خدا نگذره هر کسی را که به این مردم ظلم میکند من اون دنیا نمیگذرم زندگیمو از هم پاشیدن من نه امیدی به زندگی دارم ونه میخوام زنده بمونم مرگ بهتر از زندگیست
برادر جان صبر کن بعد از هر سختی گشایشی هست نا امید نباشید.
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
علی آقا زندگی من هم مثل شماست ناامید نباش باید تحمل کنیم زندگی سختی های بسیاردارد
ایلام
۰۹:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
ابتدا باید برای عموم واضح شود که چه نهادی بر قیمت گذاری خودرو ناظر است ؟ و اگر خودرو ساز میتونه فروش فوری انجام بده چرا از برج چهار داره پیش فروش ۹۸ میکنه ؟ و در شرایطی که خودرو ساز یک سال قبل از تحویل خودرو حداقل ۵۰ درصد پولش رو میگیره چرا چهار هزار میلیارد تسهیلات بهش تعلق میدن ؟ و حالا یا خودرو ساز باید به طور مستمر خودرو تولید کنه یا دولت به جای حمایت های بی نتیجه خودرو وارد کنه
از ماست که برماست حقمونه حتی اگه پراید بشه یه میلیارد ولی ب امید خداوند با این افزایش قیمت و کاهش قدرت خرید مردم شرکت های خودرو سازی بر شکست میشن یه نفس راحت میکشیم ما که امیدی ی هیچ مسئولی نداریم
خودروسازی ما وابسته به گرانی و تحریم است هم تحریم داخلی و هم تحریم خارجی ،تحریم داخلی هم ناشی از ملت نیست بلکه از خود دولت و شرکتهای خودروساز است و آینده این صنعت راهبردی در ایران بسیار مبهم و نگران کننده است.
وقتی رقیبی نداشته باشه قیمتها همچون سواری بر روی اسب ،میتازند و با توان کم مردم تولید نابود خواهد شد.
مسولان و مدیران این صنعت بسیار مهم فکری بیاندیشند.
از قرارگاه خاتم بخاطر ساخت بزرگترین پالایشگاه جهان و تقدیم آن به ملت بیدار و همیشه در صحنه ،قدر دانی فراوان میکنیم.کاش میشد بزرگترین خودروسازی جهان را هم برای کشور و هموطنانش و توانایی و توان بیشتر خودش تقدیم سرزمینش کند.
کافی است در استانهای مستعد دیگر تنها چند خودروسازی دیگر همچون خودروسازی های جدید داشته باشیم تا توان رقابت افزایش یابد و گرنه حال روز این صنعت همیشه وابستگی به خارج و مردم هم علاوه بر مال ،جان خود را هم تقدیم خودروسازان میکنند.
انتخاب با خودمان است !!!دو خودروساز و یا چندین خودروسازی؟؟؟؟؟
یکی از پایه های خودکفایی در کشور و همچنین یکی از ستونهای مهم و تاثیر گذار در صنایع نظامی خودروها هستند.
اگر هر یک از نیروهای نظامی به خودروسازی بپردازند یقینا و صد در صد قدرت دفاعی و نظامی کشور هم بالا خواهد رفت و همچنین با در دست گرفتن بازار میتوانند سود خوبی هم برای سازمان خود بدست بیاورند.
اونهایی که باید جلوی اینها را بگیرند خودشون اینکاره هستند.
محمد
۰۸:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من قیمت خودرو باید به دست کارخانه داد ولی تعهد عملی از انها گرفته شود که هرکس هر زمان خودرو خواست انی به او تحویل بدهند حداقل یک سال به انها فرست بدهند در غیر این صورت واردات خودرو ازاد شود
قطبهای جدید خودرو شاید بتواند این صنعت را از بن بست خارج سازد.
ورود هر کدام از نیروهای مسلح به خودروسازی و ایجاد قطب جدید متنها صنعت خودرو را دگرگون میکند بلکه سبب توسعه نیروی انسانی و و افزایش توان همان نیرو هم خواهد شد.
صنعتی که پیشگامتر از کشورهای همچون ژاپن و کره و چین شروع بکار کرده اکنون با مدیریت غلط و فقط با تکیه بر سودجویی ،هیچگاه به گرد پای آنها نخواهد رسید مگر اینکه تحول عظیمی رخ دهد!!!!!!!
ماشین ملت ک موعدش شهریور مهر و قبل تر بوده رو تحویل نمیدن بعد فروش فوری گذاشتن ب قیمت جدید خب عزیز من شما اول خودرو ملت تحویل بده بعد فروش فوری بذار خودرو ملت ب اسم فروش فوری نفروش....
تولید زیاد=کاهش قیمت
وقتی رقیبی نداشته باشه قیمتها همچون سواری بر روی اسب ،میتازند و با توان کم مردم تولید نابود خواهد شد.
مسولان و مدیران این صنعت بسیار مهم فکری بیاندیشند.
انتخاب با خودمان است !!!دو خودروساز و یا چندین خودروسازی؟؟؟؟؟
اگر هر یک از نیروهای نظامی به خودروسازی بپردازند یقینا و صد در صد قدرت دفاعی و نظامی کشور هم بالا خواهد رفت و همچنین با در دست گرفتن بازار میتوانند سود خوبی هم برای سازمان خود بدست بیاورند.
ورود هر کدام از نیروهای مسلح به خودروسازی و ایجاد قطب جدید متنها صنعت خودرو را دگرگون میکند بلکه سبب توسعه نیروی انسانی و و افزایش توان همان نیرو هم خواهد شد.
صنعتی که پیشگامتر از کشورهای همچون ژاپن و کره و چین شروع بکار کرده اکنون با مدیریت غلط و فقط با تکیه بر سودجویی ،هیچگاه به گرد پای آنها نخواهد رسید مگر اینکه تحول عظیمی رخ دهد!!!!!!!