الان ٧ روز شده من درخواست خريد تلفن ثابت كردم اونم حضورى تو مخابرات بعد از اينكه پول رو گرفتن،حتى يه كد پيگيرى براى مراحل ثبت نامم بهم ندادن.
از اون بدتر حتى يه اس ام اس هم برا من نيمده كه اصلا ثبت نامم اكى شده نشده يا كى ميان وصل كنن.
تازه ٣ روز اولم كه ميرفتم،سيستم مخابرات قطع بود حتى خودشونم نميتونستن ثبت نام كنن همينجورى بيكار همشون ميشستن تا تايم كارى تمومشه
خدایش چرا اینقد مردمو اذیت میکنید چرا فک میکنید مردم بیکار و الافن که باید بیفتن دنبال کارای بیهوده باید کارو بدبختیمونو ول کنیم بچسبیم به این کاغذ بازیا یروز کارت ملی جدید باید بگیری یروز باید بری ده تا اداره قبضاتو درست کنی اینقدم پاسکاری میکنین ادمو دیگه ادمو جون به لب میکنید بخدا خسته شدیم بیاد جمع کنید همچی مال خودتون فقط اینقد تز ندید بزارید مث بچه ادم زندگی کنیم اه
تا کی مردمو ابن قدر سرگردان میکنید ۶ روزه که بر گشتم ازمسافرت تلفنم یکطرفه شده بود که دخترم پرداخت کرد با اپ هنوز وصل نشده قیلا ی قبضی میومد میفهمیدیم چکار باید بکنیم من چشمم عمل کردم سنی گذشته ازم تنها زندگی میکنم این بازیها چیه خوب وصل کنید تلفنو
اینترنت ما پس پرداخته رو قبض میاد.امروز قبض که صادر شد اینترنت قطع شد. بعد جالبه میگن حجم تون تموم شد در صورتی که الان 11 روز از آبان گذشته. من چجوری 100 گیگ مصرف کردم؟
تو قسمت ریز مصرف اینترنت مخابراتم روزهای آبان رو نشون نمیدن.کاملا مشخصه دارن دزدی میکنن
.اگه میخواین عکس بگیرم از داخل پنل مخابرات بفرستم
سلام ، بهترین روش پرداخت قبض تلفن ثابت از سایت خود شرکت مخابرات است بلافاصله بعد از پرداخت اگر یکطرفه باشه وصل میشه و اگر دو طرفه بود بعد پرداخت ، با 2021 کد 7 را بزنید. موفق باشید.
تلفن ثابت من بدلیل بدهی قطع شد.صبح روزبعد به مرکز مخابرات پیام نور سردار جنگل مراجعه و بدهی را پرداخت کردم. تا بعد از ظهر وصل نشد. با مرکز پیام نور تماس گرفتم گفت درخواست وصل به واحد مربوطه ارسال شده و صددرصد تا ساعت ۴ونیم وصل میشه. تا ساعت ۱۰ شب دهها بار تماس گرفتم که در همه موارد تلفن مرکز پیام نور مشغول بود . با ۲۰۲۱ هم تماس گرفتم و در سیستم خودکار درخواست مجدد ثبت کردم. باز هم وصل نشد.
سیستم مخابرات خیلی ناکارآمده. جای تاسف داره.
شما واقعا بي مسئوليت ترين ارگان هستيد
اومديد پرداخت اينترنتي گذاشتيد نوشتيد آني وصل ميشه
من سه روزه پرداخت كردم اصلا وصل نشده هيچ
١٨١٨ هم كلا خراب شده جواب نميدن
٢٠٢١ هم ميگه صبور باشيد
متاسفم براتون ......
سلام زنگ زدم 2021 هر کاری کردم امکان نداره با یه آدم صحبت کنی . هی میگه عدد یک بزن . عدد 2 بزن . بابا یکی پشت تلفن جواب بده خب . دردمو که نمیتونم به نرم افزار بگم . . !!!
بسیار بسیار مزخرف و فاقد اعتبار هست این خط ۲۰۰۰.از ۴شنبه که کل بدهی م ۳۵تومن بود پرداخت کردم الان که ساعت ۲۰و ۳۰دقیقه شنبه س هنوز وصل نشده.شرم داره واقعا.
تا کی باید به خاطر چیزای پیش پا افتاده ای مثل وصل شدن خط یکطرفه بعد از پرداخت غیر حضوری با شماره ۲۰۰۰ یا هر شماره دیگه ای با اعصاب مردم بازی کنین وقتی میخاین پول بگیرین همه چی نرماله اما حالا هی صب کن بلکه تلفنت وصل شه سیستم و یکپارچه کنین تا در لحظه کار انجام بشه مردم به حد کافی گرفتار هستن..
با سلام. به هر دليلي تلفن ثابت متصل به اينترنت مخابرات من قطع گرديد. دو قبض ميان دوره اي و پايان دوره اي (؟) را از طريق ٢٠٠٠ پرداخت كردم. بر خلاف تبليغات مخابرات چهار روز است كه تلفن من وصل نشده است در حاليكه شبكه اينترنتي كابل نوري برقرار و وصل ميباشد.
در صورت نياز تصوير پيام اعلام وصول و صفر بودن بدهي خط قابل ارسال ميباشد. تكليف وصل ده دقيقه اي خط تلفن ثابت بعد از پرداخت از طريق ٢٠٠٠ يا ١٨١٨ را روشن بفرماييد.
از اون بدتر حتى يه اس ام اس هم برا من نيمده كه اصلا ثبت نامم اكى شده نشده يا كى ميان وصل كنن.
تازه ٣ روز اولم كه ميرفتم،سيستم مخابرات قطع بود حتى خودشونم نميتونستن ثبت نام كنن همينجورى بيكار همشون ميشستن تا تايم كارى تمومشه
من قبض رو پرداختم الان بدهی قبلی اومده
تو قسمت ریز مصرف اینترنت مخابراتم روزهای آبان رو نشون نمیدن.کاملا مشخصه دارن دزدی میکنن
.اگه میخواین عکس بگیرم از داخل پنل مخابرات بفرستم
وصلش کنید شاید مردم از زندگیشون عقب بیفتن جناب مسئول محترم
من هزینه تلفن ثابت خونه ام رو با 2000 پرداخت کردم اس اومده تشکر کرده ولای یک روز گذشته هنوز وصل نشده به دادمون برسیدددددددددد!!!!!!!!!!
سیستم مخابرات خیلی ناکارآمده. جای تاسف داره.
اومديد پرداخت اينترنتي گذاشتيد نوشتيد آني وصل ميشه
من سه روزه پرداخت كردم اصلا وصل نشده هيچ
١٨١٨ هم كلا خراب شده جواب نميدن
٢٠٢١ هم ميگه صبور باشيد
متاسفم براتون ......
22 روز است که پرداخت کرده ایم وصل نشده است!
حتی امکان یکطرفه بودن هم نیست!!
کسی نمی تونه به ما تماس بگیره!
در صورت نياز تصوير پيام اعلام وصول و صفر بودن بدهي خط قابل ارسال ميباشد. تكليف وصل ده دقيقه اي خط تلفن ثابت بعد از پرداخت از طريق ٢٠٠٠ يا ١٨١٨ را روشن بفرماييد.