سلام اگر خدا را مي پرستيد و كمي به فكر هموطنان ضعيف خود هستيد كه با اين گراني كه اكثراً محتاج غذاي خود هستند قيمت كارخانه زمستان ايران خودرو وسايپا را با توجه به كاهش دلار بايد پايين بياوريد چون ماشين منبع درآمد ماست و با اين افزايش قيمت بقيه پولش را نداريم.
شما سر هر ماشین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلون گرون کردین هالا یه ۵۰ تمن کم میکنید میدید دس مردم!! اولا ما احمق هستیم ک میخریم دوما حدقل این قیمت باشه مشکلی نیس ولی حقوق یه فرد معمولی باید بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون بشه ن ۳ تا ۴ میلیون!!! متاسفانه اینا قیمتا رو میبرن بالا فقط فک کردن مردم با ۳ میلیون تمن حقوق میتونن ماشین بخرن بعدشم شما اگر از خیر ماشین خریدن بگذرید بزارید یکم ارزان تر بشه ب جایی بر نمیخوره وقتی پراید شد ۱۰۰ میلیون هرجا ک نگا میکردی ۱۰ تا پراید صفر بود چون مردم خر هستن پول میدن تا گرون تر نشه
متاسف تو ارزان شدن اینجوری ک شما و اون بالا نشین ها میگن..اینا قیمت ها رو بردن تو عرش بعدش شما هم واسه حمایت هرروز میگیدقیمت هاامدن پایین ...اونا ۲۰۰ میلیون بردن بالا رو نمیگیر ولی درجا ۲میلیون تا ۵میلیون از اون بالا بردن شون میارن پایین میگید ارزان شد ماشبن
ایران خودرو و سایپا حتی از دولت هم قوی تر هستند امروز روز و به کسی جواب پس نمیدهند . گرانی هم زیر سر خود مدیران این دو شرکت است .البته اینها را هم ما میدانیم هم شما
مسبب اصلی گرانی خودرو اول دولت (وزارت صمت) و بعد خودرو سازها که داری هیئت مدیره 200 تا300 نفری از مدیران و رؤسا و بعضا وکلای مجلس هستند میباشد مردم هم این وسط.......؟؟؟!!!
آیاکسی نیست که جلوی این مافیای خودرو ساز رو بگیره
آیا درسته که یک خانواده ایرانی فقیر که از هر نظر ظلم وستم دیده الان از دست خودی هم ظلم ببینه و توحسرت یک ماشین ناچیز باشه؟
دولت اگه راست میگه جلوی واردات رو نگیره بذاره خودروی با کیفیت وارد بازار بشه . اونموقع من دولت را تحسین میکنم گرچه دیگه دلاری برای واردات نیست خدا از دلال ها نگذره .در ضمن من چرا وقتی دلار دارم نباید یک ماشین خوب با قیمت جهانی سوار بشم نه اینکه قیمتهایی که مردم متوسط توخواب هم نمیبینن غیر اط اقازادها و غیره ...خدا جای حق نشسته.
هر موقع مسئولین اقتصادی و دولتی حرف از عدالت و توزیع درست میزنن و راه کار ارائه میکنن. وحشت سراپای وجودم را میگیره چون تا بحال این راه کارها فقط باب رانت بیشتر رو باز کرده. بفکر امروز مردم و عاقبت کار خود باشید. جهان تابع نظم خاصی است.
خواهشاً وقتی میخواین یه ظلمی در حق این ملت بکنین بیخود شرایط کشور مارو با بقیه کشورهای توسعه یافته مقایسه نکنید. چی در این کشور شبیه کشورهای توسعه یافته است که بقیه چیزهاش باشه.
فقط باید دست دلال- قاچاقچیان وابسته به مافیای خودرو سازان را قطع کرد.اما چه کسانی اینکار را انجام بدهند!!! دولت صاحب صنعت!!! مجلس رانت پذیر!!! سازمان حمایت از خودروساز!!! ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز+ خودرو و... باید نخرید نخرید و نخرید.کمر مافیا را مردم می توانند بشکنند.
اگر شروط واگذاری خودرو دقیق بود ،مشکل فوق پیش نمی آمد، وبدست مصرف کننده می رسید. مثلا دریک مرحله اعلام کنید خانواده های که طی ده سال گذشته از دوخودروساز ،خرید نداشته اند میتوانند ثبت نام کنند ودر مرحله بعد نه سال ،الی آخر.
درسته. در راهه.. منتهی از همون مسیری که بدلیل کرونا جاده اش بسته میشه یا کوه ریزش میکنه و این راهو میبنده. مثل همیشه.. البته فک کنم منظور از افت قیمت همون 1 میلیون 2 میلیونی باشه که 2 روز میمونه و دوباره 10 .. 15 میلیون دیگه بالا میره. خدا خیرتون بده!
سلام کل کارهای فروش خودرو براساس نزولخورها ورباخوارها برنامه نویسی شدهاست اگر واقعا میخواستند جلوکیری کنند وبه حق کارکنند اعلام میکردند کسانیکه از خودرو سازها ماشین نخریدند حق خرید ماشین دارند وهمینجور از جهل سال کم میکردند تا به دست مصرف کننده بهرسد نه اینکه سه سال اعلام کنند
جالبه به جای اینکه به فکر بهبود کیفیت و تعداد خودرو های تولیدی به فکر مالیات های سنگین هستند د آخه بی وجود این خراب شده چیش مثل آلمانه که میخوای مالیات بر خودرو را چندهزار برابر کنید ماشیناتون کیفیت اونجا رو داره یا درآمد مردم بیچاره مثل مردم آلمانه ؟؟؟،به یزدان که گر ما خرد داشتیم. کجا این سرانجام بد داشتیم؟
ای کاش فقط یکبار فقط یکبار همه باهم متحد میشدیم و هیچ کس برای سه ماه خودرو نمیخرید. آن وقت میفهمید که مصرف کننده چه قدرتی داره!
حیف که تحمل یه ذره سختی رو نداریم.
آخه دوست خوبم ما که نمیخوریم یعنی اصلا بما و شما نمیفروشن. این دلالها خودشون هستن که میخرن خدانشناسها.
محسن محمدی
۱۵:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
دلال خود آقایون هستند والسلام ، بنده محتاج یه خودرو هستم یه دونه کوییک اس برنده شدم که اونم علاوه بر اینکه قیمت کارخونه افزایش یافته که هیچ دعوتنامه هم ارسال نشده دیگه ، این آقایون مسئول هر روز یه چیزجدید میگن ، تشکر .
سلام مقصر خود شماهستید طبق اصل نود قانون اساسی میتوانی درکمیسیون اصل نود قوه قضائیه سازمان بازرسی دیوان عدالت وحتا سازمان ملل شکایت کنی شکایت راحت واسان شکایت نمیکنید به نام قانون حق وعدالترا پایمال میکنند
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خخخ شکایت...شکایت از کدخدا پیش خود کدخدا..حرفا میزنین مگه این مملکت قانون داره؟
هنوز این طرح قبول نشده با حرفش بازار افزایش پیدا کرو آخه یه دلال بی سوادممیدونه این طرح باعث افزایش قیمت خودرو میشه یعنی به سود خودروساز و به ضرر مصرف کننده لطفا شواری نگهبان این طرحو رد کنه
اگه تا حالا یک تصمیم از مسعولین دولت را دیده اید که به نفع مردم عادی باشد پس منتظر باشید تا باز تصمیم بگیرن من که تا حالا تصمیمی که به سود مردم عادی باشد ندیدم
این ادا ها چیه،بابا تا یه چیزی گرون میشه با واردات حلش میکنند،خودرو هم باید آزاد بشه ، ما چه گناهی داریم سوار این لگن های بی کیفیت بشیم، این همه آدم تو جاده ها دارن میمیرن وقطع عضو میشن ،مسئولین همه دستشون به خون این ملت بیچاره آلودس
من یک ۲۰۶ مدل هشتادو یک دارم که تاحالا بیست ملیون خرجش کردم چون پول ندارم یک ماشین صفر مثل ۴۰۵ یا سمند یا پژو پارس بخرم و ماشینم فقط بدرد داخل شهر میخوره و اگه جاهایی بخوام برم مثل پرند که تو دانشگاه اونجا تدریس میکنم با اسنپ میرم و هر دفعه ۱۴۰ هزار تومن پول اسنپ میدم واقعا چرا کاری نمیکنید که من که دکتر و استاد دانشگاه هستم بتونم یک ماشین صفر و نو بخرم
سلام.قیمت خودرو باید به سال91و قبل از روی کار امدن دولت اقای روحانی باز گردد تا عادلانه شود،قیمت خودرو باید حداقل به یک دهم کاهش یابد،قیمت واقعی تولیدات شرکت سایپا زیر 10میلیون و شرکت ایران خودرو زیر20 میلیون تومان است متاسفم بر وزیری که نیامده میخواهد خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی30 سال پیش را گران کند از وزیری که بچه هایش در خارج زندگی میکنند نباید انتظاری جز این داشت،باتوجه به داخلی سازی بسیاری قطعات و کاهش ارزبری قیمتها باید روز به روز کاهش یابد،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.سپاس
مشخص است که رانت بزرگ و دلالی بزرگ را خود خودروسازهای داخلی با چراغ سبز دولت پیش میبرند ،وگرنه اگر این قیمتهای بازار کاذب است که واقعاً هم هست، چرا خودروسازها یه گام عقب تر از بازار پیش میروند و دولت هم نه کار به کنترل قیمت داره نه به دلال نه به خودروساز نه موج گرونی و هر سه ماه افزایش میدهند ،اگر به خاطر تحریم و دلار است و اگر روزی تحریمها برداشته شد و دلار هم پایین آمد که خواهد شد، خودرو ساز هم هر سه ماه 30درصد ارزان خواهد کرد؟
تا خوورو انحصاری باشه و واردات خورو به داخل ممنوع و کاهش تولید باعث میشه روز به روز کیفیت خودرو پایین و افزایش قیمتها شاهدیم و همچنین پیش فروشهای الکلی و ما هیچ تصمیمی برای خرید خودرو نداریم یعنی الان پیش خرید میکنیم و بعد از یک یا دوسال نوع خودرو عوض و همچنین قیکت خورو چند برابر افزایش پیدا میکنه...
و تا زمانی که ما خودرو رو به سرمایه نگاه کنیم همین آش هست و کاسه
باید خورو رو به عنوان کالای مصرفی نگاه کرد نه سرمایه ایی....
همه چیز با قیمت پراید حساب میکنند .فردا میگن چون پراید گرون شدهمن هم خونه .زمین .خورکی .ووووووو.باید گرون کنم .چون گرونی شروع شده .لطفا زودتر جلوی گرونی رو مردم با نخریدن بگیرند .ن دولت
تا وقتی شورای رقابت رفیق خودرو سازان است ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان از خودرو سازان حمایت می کند.و ناظران بر خودرو سازان نیز خودشان عضو هیات مدیره آنها هستند.توقع معجزه نداشته باشید.
اقا چرا مشکلو پیچیده میکنین فقط کافیه وارداتو ازاد بزارین با همون گمرکی که از واردات غذای سگ و گربه میگیرین اونوقت میبینین که خودرو ساز ها ماشیناشونو با اقسات و تخفیف های بالا میفروشن اونوقته که میبینید کیفیت خودرو های داخل برای رقابت با خارج چگونه میشه
یکی از عوامل گرانی خودرو کمبود عرضه و عامل بعدی دلالی یه عده هست.
برای حل مشکل باید عرضه زیاد بشه و هم برای کسانی که از یه مقدار معین بیشتر خودرو میخرن(مثلا بیشتر از یکی در سال)مالیات سنگین بزارن درست مثل همه جای دنیا.بقیه طرح های منداوردی هیچ نتیجه ای نداره به غیر از خرابتر کردن اوضاع موجود.
به هر دری میزنن که از افراد دلال وکسایی که پول های باد اورده به دست میارن مالیات گرفته نشه خوب چرا؟فقط یه علت میتونه داشته باشه و اگه علتش اون باشه این اوضاع هیچ وقت درست نخواهد شد
تنها امید مردم شورای نگهبان و قوه قضاییه هستن لطفا مارو نا امید نکنید و با این رانت و طرح خودروسازان که حقوق مصرف کننده هارو نادیده میگیرن و بفکر جیبشان افتادند رد کنید و قوه قضاییه ورود کنه در قضییه افزایش بی رویه قیمت خودرو
جوک نگو. شورای نگهبان اگه امید مردم بود طرح کالابرگ رو رد نمیکرد
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
واردات خودرو آزاد بشود
البته اولویت با خودروهای ارزان قیمت باشد که عامه مردم از آن بهره ببرند و ماشین های کار از وانت تاکامیونت و کامیون.البته این داستان مانند اینست که شتر بیند در خواب پنبه دانه کهی لپ لپ خورد که دانه دانه. تا رانت و اژدهای انحصار در بخش خودرو خوابیده کسی جرئت عبور از حصار خودرو را ندارد
تجربه نشون داده ۱۰۰درصد تصمیمات اقتصادی مملکت به ضرر ملت بوده وطی این ۴۳سال که از عمر انقلاب و نظام گذشته وهر دولت ومجلس و بقیه نهادهای بالاتر وپایینتر در عمل از نظر اقتصادی اصلا به فکر ملت نبودن و یه نمونش همین خودرو که در هیچ کجای دنیا همچین طرحهای مسخره ای وجود نداره ومتاسفانه در این مملکت که تمام مردمش باید در رفاه زندگی کنند بیش از ۸۰درصدشون در فقر هستن
تا زمانی که دلار افزایش داشت به بهانه دلار قیمتو افزایش میدادن حالا که کاهش پیدا کرده به بهانه ضرر خودروسازان میخوان افزایش بدن از برج چهار تا الان قیمترو دوبرابر کردن هنوزم ول کن نیستن چرا مردم باید تقاص نا کار آمدی شمارو بدن نمیتونین تولید کنین تعطیلش کنین چرا باید برای اشتغال ۳۰۰ هزار نفر ۸۰ میلیون فدا بشن
سلام.قیمت خودرو باید به سال91و قبل از روی کار امدن دولت اقای روحانی باز گردد تا عادلانه شود،قیمت خودرو باید حداقل به یک دهم کاهش یابد،قیمت واقعی تولیدات شرکت سایپا زیر 10میلیون و شرکت ایران خودرو زیر20 میلیون تومان است،متاسفم بر وزیری که نیامده میخواهد خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی30 سال پیش را گران کند از وزیری که بچه هایش در خارج زندگی میکنند نباید انتظاری جز این داشت،باتوجه به داخلی سازی بسیاری قطعات و کاهش ارزبری قیمتها باید روز به روز کاهش یابد،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.سپاس
ای خدامردم کشورهای مختلف چه ماشینی باکیفیت مدرن سوارمیشن مردم ما چه ماشینی سوارمیشن. مردم عراق همسایمان بهترین ماشین باکیفیت عالی مثل انواع تویوتا . بی ام و. بنز . باقیمت ارزان سوارمیشن ماچه سوارمیشن با هزینه زیاد
آقایان مسئول واقعا تشکر با این طرح مسخره تان. کجای دنیا این طرح برای فروش دارند.فقط این کار باعث میشود که دلال و واسطه زیاد شود و افراد زیر میز بگیر. به خدا اتفاقی نمیافتد اگر کار را به کار بلد بسپارید چون تمام تصمیمات شما ما را بیچاره تر کرده.بدبخت ملت که باید به زور این تصمیمات را عمل کنند
هر سری میان یه طرح میدن که چی خودروسازی از ورشکستگی در بیاد وگرنه کی به فکر مردم هست
به اسم مردم به کام مسئولین
به فکرمردم هستید خودروسازی رو از رانت و رانتخواری دربیارید هزینه های که آقازاده دارن میگیرن رو کم کنید مدیران غرب پرست غربگرا رو بندازید بیرون ویزای مسئولین رو بگیرید
خودروسازی یه امیرکبیر میخواد که جمعش کنه
به فکر مردم هستید خودرو اقساطی بدین به مردم هر کی خودرو نداره با یه شرایط آسونتر برسه دست مصرف کننده
تنها راه کار اینه که وارداتو آزاد کنید و گمرکو پایین بیارید آقا من یه جوانم و دوس دارم ماشین با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشم . چرا اینهمه بدبختی سر ما در میارید .
مشکل مردم معیشت وگرونی اپارتمان اقای نویسنده اقای کارشناس
نه گرونی ماشین دولت نمیتونه قیمت تخم مرغ یک ماه ثابت نگه داره بعد میگی ماشین بیاد پایین قیمت اپارتمان باید بیا د پایین این مهم گوشت گرون لبنیات گرون پوشاک بچه گرون مرغ گرون گوجه گرون پیاز گرون خرما گرون........
آقای. کم گوش مردم کن. تحریم تحریم. . .بی مدیریت. ناکارآمدی . بی برنامه گی این چند سال شما . این مشکلات پیش آمد. من نوعی ۳ سال نمیتوانم یک اندک جهیزیه. برای ازدواج . تهیه کنم . قیمتها کسایی. شده . پول اجاره مسکن نمیشه تهیه کرد . دقیقا کجایی..
تاز مانی که دلار افزایشی بود به بهنه اون افزایش میدادن الان که کاهشی شده به بهانه بورسو ضرر خودروسازها میخوان افزایش بدن مردم تو تصمیمیاتی که میگیرین کجای کارند
خودرو وزرات ضمن مشکل اصلی این بازار آشفته هست .چرا خودرو با پیش فروش یکساله با سود مشارکت ۶٪ ثبت نام . از طرفی خودرو آشغال هر سه ماه ۲۰-۲۵درصد گران @ این شورای رفاقت چرا هوای خودرو ساز داره ولی مصرف کننده نه@ نمونه خودرو ۲۰۶ ثبت نام . تحویل ۱۶ ماه یعنی تحویل شهریور۱۴۰۰ با ود مشارکت ۶٪ این کشور . کدام بانکی وام ۶درصد میل. شما،پول مال را ۱۴ ماه استفاده با سود ۶ درصد@ بعد خودرو به قیمت روز بخریم. واله ظلم .
آقا به کی بگی ایرانخودرو و شورای رقابت نه شورای رفاقت . سازمان حمایت،.نه سازمان جنایت هرسه ماه خودرو گران@بعد خودرو یکساله پیش فروش با سود مشارکت ۶درصد .این چه عدالتی آقای رئیسی خدا حیرت بده . این شورا و اون شورا نباشه. حرف نزنن بازار بهتر
باز هم همون مدیر ناکارآمد نشسته یه فکر جدیدی کرده تا کلاهبرداری بشه. بنده هزار درصد مطمئن هستم هیچ گره ای باز نخواهد شد چون مدیر بی کفایت فاسد نشسته بالا ول کن هم نیست.
دولت داره چیکار میکنه این بازی ها چیه در اوردین ، تو این بازار اشفته اومدین خط تولید پراید رو خاموش کردین ، بازار رو دادین دست یه عده دلال مافیایی ، هم به مردم هم به تولید کننده ها اسیب زدین ، بابا کارخونه واسه تولید میکنه مردم هم واسه نیاز باید بخرن ، دو سه تا قانون لازمه والسلام بازار خودش درست میشه
هر نفر بیش از یک خودرو ممنوع
خرید و فروش خودرو هر سال بیش از دو بار ممنوع
سند خودرو بعد ۲۰ سال ابطال میشود و خودرو عملا ضایعات است
خرید و فروش خودرو با قیمت گذاری کارشناس انجام بشه و بدون تاییدیه کارشناس سند انتقال داده نشه
قیمت خودرو مساوی کسر ۵ درصد سالانه از قیمت روز کارخانه ، و کسر ایرادات خودرو
هدف از ورود خودروسازان به بورس فقط بخاطر به روز کردن قیمت هاشون با تورم کشوره
با این طرح قصد دارند خودروهاشون به قیمت بازار و به روز به فروش برسونند
مشخصه که با اقتصاد ابر تورم ایران خودرو در بورس به مراتب گران تر از الآن می شود
با درود و احترام ، به نظر شما تا وقتی از محل قیمت خودرو منافع و بودجه خیلی از مقامات و نهادهای مرتبط تأمین شود ، دستگاه ناظری می تواند بر قیمت خودرو نظارت نموده و شفاف سازی نماید. آقای رئیسی که در راس قوه قضائیه تشریف آوردن اعلام نمودن که به خودرو ورود نموده و مسائل آن را حل می کنند ، کردند ؟ شد آن چه باید می شد ؟ بدتر شد که بهتر نشد. این قدر مسئله برای مملکت چه در خارج و چه در داخل ایجاد کردیم که براحتی هر اتفاقی و هر قیمتی قابل توجیه و دفاع است ، این وسط دود تمامی ندانم کاری ها در چشم ما ملت بی دفاع.
دلار هم که امد پایین
آیا درسته که یک خانواده ایرانی فقیر که از هر نظر ظلم وستم دیده الان از دست خودی هم ظلم ببینه و توحسرت یک ماشین ناچیز باشه؟
حناتون دیگه رنگی نداره
حداقل فایده اشنایی بیشتر مردم با بورس خواهد بود .
اروپایی ها بحال من غبطه میخورن والاااا
چطوری میخواین قیمتارو کنترل کنین..
شما باید قیمتو بیارین پایین تا بازار کنترل بشه..
حیف که تحمل یه ذره سختی رو نداریم.
چند ن
و تا زمانی که ما خودرو رو به سرمایه نگاه کنیم همین آش هست و کاسه
باید خورو رو به عنوان کالای مصرفی نگاه کرد نه سرمایه ایی....
برای حل مشکل باید عرضه زیاد بشه و هم برای کسانی که از یه مقدار معین بیشتر خودرو میخرن(مثلا بیشتر از یکی در سال)مالیات سنگین بزارن درست مثل همه جای دنیا.بقیه طرح های منداوردی هیچ نتیجه ای نداره به غیر از خرابتر کردن اوضاع موجود.
به هر دری میزنن که از افراد دلال وکسایی که پول های باد اورده به دست میارن مالیات گرفته نشه خوب چرا؟فقط یه علت میتونه داشته باشه و اگه علتش اون باشه این اوضاع هیچ وقت درست نخواهد شد
البته اولویت با خودروهای ارزان قیمت باشد که عامه مردم از آن بهره ببرند و ماشین های کار از وانت تاکامیونت و کامیون.البته این داستان مانند اینست که شتر بیند در خواب پنبه دانه کهی لپ لپ خورد که دانه دانه. تا رانت و اژدهای انحصار در بخش خودرو خوابیده کسی جرئت عبور از حصار خودرو را ندارد
ولله اگه اونا واقعی نیسنن چرا مایی که واقعی هستیم صدبار شرکت میکنیم
برنده نمیشیم
به اسم مردم به کام مسئولین
به فکرمردم هستید خودروسازی رو از رانت و رانتخواری دربیارید هزینه های که آقازاده دارن میگیرن رو کم کنید مدیران غرب پرست غربگرا رو بندازید بیرون ویزای مسئولین رو بگیرید
خودروسازی یه امیرکبیر میخواد که جمعش کنه
به فکر مردم هستید خودرو اقساطی بدین به مردم هر کی خودرو نداره با یه شرایط آسونتر برسه دست مصرف کننده
نه گرونی ماشین دولت نمیتونه قیمت تخم مرغ یک ماه ثابت نگه داره بعد میگی ماشین بیاد پایین قیمت اپارتمان باید بیا د پایین این مهم گوشت گرون لبنیات گرون پوشاک بچه گرون مرغ گرون گوجه گرون پیاز گرون خرما گرون........
والا مردم مجبورن وقتی واردات خودرو تعطیل شده تن بدن به آشغالهای ایرانخودرو و سایپا
هر نفر بیش از یک خودرو ممنوع
خرید و فروش خودرو هر سال بیش از دو بار ممنوع
سند خودرو بعد ۲۰ سال ابطال میشود و خودرو عملا ضایعات است
خرید و فروش خودرو با قیمت گذاری کارشناس انجام بشه و بدون تاییدیه کارشناس سند انتقال داده نشه
قیمت خودرو مساوی کسر ۵ درصد سالانه از قیمت روز کارخانه ، و کسر ایرادات خودرو
با این طرح قصد دارند خودروهاشون به قیمت بازار و به روز به فروش برسونند
مشخصه که با اقتصاد ابر تورم ایران خودرو در بورس به مراتب گران تر از الآن می شود
هروقت شد، 30 یا 40 یا 50 میلیون، آنوقت تیتر بزن!؟!!