملا طبیعی است و بهتر است که ماشین های ارزان قیمت مثل ژیان شماره 1 و فولکس های ارزان و فیات های ارزان تر از قیمت پراید وارد شود و بعد ببینیم مردم لذتش را می برند یا نه ...
آنهایی که از واردات حمایت میکنند. این یعنی ضربه زدن به دشمن با کمک گرفتن از دشمنی بدتر، واردات در دست همان مافیایی است که خودروساز را خفه و فلج نگاه داشته.
احتمالا تو و امثال تو طرفدار مافیای خودرویید و خائن به ملت!
قطعا تو و امثال دم کلفت تو، ایرانی نیستید!
دوره ی استدلال های پوپولیستی امثال تو گذشته و مردم متفکر، فهیم و دانا هستند.
دشمن ملت و دین خدا شمایید.
خودرو ساز ها با ده هزار کارگر. رسما کل مردم ایران به گروگان گرفتن .و فکر میکنن هر خودروی بی کیفیتی که تولید کنن و با هر قیمتی .مردم باید بخرن .و کارخانه های خودروسازی شده ملک شخصی خیلی از ما بهتران .هرکدوم چند فامیل وابسته اونجا کار میکنن .
به نظر من باید از واردات خودرو جلوگیری نکنن هرچند توی سال جهش تولید هستیم ولی این جهش تنها به حرف رهبری ختم شد و چیزی در این باره توسط دولت عملی نشد با ازاد گذاشتن واردات خودرو هم باعث میشه قیمت های داخلی بیاد پایین هم باعث تکون خوردن صنعت خودرو میشه که سالهاست به خواب رفته تازشم کلی به زیبایی شهرهامون کمک میکنه به هر حال هرچند وارداتش خیلی خوب نیس ولی باعث میشه در دراز مدت صنعت خودرویی کشور رشد خوبی داشته باشه
جهش اگه می خواست اتفاق بیفته تو این 50 سال در (حیفه بگیم صنعت) اتفاق میفتاد.
شرکت ولوو یه خودروش 1 نفر آدم کشته تموم خودروهاش را از سراسر جهان فراخوان زده که چرا 1 (یک)کشته داده.
کدوم مسئول و کارشناس و طراح ایرانی به فکر بالا بردن امنیت و بعد امکانات رفاهی خودروهاش هست؟
آزاد سازی واردات خودرو چیه عزیز من ؟؟؟؟ اینا اگه واردات رو هم آزاد کنن اینقدر مالیات و عوارض گمرکی و عواض .... میبندن روش که قیمتش چندین برابر پای مردم تموم بشه .
الهی خداوند حمیم جهنم و درخت زقوم را در اخرت نصیب خودروساز داخلی کند که خودرو تازه تحویلیشون از خودرو 8 سال کرده بدتر و بی کفیت تر است اما قیمت 10 برابر شده
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اونوقت باید تاوون پس بدن
کمیل
۱۳:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آزادسازی واردات خوبه ، به شرطی که اجازه واردات دست دوم تا مدلهای ۲۰۱۰ برندهای خوب مثل تویوتا و لکسوس و ... رو بدهند . اونوقت ببینید با نصف قیمت پراید میشه چه خودروهای لاکچری سوار شد که هم از لحاظ ایمنی هم استهلاک و هم مصرف سوخت و راحتی دنیایی با محصولات داخلی تفاوت دارند . البته اینها فقط یک افسانه پردازی است که هیچگاه محقق نخواهد شد .
اگه مجلس انقلابیه و وامدار نیست دقیقا باید همین کار رو بکنه البته از مدل 2000 به بالا.
چون این ماشین خارجیا یه عمر جواب میده بر عکس لگن های داخل!
یا حق
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دیگه چند تا از مظلومین نزدیک دولتیها قصد دارن یه کار شرافتمند داشنه باشند.این بار رفتند تو کار واردات خودرو البته فقط برای کمک به مردم و رضای خدا وگر نه همه می دونند که این کار چنان سودی نداره
این یعنی مبارزه با دشمن با کمک گرفتن از دشمنی بدتر
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تازه میخواین ۱۰ سال فرصت بدین اینا تو این چند ده سال چه غلطی کردن که از این به بعد کنن همون خودرو های اونوقتو دارن میزنن واردات ازاد کنید تعرفه صفر .جلوی تولید ماشین های بی کیفیت اینارو بگیرید کارخانه هاشون رو هم بفروشین
اینکه نشد راه حل عزیز برادر !!!
وضعیت فعلی مملکت هم حاصل اتخاذ چنین تصمیمات نسنجیده و آنی است که هر کس در راستای منافع فردی یا صنفی خودش گرفته و میگیره.
نگاهها باید کمی جامع تر و منطقی تر باشد.
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دله سازا باید تعطیل شن و السلوم ختم کلوم.
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
امیدوارم واردات خودرو آزاد بشه و از شر این دو تا فرغون سازی مال مردم خور خلاص شیم
باسپاس از سایت باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا موضوع واردات خودرو که تز بسیار خوب ولی دیرهنگامه به همه پرسی مردمی گذاشته شود.
گفتمان سازی شود.
هر چند به نظر بنده این مطالبه و خواست جدی یک ملت 80 ملیونیه.
هر چند که تو این کشور نطر مردم کشکه و تنها نظر اندک خواصی نظره!
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
با نرخ آزاد اجازه واردات بدهند
و با نرخ آزاد و سد های اداری حداقل هم اجازه تولید به همه بدهند
همانند چین
قیمت و کیفیت رقابتی می شود
شفافیت در معاملات باشد
دولت نظارت کند و مالیات معقول بگیرد اولویت مردم داخلی باشد
سخت است ولی ببینید درست میشود یا نه
آقای نویسنده به نمایندگی کی و یک طرفه از خودرو سازان داخلی حمایت می کنی؟؟؟
چرا واردات نباشه؟
چرا رقابت نباشه تا دو دیو خودرو ساز کشور کمی ابتکار و خلاقیت هم به خرج دهند و دست به تولید محصولات مشابه و مطمئن خارجی بزنند؟
چرا مردم مجبور باشند حتما باید ارابه ی مرگ سوار شوند؟
کدوم کشور دنیا قوانین ممنوعیت واردات خودرو را اعمال می کند با اینکه سالانه خودرو سازاش سالانه 30/000 نفر رو به کام مرگ می فرستند؟
چرا خودرو وارد نشه تا مردم حق انتخاب داشته باشند؟
نزدیک 50 سال شایدم بیشتر هست که ایران خودرو و سایپا تو کشور با پژو و پراید جولان می دهندچرا؟چون همیشه حمایت شدند.
به چه قیمتی؟به قیمت جان مردم
بخدا نظر سنجی کنند بالای 90 درصد مردم رای به نفع واردات خودرو می دهند.
خودروهای خارجی مثل تویوتا اگر خودرو آزاد بشه از این خودروهای ایرانی کمتر دست مصرف کننده می رسد. هر کی از این خودروسازهای حمایت کنه یعنی داره از منفعت می بره. مثلاً تویوتا کرولا ژاپن که مصرفش از بهترین خودرو داخلی کمتر اگر آزاد بشه حدود ۳۵۰ میلیون در میاد با دلار آزاد. کسی نگفته خودرو رو با ارز ترجیحی یا نیمایی وارد کنن که سنگ تخصیص ارز به کالای لوکس را به سینه می زنند. خیلی ها هستن که درامدشون از ایران نیست و اصلا از ارز ایران هم نمی خوان استفاده ولی برای اونا هم ممنوع هست.
وزیر صمت به دنبال واردات در سال جهش تولید!!؟ اشکال واردات چیه؟؟ اون وقتی که خودروساز خون مردم رو توی شیشه میکنه هر سه ماه و افزایش قیمت میده کجایین؟ کی گفته تولید به هر قیمتی باشه و هر جوری شده از جیب مردم پول رو بکشن بیرون اونم به قیمت نجومی!!!؟؟؟ دست وزیر صمت درد نکنه که میخواد واردات رو آزاد کنه و انحصار رو از دست کارخونه های خودروساز (لگن ساز) ایران خارج کنه. قیمت خودرو توی کارخونه هنوز هم بالاست و این افزایش 3 ماهه توسط کارخونه ها باعث افزایش قیمت در بازار شده بود
خودرو رو آزاد کنن بابا این خودرو سازها پدر مارو در آوردند. من تیرماه تو طرح پیش خرید کوییک اس ثبت نام کردم اسمم در اومد اون موقع فیمت 80 میلیون تومان بود 40میلون پیش پرداختش بود بعد از شش ماه الان دعوتنامه اومده برام باید 89 میلیون بدم قیمتش شده 130 تومان تازه کوییک اس هم نمیخوان تحویل بدن گفتن کوییک معمولی تحویل میدیم زنگ زدم نمایندگی میگم اگه این قدر پول داشتم که میرفتم پژو پارس ثبت نام میکردم با این قیمت تحویلی تازه کوییک اس هم نیست میخوای معمولی بدین میگه همینه که هست نمیخوای انصراف بده مشتری زیاده. به خودم فحش دادم که چرا ثبت نام کردم از اون طرفم مجبور بودم ماشین میخواستم. خدا باعث و بانی شو لعنت کنه.
کدوم جهش کدوم تولید یه روز کره پیدا نمیشه یه روز نان یه روز گوشت یه روز روغن یه روزمرغ یه روزگوجه یه روز خیار یه روز.....ادامه دارد نیاز به گفتن نیست اقتصاد ما از بیخ و بن مشکل دارد خودرو که جای خود دارد دیدین وقتی قیمت خودرو نجومی شده بود خودروسازان چه جوری پشت ملت رو خالی کردن میگفتن قطعه نیست به نظرم نه تنها باید واردات خودرو آزاد بشه بلکه تعرفه رو هم کم کنن و ماشینای دست دو بیارن تا ببینیم کی میره پراید ۳۰ سال پیش رو بخره
با واردات خودرو مشکلی حل نمیشود چون فساد در ارگانهای دولتی و خودروسازان به حدی زیاد و قدرتمند هست که این واردات رو به نفع خود تمام میکنند.
ودرضمن تهیه مایحتاج مردم مهمتر از خودرو هست.
خودروسازان که مانند نوزاد عقب افتاده هستند ۳ساله واردات خودرو ممنوعه خوب خوب چریدی دیگه رودل میکنید بستونه .شما نگران کمبودارز نباشید نگران کمدهایی باشید که به اسم خودروبه مردم با۱۰برابرقیمت میندازید.
تنها واردات است که می تواند قیمتهای نجومی داخل را کنترل کند وبا ایجاد رقابت کیفیت تولیدات داخل را بالاببرد ومافیای خودرو را زمین گیر کند..این مسئله را به رفراندوم بگذارید 99 % مردم با واردات خودرو موافقند.حداقل نظر سنجی کنید تا با نظر مردم آشنا شوید.هرحرکتی که مردم را از شر خودروسازها نجات دهد یک قدم به جلو است. اگر مردم برایتان اصل هستند.
باسلام
مدیر محترم سایت
صدای مردم رو می شنوی فقط و فقط همه پرسی.
لطفا از رسانه ملی هم پیگیری نمایید.
بهروز
۱۲:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
در کشور ما واردات و صادرات و معادن و ارز دولتی در دست مافیاست و ثروت کلانی از آن عاید میشود، کسر بسیار ناچیزی از این ثروت، خودروساز داخلی که هیچ بلکه تمام تولید کنندگان داخل را به اوج می رساند. این دلائل بی معنی و استدلال هایی که وارد کنندگان می آورند برای منفعت خودشان است. واردات هر جنس لوکسی به کشور ضرر میزند.
باید از چه چیز خودروساز حمایت بشه ؟ کسی هست که بر اثر تصادف با لگن های سایپا و ایران خودرو عزیزیشو از دست نداده باشه؟ کسی هست که از داشتن ماشین ایرانی احساس رضایت داشته باشه؟ کسی پیدا میشه بگه چرا این همه کلاهبردای از جون و مال مردم جرم به حساب نمیاد؟ مگه خودروسازان ما کم فرصت داشتن ؟
یادمه از سال 1377 یعنی 20 سال پیش میگفتن باید به خودروسازان فرصت بدیم تا زیرساخت هاشون فراهم شه.
الان دیگه ما پیر شدیم و اونا هیچ کاری نکردن و ما داغ یه ماشین درست و درمون موند تو دلمون.
الهی بسوزه زیرساخت هاتون و حامیان بی درد ..
الهی خداوند حمیم جهنم و درخت زقوم را در اخرت نصیب خودروساز داخلی کند که خودرو تازه تحویلیش از خودرو 8 سال کرده بدتر و بی کفیت تر است
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
میدونید چقدر هموطن به قتل رسیدن با پراید؟ یا اصلا چقدر خانواده بی سرپرست شده؟
به چه قیمتی؟
الان اطلاع دارید شرکت های ایران خودرو و سایپا با این همه فروش ضرر ده هستن؟ این یعنی چی؟ معنی غیر از خیانت و دزدی میده؟
#حق_الناس
نظر کارشناسان فقط به دنبال منافع خودشون هست چون مافیای انحصار خودرو میخواند هیچ خودروی وارد نشد و خودروهای داخلی با هر قیمتی فروش برسه نکنه اینکه حتی واردات خودرو هم در دست یک عده خاص هست الان وزیر صنعت میخواهد کاری انجام بدهد ولی متاسفانه نمیزارند
مردم حق دارند با پولی که میدن سوار بهترین و با ایمن ترین ماشین ها بشن ...دو خودرو ساز خون ملت رو گرفتن تو شیشه ...ماشین های با کیفیت خیلی خیلی پایین ...و قیمت های نجومی ....وقتی حرفی از آزاد سازی میشه میگن حمایت از خودرو سازی ...وقتی با جون مردم بازی میکنید چه حمایتی؟
واقعا مسخره نوشتی روزنامه نگاری رو بیخیال شو اول بگو چقد پول گرفتی اینو بنویسی. به خودروساز 40 سال فرصت دادن مردم رو با ارابه مرگ میکشن کافی نیست. تازه اونقدر تو خارج پول بلوکه هست که میتونن با اون وارد کنن
خداوکیلی بذارید خودرو وارد بشه تا قیمت خودرومناسب بشه تا همه بتونن بخرن لزومی به واردات خودروهای لوکس نیست در حد ال نو وارد همه میخرندو بازار متعال میشه
خودرو وارد کنید و حال کنید . ما که خری هم نداریم به لطف زحمات شما . با تصاویر ماشین های گران قیمت دلمان را به درد آورید . چقدر قشنگ ایران را ترکاندیدواقعا حساب شده . .
چرا مردم رو مسخره میکنی اگه قرار بود جهش تولید تو صنعت خودرو ایران ایجاد بشه در طول ۳۰ ۴۰ سال گذشته اتفاق می افتاد ک گمرکی ۱۵۰ ۲۰۰ درصدی گذاشتین رو خودرو خارجی تا ملت مجبور شن گاری ایرانی بخرن و بمیرن این حق الناس نیست؟
چند تا مسئول نالایق به خاطر این تعصّبات سیاسی و از همه مهم تر منافعی که مافیایی خودرو براشون داره فقط دست به واردات میزنند در حال که شرکت های دانش بنیان مملکت قادرند بهترین خودرو ها رو تولید کنند ولی بدبختانه مسولین چسبیدن رو این دو فروغون ساز که البته فرغون استحاکمش بعضه اینا هست/
چین با تولید 6 میلیون خودرو در سال ، واردات هم داره . چرا انحصار رو حمایت می کنید؟ خودرو سازان تا دو سال آینده ماشیناشون رو فروختند . نگران تولید نباشید .
1-خودروسازان داخلی اول باید جوابگوی ضرری که چند دهه به ملت زدند باشند و مجازات شوند و مدیران با تدبیر خودرویی در شان جمهوری اسلامی تولید کنند.
2-بهتره با واردات این خودروسازان ورشکست بشوند تا با خودروی مطمئن کمتر کشته تو جاده بدیم. اگر خودروی داخلی استاندارد باشد، خوب داخلی می خریم. اما لگن باید جلوی تولیدش گرفته بشه.
اقا ما نخوایم جهش داشته باشیم کیو ببینیم بازار خودرو کشور رو در انحصار دو تا شرکت قرار دادن و جلو واردات رو گرفتن و اونیم که وارد میشه اینقد گمرک میزنن روش که سر به فلک میکشه با جهش تولیدتون بیچاره کردین ملت رو اگه ایران به بازار اقتصاد بدون مرز بین الملل ملحق شه و گمرک برداشته بشه و اقتصاد رقابتی باشه بهترین و با کیفیت ترین کالا و تاپ ترین برند ها با مناسب ترین قیمت دست مردم ایرانه و همه جا پراید پورشه سوار میشن . خدایی بسه هرچی به نام کارگر و ملت کردین آزاد کنید مرز ها رو بازار رو رقابتی کنید اونوقت اون کارگر اینقد در رفاه هست که نیازی به حقوق چندر غاز شما نداشته باشه
سلام خبرنگاران جوان بیدار شوید و بدانید که این نیز ترفندی دیگر برای نابودی اقتصاد است تا حالا ارز کشور را برای خرید ملک در کانادا و دبی و ترکیه و انگلیس خارج می کردند و این چنین ارزش پول ملی را نابود کردند حالا می خواهند به اسم ارزان کردن یا جبران کمبود خودرو این کار را بکنند . جلوی خائنین را باید گرفت خودروی وارداتی نصیب چه کسانی می شود ؟ آنانی که در بدر بدنبال مسکن اجاره ای هستند ؟ آنهایی که گوشه میادین برای در آمد لقمه نانی حلال می لرزند ؟ آنهایی که فرزندشان یک گوشی مبایل یا تبلت نمی تواند برای تعلیم و تربیت داشته باشد ؟ آنهای که بعلت فقر خانوادشان از هم پاشیده می شود ؟ خبر نگاران عزیز قلمی که خداوند متعال به آن قسم یاد کرده در دست شماست اگر جرات ندارید آن را زمین بگذارید تا گناهتان بیشتر نشود . یا با افرادی مثل بنده زمینه گفتگو را فراهم تا این ترفند ها را بتوانیم خنثی کنیم . تشکر
بابا جهش تولید کجا بود چرا زندگی مار و به گروگان گرفتید وقتی خودروساز نمیتونه خودرو داخل رو تامین کنه باید خودرو وارد بشه بازار سامان پیدا کنه . ملت رو دق دادید
مگه چه اشکالی داره خودرو وارد کنند به نظرم جهش تولید ربطی به خودرو سازی نداره. خودرو سازها خون آشام هستن فقط دارن خون مردم میخورن و مردم هم از سر مجبوری و این که ماشین ندارن باید چند میلیون پول بی زبون بریزن تو حلقوم اینا
بعدم هیچی فقط به اسم کسایی در میاد که چند تا ماشین دارن
80 میلیون ملت که نباید نابود بش به خاطر دو
فرغون ساز البته اونم مونثاژ کار
واردات که نمیشه فقط برای این دو خودرو ساز بشه
که هی اشغال مونثاژ کنن بدن با قیمت نجومی دست
ملت
این دو خودرو ساز ارز رو از بانک مرکزی میگیرن
فولاد و هزار گوفت زهرمار رو هم به قیمت مفت
از منابع کشور می برن وام مفت کلان از بانک مرکزی
هم میگیرن پول ملت رو هم که میشه باهاش کمپانی
های بزرگ دنیا رو بخری اینم می برن در اخر به تعهد ها
که عمل نمی کنن
چرا تیتر متناقض و هدف دار می زنید
تا دیروز از کارخانه های خودرو سازی انتقاد می کردید
امروز از واردات خودرو
بگذارید بازار رقابتی شود
مردم حق انتخاب دارند
خودرو سازان می بایست
کیفیت خود را افزایش دهند واز رقابت نترسند
خودرو انحصاری شده
محصولات بی کیفیت به قیمت جان مردم تولید میشه
اینا نمیزارن خودروسازها ضرر کنن
مطمئن باش اگه واردات آزاد هم بشه خودروی خارجی رو با قیمتی 200 برابر واقعی میارن میدن دست مردم تا مردم مجبور بشن باز از همون داخلی آشغال بخرن.
افشار
۰۹:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
واقعا خجالت آوره که کارشناس صنعت خودرو میگه ده سال زمان بدین، بعدشم پلکانی، انگار دارن به این فکر میکنن که تا اون موقع بازنشسته میشن که تا اونجا بخورن، بعدش هر چی خواست بشه.
بابا این بابا که کارشناس نبود نماینده لگن ها بود؟!!!
موسوی
۰۹:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جهش تولید به معنای تولیدات با کیفیت با ذهنیت مناسب مشتری از تولید به اندازه تقاضا است. که هیچکدام درحال حاضر وجود ندارد.... مسکن فعلی و راهکار آینده واردات خودروهای مناسب قشر ضعیف و متوسط و نه لاکچری می باشد.
با سپاس از خداوند متعال
در طی چهار سال دیگر هیچ سوخت فسیلی نخواهد سوخت
این خط واین نشان - ()
بعد از تحقیق دوساله به این نتیجه رسیدم که تمام خودرو ساز های دنیا و شرکت های نفت ورشکست میشن
درضمن شما هم نمی خواهد از این زالو ها حمایت کنید وبگید این بر خلاف جهش تولیده! والا هفت ماه از این سال گذشت وبرخلاف جهش تولید سال جهش قیمت شده
صنعت باید در خدمت ملت باشه نه ملت در خدمت صنعت
با دلار ۵۰ تومنی حساب میکنن
کسی نخواست با ارز دولتی وارد کنن
همون با ۲۵ تومنی وارد کنن همونقدرم پول بگیرن
نه که هزارجور پول بیت رهبری و شماره گذاری و ... بگیرن ازش که جای ۲۰۰ میلیون بشه ۲ میلیارد !
پس واردات آزاد نخواهد شد
دلخوش نباشید
نماینده ی کدوم مافیای لگن ساز بوده؟!!!
از سایت شما بعیده که صدای 80 ملیون رو نادیده بگیرید و بزارید مافیای خودرو مقاله بزنه براتون!!!
نکنید این کار را رو
نکنید این کار را رو ...
خدا رو بنده باشید ...
اگر مافیایی خودرو ساز بزارد
قطعا تو و امثال دم کلفت تو، ایرانی نیستید!
دوره ی استدلال های پوپولیستی امثال تو گذشته و مردم متفکر، فهیم و دانا هستند.
دشمن ملت و دین خدا شمایید.
کاملا درسته و موافقم.
شرکت ولوو یه خودروش 1 نفر آدم کشته تموم خودروهاش را از سراسر جهان فراخوان زده که چرا 1 (یک)کشته داده.
کدوم مسئول و کارشناس و طراح ایرانی به فکر بالا بردن امنیت و بعد امکانات رفاهی خودروهاش هست؟
چون این ماشین خارجیا یه عمر جواب میده بر عکس لگن های داخل!
یا حق
وضعیت فعلی مملکت هم حاصل اتخاذ چنین تصمیمات نسنجیده و آنی است که هر کس در راستای منافع فردی یا صنفی خودش گرفته و میگیره.
نگاهها باید کمی جامع تر و منطقی تر باشد.
لطفا موضوع واردات خودرو که تز بسیار خوب ولی دیرهنگامه به همه پرسی مردمی گذاشته شود.
گفتمان سازی شود.
هر چند به نظر بنده این مطالبه و خواست جدی یک ملت 80 ملیونیه.
هر چند که تو این کشور نطر مردم کشکه و تنها نظر اندک خواصی نظره!
و با نرخ آزاد و سد های اداری حداقل هم اجازه تولید به همه بدهند
همانند چین
قیمت و کیفیت رقابتی می شود
شفافیت در معاملات باشد
دولت نظارت کند و مالیات معقول بگیرد اولویت مردم داخلی باشد
سخت است ولی ببینید درست میشود یا نه
چرا واردات نباشه؟
چرا رقابت نباشه تا دو دیو خودرو ساز کشور کمی ابتکار و خلاقیت هم به خرج دهند و دست به تولید محصولات مشابه و مطمئن خارجی بزنند؟
چرا مردم مجبور باشند حتما باید ارابه ی مرگ سوار شوند؟
کدوم کشور دنیا قوانین ممنوعیت واردات خودرو را اعمال می کند با اینکه سالانه خودرو سازاش سالانه 30/000 نفر رو به کام مرگ می فرستند؟
چرا خودرو وارد نشه تا مردم حق انتخاب داشته باشند؟
نزدیک 50 سال شایدم بیشتر هست که ایران خودرو و سایپا تو کشور با پژو و پراید جولان می دهندچرا؟چون همیشه حمایت شدند.
به چه قیمتی؟به قیمت جان مردم
بخدا نظر سنجی کنند بالای 90 درصد مردم رای به نفع واردات خودرو می دهند.
فقط رفراندم مردمی شفاف و بس.
الان خیلی وقته که واردات خودرو بسته شده
ایا خودرو ارزان شده
ایا با کیفیت تر شده
ایا کسی می تواند خوردو مورد نظر خود را ثبت نام کند
ودرضمن تهیه مایحتاج مردم مهمتر از خودرو هست.
مدیر محترم سایت
صدای مردم رو می شنوی فقط و فقط همه پرسی.
لطفا از رسانه ملی هم پیگیری نمایید.
الان دیگه ما پیر شدیم و اونا هیچ کاری نکردن و ما داغ یه ماشین درست و درمون موند تو دلمون.
الهی بسوزه زیرساخت هاتون و حامیان بی درد ..
به چه قیمتی؟
الان اطلاع دارید شرکت های ایران خودرو و سایپا با این همه فروش ضرر ده هستن؟ این یعنی چی؟ معنی غیر از خیانت و دزدی میده؟
#حق_الناس
ما توان تولید سر روغن نباتی نداریم
کارت ملی نمی تونیم بدیم بعد جهش تولید
گروگانگیری صنعت خودرو با جهش تولید تغییری نمیکنه
کی تو دنیا پراید رو میخره 120 میلیون؟!!!!!!!!
بیاد همهی ملت بهش رای میدن
اینا فقط به فکر جهش قیمت بودن.وگرنه اگه واقعا ملاک خودروساز جهش تولید بود خوب بود.
1-خودروسازان داخلی اول باید جوابگوی ضرری که چند دهه به ملت زدند باشند و مجازات شوند و مدیران با تدبیر خودرویی در شان جمهوری اسلامی تولید کنند.
2-بهتره با واردات این خودروسازان ورشکست بشوند تا با خودروی مطمئن کمتر کشته تو جاده بدیم. اگر خودروی داخلی استاندارد باشد، خوب داخلی می خریم. اما لگن باید جلوی تولیدش گرفته بشه.
این چند ساله مهلت را قبلا به خودرو ساز داده شد ولی کار خاصی نکردند
شوخی نیست بخدا یه نسل استحاله شده برا کی برا چی؟!!!!
بعدم هیچی فقط به اسم کسایی در میاد که چند تا ماشین دارن
فرغون ساز البته اونم مونثاژ کار
واردات که نمیشه فقط برای این دو خودرو ساز بشه
که هی اشغال مونثاژ کنن بدن با قیمت نجومی دست
ملت
این دو خودرو ساز ارز رو از بانک مرکزی میگیرن
فولاد و هزار گوفت زهرمار رو هم به قیمت مفت
از منابع کشور می برن وام مفت کلان از بانک مرکزی
هم میگیرن پول ملت رو هم که میشه باهاش کمپانی
های بزرگ دنیا رو بخری اینم می برن در اخر به تعهد ها
که عمل نمی کنن
جاالب نیست!!!!
چه جهش تولید
مگه اینهمه سال واردات باهزاردرصد بودفرعون سازها چه گلی به جمالشون زدن؟
تنهاجهش قیمت داریم نه جهش تولید
کاسبان تحریم
اینو هر جا بگی ، بهت پناهندگی میدن
حجالت هم خوب چیزی است
تا دیروز از کارخانه های خودرو سازی انتقاد می کردید
امروز از واردات خودرو
بگذارید بازار رقابتی شود
مردم حق انتخاب دارند
خودرو سازان می بایست
کیفیت خود را افزایش دهند واز رقابت نترسند
خودرو انحصاری شده
محصولات بی کیفیت به قیمت جان مردم تولید میشه
مطمئن باش اگه واردات آزاد هم بشه خودروی خارجی رو با قیمتی 200 برابر واقعی میارن میدن دست مردم تا مردم مجبور بشن باز از همون داخلی آشغال بخرن.
اون یک در صد خودشون که از مردم نیستند