نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
آخ جون دريا از وسط اتاق من رد مي شه، ديگه لازم نيست سه شنبه ها برم شمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این طرح بسیار عالی جاهای گردشگری زیادی به وجود میاد و کویر هم تقریبا نابود میشه این عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
از نظر امنیتی کشور به مشکل بر میخوره
خیلی راحت میتونن با کشتی هرچی بخوان به عمق کشور برسونن
در ضمن کشور به دو قسمت تبدیل میشه
در ضمن دریای خزر ۲۱ متر از سطح خلیج فارس بالا تره یا پایین تر (الان حضور ذهن ندارم) هم سطح نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اصلا چنین پروژه ای امکان نداره انجام بشه. اگر هم بشه دویست سیصد سال طول میکشه
تا اون موقع هم دریاچه خشک میشه دوباره کانال رو باید اسفالت بکنند تا با ترانزیت برندو بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خوبه بابا سطح ابي درياي عمان بالا تر از درياي خزره در ضمن اين كار باعث ميشه موجودات درياي خزر نابود بشه در اخر شمال ايران رو اب ورميداره حالا بيايد كانال حفر كنيد و ايران رو از وسط نصف كنيد و دشمن رو براي تقسيم ايران جلي تر كنيد حالا خود دانيد
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام اگر تونستند اتوبان تهران شمال را افتتاح کنند این را هم می تونند.اینم از اون طرح ها است.ضمنا آب این کانال بسیار شور است و به درد کشاورزی نمی خورد.برای شیرین کردنش هم هزینه هنگفتی لازم است.که احداث این کانال(اگر امکانش باشد)وشیرین کردن آب برای شرب وکشاورزی با این بودجه مملکت نمی خونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
تو کویر ایران با خاک شور و اب شور و هوای گرم نمیشه کشاورزی کرد . تازه معضلات آب و هوایی جدیدی برای این ناحیه ایجاد میشه که دودش به چشم مردم این مناطق میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
ایده خوبی ولی مرگ برای ۱۰۰۰ سال دیگه البته اگه تا اون وقت دریاچه ای خزر مونده باشه
شما نمی خواد دنبال همچین طرحی برید جاده تهران شمال هر روز یه روکود جدید در گینس ثبت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
روسیه و کمونیستهای چینی همواره در پی چپاول ایران بوده و هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اونوقت باید بگیم ایران شرقی وایران غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر روسیه کمونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام.این طرح اصلا شدنی نیست.یه اتوبان به شمال بزنید .بقیش پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
راستی یادم رفت تحقیقاتش انجام شده شدنی شیب هم به همین سمت (فکر کنم ) زیاد زوری نمی خواد اما طرحش یک سه چهل سالی طول میکشه تا به این طرف کشور برسه
میگن تا دشت کویر برسونن 15 سال طول میکشه

این طرح یک جورایی هم بنفع ماست هم به نفع روسیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
برای روس خوبه . روس اگر میخواد بیاد راه اهن درست کنه نه مسیر ناو جنگی . نیروی نظامی روسیه تا عمق ایران نفوذ میکنه . لعنت بر روس کمونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عالیه . البته باید با فکر انجام بشه . هم از نظر اقتصادی و گردشگری و.... برا کشور مفیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
رود خانه های درون کشور جز آبهای ازاد به حساب نمی آید پس اجازه ورود کشتی نظامی رو نخواهیم داد.

بعدشم قطر این رود خانه خیلی زباده همچین رودی رو فقط خدا میتونه احداث کنه احتمالا اون چیزی که حفر بشه متفاوت باید باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اینجا اینو باید بگید


پارسال دست جمعی رفته بودیم تو کانال :))))
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
با سلام مطمأن هستم احداث این کانال ضرفیتها و امتیازات زیادی در اختیار مان میگذارد.همینطور برای کشاورزی دیگر منتظر باران بودن را فراموش خواهیم کرد..ولی ایا مسؤولیین راهی برای جلوگیری از تجزیه کشور کرده اند؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
با سلام مطمأن هستم احداث این کانال ضرفیتها و امتیازات زیادی در اختیار مان میگذارد.همینطور برای کشاورزی دیگر منتظر باران بودن را فراموش خواهیم کرد..ولی ایا مسؤولیین راهی برای جلوگیری از تجزیه کشور کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
به عنوان یک ایرانی صد در صد با این کار مخالف ام و این کار را مصداق خیانت به کشور و از بین بردن طبیعت و خدمت به بیگانگان و دونیم کردن کشور میدانم . این کار پای بیگانگان روسی را در داخل کشور باز میکند در حالی که برای ما هیچ سودی ندارد چون ما به آب های آزاد ارتباط داریم . ایران میشود آزاد راه تردد ناوهای جنگی روسی ، روسیه ای که سر یه اس سیصد هزار تا بازی در آورد . روسیه و آمریکا فرقی با هم ندارند و روس خائن تر هم هستند و در طول تاریخ این مساله ثابت شده . روسیه میخواهد به خاطر منافع خودش ایران را دو تکه کنه . ما اجازه نمیدهیم به خاطر منفعت طلبی روسها ایران را دو تکه کنید . دریای خزر را ازمون گرفتند حالا میخوان بیان سراغ خلیج همیشه پارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
لایک به این نظر مدبرانه
Germany
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
بهترین طرح هست
و ایران ترانزیت جهانی میشه
شاید بیشتر از نفت بشه در امد کرد
و اب کشور هم تامین میشه
استان های بیابانی هم اباد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
ایران نابود میشه . گربه ی خاور میانه نصف میشه . این قراد ترکمنچای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خیلی ایده ی عالیه ولی کشور رو دو تیکه میکنه خدا می دونه که۵۰ سال طول می کشه تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
کی گفته کشور دونیم میشه این طرح به منزله رود نیل برای ایرانه یه کانال کاملا حرفه ای گفته شده حداقل دومیلیون شغل ایجاد میشه با این کار و سود سرشار برای ایران تا ابد دیگه به فروش نفت نیازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا جای تاسف داره برای دولت تدبیر و امید که میخواد ایرانو به دو تیکه تقسیم کنه،برجام کم بود اینم میخواد اضاف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
روحانی این کار نابود کردن ایران به خاطر کمونیست های روسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عزیز من این طرح به دولت مربوط نیست این طرح ملیست
اتفاقا دولت روحانی مخالف اینه بخاطر هزینه اش
Germany
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام خواهشمند است اگر امکان دارددررابطه با این طرح وامکان اجرای آن نظر کارشناسان را جویا شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
:))))))))))))))))))))))
مگه شوخيه؟!
مگه مسخره است؟؟؟
اين سفيرمون حالش خوبه؟ يا خواسته انتقامه شوخي روس ها در مورد ازدواج و 15 هزار دلار رو بگيره كه اينو گفته؟ :))
واسه بمبئي به مسكو، الان كه مسير ريلي ما تا شيراز رسيده، ميشه به يكي از بنادر هم متصلش كرد كه كالاهايي كه از بمبئي ميخواد بره مسكو، با كشي بياد تا اونجا بعد باره قطار بشه، بره تا يه بندري تو درياي كاسپين و از اونجا دوباره با كشي بره
اين حرف ها چيه ميزنن اينا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
دریای مازندران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
دریای کاسپین ( گیلان ) نه مازندران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
لایک
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۲۲:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عزیزم فکر کردی کشتی اندازه یه وانت بار داره که یه دفعه بار بزنن توش بعد بیاد به یک بندر تخلیه کنن بعد بزنن تو قطار بعد تو بندر شمال ایران خالی کنن بعد بزنن تو کشتی اونوریا ....... فکر کنم به جای چهل روز باید کالاها چهار ماه با چهار برابر هزینه ارسال بشه
آخه ما ایرانیا چرا تو کاری که تخصص نداریم نمیتونیم به نظر کارشناسا گوش کنیم و نظر بچه گانه ندیم.
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس
۰۰:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
دریای کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
به موسی
موسی عصایت را بیار و به خلیج فارس بزن و حرف نزن
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
نه دریای خیار این عینه حماقته که هر جوری دلت خواست برای دریاچه به این بزرگی و به این قدمت اسم یه شهر کوچک ساحلی و بزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این فکرعالی وخیلی خوبیه وقطعأیکی از بزرگترین پروژه های انقلاب اسلامی بعد ازپیروزی انقلاب خواهدبودومن افتخارمیکنم که کشورم ایران دارای همچین انسانهای متفکرونخبه ای است بدون شک هنرنزدایرانیان است وبایدآفرین گفت به آن فردی که این پیشنهاد رو داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این کار ایران را نابود میکنه و خلیج پارس میشه جولانگاه روس خائن کمونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
یک کانال سوئز دیگر برای خودمون میسازیم واقعا هم از نظر اقتصادی محشره و هم از نظر زیست محیطی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
یه قرداد ترکمنچای . فعلا برید ازادراه تاریخی شمال و توروم 60 درصدی را دست کنید تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این طرح برمیگرده به زمان هخامنشیان ز همون دوره مطرح بوده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
برو بابا دلت خوشه تو هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ایران برای مصر خودش کانال سوئز رو زمان هخامنشیان ساخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
نمیدونم! با عقل جور در نمیاد. از نظر زمین شناسی غیر ممکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا نسنجیده میگین از نظر زمین شناسی اگر درست برسی یشه ممکنه
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عالیه. خواهش میکنم بیشتر دنبالشو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
دلواپس با این قراداد ترکمنچای موافققی ؟؟ آمریکا وروسیه چه فرقی دارند . بیگانه بیگانه است . تازه روسها به مراتب و هزاران بار خائن ترند . تاریخ ثابت کرده و البته کمونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
یعنی واقعا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اگه بشه عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
مایه ننگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اکه این کار را انجام بدهند کار بزرگی انجام شده است واثر زیادی از نظر سازه بتنی هنری اقتصادی دارد تازه هوای ایران را هم تلطیف میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این کار نه درسته نه کارشناسی شدس. با طناب یه عده و به نفع یه سری نباس تو چاه رفت. اخرش به گند میکشن کشورو. ( اونایی که زبون ادمیزاد میفهمن ریپلای نزنن. کسی مسول پاسخوگویی به کسی نیست). ادمین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
موافقم . ایران را دارن تکه تکه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
لابد شما کارشناسی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
کارشناس نباشیم ولی وطن فروش و نادان هم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا حیف نیست که کشورعزیزمان به دو دسته تقسیم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
تو نگران امریکا نیستی که کشور رو میخواد به دو دسته تقسیم کنه بعد نگران کانال آب هستی که این کارو بکنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
روسیه میخواد ایران را دو نیم بکنه نه امریکا . بیگانه بیگانه است . روسیه و امریکا ندارد . ترکمنچایی که روسها برای ایران خواب دیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
یک فکر خوب . عالیه . فقط اونوقت کوسه میاد دریای خزر مردم دیگه نمیتونن برن شنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
!از وصط ایران؟؟؟؟ بیاید کشورو یهویی در اختیارشون بذارید دیگه اونجوری بهتره تا اینکه یه کانال از اونور تا اینور بکشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
نوشتم خدا رحم کنه چرا ؟
چون دقت کنید اگر این نقشه محل نسبی کانال باشه ضلع جنوبی ان در دریای عمان هست نه خلیج فارس پس کنترل ورود کشتیها برای ما بسیار مشکل تر از زمانی خواهد بود که تنگه هرمز گلوگاه اول دفاع باشه
دوم این که ما به روسیه در درجه اول و بقیه کشورها بدون هیچ محدودیتی اجازه میدهیم نیر وی نظامی خود را در عمق مملکت ما نفوذ دهندو این با عقبه تاریخی که انگلیس ، امریکا وروسیه و نقشه ای که درمورد ایران داشته اند بسیار کار بدون حزم و احتیاطی خواهد بود اگر امنیت ایران و خاک آن زبانم لال در خطر باشد منافع اقتصادی کدام ایرانی بر استقلال این کشور ارجحیت دارد ؟
لطفا زعمای قوم به این سئوال ساده پاسخ دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
لایک . فراوان لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عزیز من نترس اون کانال از تنگه هرمز هم تنگتره شما غصه نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
قبل از حرف زدن فکر کن! مگه الکیه هرکی خواست بیاد و بره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خواهش میکنم این مسئله رو جناحیش نکنید این مسئله ملی هست و در صورت اجرا مسلما باید منتظر این باشیم با یه قیام وقعود در شورای امنیت شوروی و امریکا با هم بسازند و این ابراه رو بین المللی اعلام کننند اونوقت الاغ بیار باقلابار کن که داستانش اینه
مردي باقلای فراوان خرمن کرده بود و در کنار آن خوابيده بود. فرد ديگري که کارش زورگويي و دزدي بود، آمد و بنا کرد به پر کردن ظرف خودش . صاحب باقلا بلند شد که دزد را بگيرد. با هم گلاويز شدند عاقبت دزد صاحب باقلا را بر زمين کوبيد و روی سينه اش نشست و گفت: بی انصاف من مي خواستم يک مقدار کمي از باقلاهاي تو را ببرم حالا که اين طور شد مي کشمت و همه را مي برم. صاحب باقلا که ديد زورش به او نمي رسد گفت: حالا که پاي جان در کار است برو خر بيار باقلا بار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
بیچاره گی اینه که ما تاریخ رو نخوندیم سال1320 هم ایران داد میزد ما بی طرفیم اومدن از جنوب ایران تا شمال ایران رو یکجا تحت سیطره خود گرفتن و میلیونها ایرانی بر اثر گرسنگی مردن
اونوقت اون دسته پاچلفتی رو بردن اون خائن رو گذاشتن حالا اگر دوست داری چند سال دیگه به شما هم بگن خائن یا انسانهائی که نفهمیده و نسنجیده برای مطامع جناحی یا سیاسی مملکتشون رو دو تیکه کردن بسم الله . من نه این جناح رو قبول دارم نه اون جناح رو اونچه که نوشتم با مطالعه دقیق احوالات این سالداتهای روس و ژنرالهای امریکائی و انگلیسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
نفوذ دشمن به عمق ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
ایول! فکرشو بکن از سرزمینهای خشک مرکز ایران رودخونه رد بشه خیلی هوای ایران رو تلطیف میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
گرم بوده هوا حالا شرجی بودن و سایر معظلات محیطی را هم اضافه بفرمایید . عملا برای تردد باید پل ایجاد کنند که هزینه های سر سام اوری داره . اونوقت میفهمی چه اشتباهی بود که برای گذشتن از این کانال مجبور بشی یه دور دور ایران بزنی تا یه پل پیدا کنی . حال و آب و هوات حسابی عوض میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام خیلی طرح بهتری میشه اگه از مرز شرقی ایران عبور کنه عالی هم میشه مارو از شر قاچاق شرق کشور تا حدودی راحت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
با وطن فروشی و تکه تکه کردن ایران و باز کردن پای روسیه به ایران صد در صد مخالف ام .سیاست کشور شده تامین کننده ی منافع کمونیست و چین و روسیه ، کمک به روس خائن و چین کمونیست و اینکار هزار بار از دوستی با آمریکا ننگین تر است . کسی که چنین کاری بکند وطن فروش است .
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
جناب
دریای خزر تقریبا در وسط ایران قرار گرفته و شاید هم به غرب نزدیک تر باشد. آنوقت چقدر باید حفاری کرد و کوه ها را سوراخ کرد تا بین مرز ایران و افغانستان و پاکستان قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
امریکا مخالف اینکاره .پس حتما خوبه و مفیده برا کشور شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اول از دست گرگ نباید بریم تو دهن کفتار
ثانیا از کجا معلوم که پشت پرده مثل 1320 با هم ساخت و پاخت نکرده باشن
ثالثا اگر هم واقعا مخالف باشه ازترس اومدن کشتیهای جنگی روسی توخلیج فارس ظرف چند روزه نه برای چشم وابروی ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عزیز من اینقدر روس روس نکنید
ما اینکار را بدون روس میکینم اب کشور ماست
کشاورزی ما خوابیده اب نیست
اب اشامیدنی نیست
جمعیت داره پراکنده میشه
هی میگه روس روس
دو تیکه شد
این حرفها چیه
این که مربوط به دولت نیست
این پروژه ملی هست
که قرارگاه خاتم داره مطالعه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
با این وضعیت بی ابی و خشکی کشاورزی ..این کار اوجب واجبات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
پای روسها را به ایرن باز نکنید .این کار خیانت به کشور و کمک به روسیه خائن است . با اب شور دریا و خاک نمکزار کویر نمیشه کشاورزی کرد جناب . ضمن آنکه شرجی شدن مرکز ایران اکوسیستم و آب و هوای این مناطق را نابود میکنه . ایران میشه بازیچه ی نظامی و سیاسی روسیه و مطئن باش برای من و تو ایرانی هیچ سودی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این حرفها کدومه ..مگه ما ارتش نداریم که از نفود روس جلوگیری کنه/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خطر تکه تکه شدن کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا چه استدلالی حالا که ارتش داریم هر ننه قمری رو در مملکتومون راه بدیم بعد به ارتش بگیم برو بکنش بیرون !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
یک کلام میشه گفت ترکمنچای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این پروژه مربوط به دولت نیست .اتفاقا دولت زاید تمایل نداره وارد این هزینه ها بشه
.اونایی که میگن کشور دوتکه شد ..واقعا من تعجب میکینم اگه کلاس پنجم هم باشه کسی این حرف را نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
عزیز من کی گفته هر ننه قمری را راه میدیم؟
این راه عبور کشتی است ..کشتی تجاری هر ننه قمریه؟
عوارض میده خیلی رسمی با ویزا و قانونی عبور میکنه
این چه اشکالی داره؟
درامد کشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
این کار یعنی نفوذ روسیه و دشمن تا عمق استرا تژیک ایران عزیز و نابودی طبیعت و اثار تاریخی به خاطر شرجی شدن وتبخبر اب . مرگ حیوانات . قطع راههای ارتباطی . هزینه های هنگفت در مقابل استفاده اش بسیار اندک است . خط لوله آب زیر زمینی برای مناطق کم اب و ترانزیت ریلی . ما نیازی به این کانال نداریم . برید ازاد راه تاریخی شمال را درست کنید . این همه تو تصادفات کشته نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
خط ترانزیت ریلی فقط چاره ی کار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
تا دیروز همه میخواستن برن روسیه چمدان بسته بودند میگفتن دورود بر پوتین و ... اما حالا روسیه شده خائن و کمونیست و بی دین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خدا رحم کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
ایران خودش به آبهای ازاد ارتباط داره این کار کمک به استعمار روسیه و حضور بیگانگان روسی در ایران که حاضر نشدند یه اس سیصد را به ایران بدهند . این وطن فروشی است . پای روسها به خلیج پارس باز میشه . ایران را نفروشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
دریاچه اورمیه جان داد و زندگی میلیون ها انسان به خطر افتاد. و طرح ها در حد حرف باقی ماند.
حالا به خاطر کویری که هیچ سکنه ای نداره قراره یه پروژه به این عظیمی و نیازمند به منابع مالی و امکاناتی بسیار زیاد اختصاص داده بشه.
تازه با این طرح ایران 2 نیم میشه و برای امنیت کشور خوب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
لایکها ر دقت کنید اکثرا موافقن
Iran (Islamic Republic of)
irani
۲۱:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
اون سفیر رو باید اخراج کنند تا دیر نشده . ما هم شمال و هم جنوب دریا داریم و نیازی به این کار نداریم . به چه قیمتی ؟ به قیمت دو نیم کردن کشور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
دلواپسان کجایید چنین مواقعی ؟؟؟
این قرارداد ترکمنچای دوم نباید اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهسود
۲۲:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
با توجه به گرمی زمین و بالا آمدن سطح آب در صورت راه اندازی این کانال احتمال اینکه ایران زیر آب بره هم هست.بهترین راهکار راه اندازی خط سراسری انتقال آب به صورت لوله جهت رشد کشاورزی و جلوگیری از خشکسالی و سپس با استفاده از همین خط لوله راه اندازی دریاچه های مصنوعی است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
مگه میخواد مفتی از این کانال عبور کنه
یکم از رو عقل حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این یکی از بهترین قراردادهاییه که امضا میشه. اگه اجرا بشه عالیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
آمریکا هر دشمنی هم که داشته باشه رو بازی میکنه
ولی این روس ها تو تاریخ بار ها و بارها به ایران ضربه زدن با سیاست های کثیفشون
این طرح فقط به نفع روس هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
یه محقق که یادم نیست اسمش گفته اگه 100 میلیون جرثقیل شبانه روزی کار کنن این طرح 100 سال طول میکشه انجامش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
چینیا 7000 هزار کیلومتر دیوار به اون ارتفاع رو ( دیوار چین) 3000 هزار سال پیش ساختن و تمومش کردن
2500 سال دیگه ایشالله اتوبان تهران شمال تموم میشه
از این آبراه هم موجوداتی که بعد انقراض انسان ها وجود خواهند داشت میتونن بهره برداری کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
نیروی دریایی امریکا راحت میتونه به قلب ایران نفوذ کنه و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
هزار تا مشکل تو کشور هست . اول برید اونها راحل کنید نمیخواد ترکمنچای امضا کنید و خوش خدمتی به روسها کنید
Germany
شکلات تلخ
۰۱:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
میگم ماشاءالله همه ی مردم ایران یه پا تئورسین و اندیشمند هستند که راجب همه چی نظر میدن و تحلیل میکننا
هزار ماشاءالله به این مردم
دم همتون گرم که ملت با سوادی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
من میگم یه نفر عاشق دختر روس بشه بعد مثل فرهاد که کوه رو کند بره کانال رو بکنه . ههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
بنا به نظر کارشناسان جنگ جهانی سوم به خاطر یک قطره آب است حالا چه آبراه بکشن چه بالوله کشی به فلات ایران آب رسانی کنند
۱۲۳