تو زمانی که ما داریم از آلودگی هوای ناشی از خودروهای داخلی بنزینی با مصرف بالای بنزین سه هزارتومنی رنج میبریم ببین اینا چی ساختن
بعد کل راه حل دولت ما اینه که بیایم پراید رو دوگانه سوزش کنیم یه کپسول بزاریم صندوق عقبش
یه سمند ساختن به عنوان خودروی ملی، شاسیش که کپی بردای بوود، قطعات فنی ش و موتوریش که چینی بودن، ای سیی یو و ایربگ ش که فرانسوی بودن، بعد از پونزده سالم که هنوز یه ای سی یو پراید نمیتونن تولید کنن و تحریم میشیم میگن قطعات وارداتیه گرونش میکنن، تحریمو برمیدارن میگن قطعه تولید داخله باز گرونش میکنن، ماکسیمم کاری که به نام خودروسازی اینجا انجام میشه مونتاژ خودروهای از رده خارج یا قدیمی شرکت های خارجیه. تبدیلم شده به یه وسیله دلالی و بجای کالای مصرفی یه کالای سرمایه گذاری و مردمو بدبخت کرده.
ما بالای ۱۴ سال پیش مخترعمان آقای مهندس آرین طرحش را داد مخالفت کردند محیط زیست و وزارت صنعت و خودرو ساز ها ، ایشان خودرو خودش را در آلمان ساخت و به ایران آورد باز نیز مخالفت و سنگ اندازی کردن ، آیا امثال خانم .. که مسوول محیط زیست بود جوابگوی تصمیمش هست ؟ آیا اینهمه مریضی و سرطان و هزینه به مردم و بیت المال را پاسخگو هستند ؟ نه ، انشالله در قیامت اگر وعده خدا صادق باشد حتما جبران میشود
اقا فرمولش هست این دوتا خودروساز با انحصاری کردن محصول و نبودن رغابت نمیزارن تولید و صنعت کشور رشد کنه من اگه قدرت داشتم اینقدر بدون تعرفه خودرو های خارجی خوب با قیمت پایین وارد میکردم کمر این خودروسازها بشکنه این اسمش حمایت از تولید داخل نیست که انجام میدید
وقتی صنعت و بازار خودرو انحصاری دست دو تا شرکت باشه و مردم هم مجبور باشن خودروهای آشغال اونهارو بخرن همین میشه دیگه. اونقدر که ایرانخودرو و سایپا کمر مردم مارو شکستن تحریم های آمریکا نتونست بشکنه.
حتما دلیلی داره که ایرانخودرو و سایپا به هر شکل ممکن باید حفظ بشن . من که نمیدونم دلیلش چیه...
ایران موشکو توپو تانگ و اسلحه میسازه و در کشور بنان تروریست لقب میگیره، اونوقت ترکیه شهرشو آباد میکنه و اماکن گردشگری میسازه و خودروی پاک تولید میکنه، کشور پیشرفته لقب میگیره.
نمک رو زخممون نپاش آقا.ترکها گفتند ما ترکیه را میسازیم و ساختند.ماگفتیم جهان را میسازیم تو کار خودمون هم موندیم.حالا ببین اگه ترکیه نفت داشت چیکار میکرد
بعد کل راه حل دولت ما اینه که بیایم پراید رو دوگانه سوزش کنیم یه کپسول بزاریم صندوق عقبش
حتما دلیلی داره که ایرانخودرو و سایپا به هر شکل ممکن باید حفظ بشن . من که نمیدونم دلیلش چیه...