یعنی تمام استانهای کشور همچون "سیستان و بلوچستان"، "آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل"، "کردستان"، "ایلام"، "خوزستان"، "زنجان"، "چهارمحال و بختیاری"، "خراسان شمالی، جنوبی و رضوی"، "هرمزگان"، "فارس"، "لرستان" و... همه بر اتحاد تأکید میکنند و انسجام ملی را به هر گزینهای ترجیح میدهند و وجود "ملت ایران"خود یکی از دلایل "امنیت ملی" است.
MASOOLINE KESHVARHAAYE DIGAR AZ MARDOME KESHVARHAAYE DIGAR MIGIRAN MIYARAN DAAKHELE KESHVARE KHODESHOON BARAA AASAAYESHO AARAAMESHE MARDOMESHOON ,VALI MAALE MAA BAR AKSE JIBE MARDOME KHODEMOON RAA KHAALI MIKONIM,BICHAARE JAK ESTROYE ENGLISI BI TAGHSIR NABOODE VAGHTI MIGE MAA AZ TOVALET BARA IRANO IRANI TASMIM MIGIRIM ,AL AAGHEL O FEL ESHAARE
نسل سوخته
۱۰:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
بنده با نظر نویسنده کاملا مخالفم
ارزانی و گرانی را نباید با توان مردم مقایسه کنید بلکه باید با قیمت تمام شده مقایسه کنید انوقت معلوم می شود گران می فروشید یا ارزان.
خیلی نامردی فقط خودرو ساز رو حمایت کرد پس مصرف کننده چی میشه تا کی باید خودرو سازها رو حمایت کرد تا کی باید این حمایت ها از سمت دولت و مردم باشه در صورتی که میبینیم خود خودرو سازها هیچ تلاشی برای کیفیت یا خود کفایی انجام نمیدن با این که میبینند تو ایران هم قطعاتی میشه تولید کرد ولی خودشون واردات قطعه رو ترجیع میدن تصمیم گیران خودرو ساز به اسم خودروی ایرانی فقط به فکر در آمد خودشونن با دلسوزی کار نمیکنند فقط شعار میدن به اسم خودروی ایرانی همون ساخت قطعات چینی بی کیفیت رو به اسم ایرانی بخاطر سودش به مردم کشورش ترجیع میدن ..... آره دل مردم پره از دست این بی تدبیری این مدیریتها فقط لحظه بینند آینده براشون مهم نیست
کیفیت براشون مهم نیست مهم براشون به بالاترین قیمت یه خودرو رو بفروشند منم تا خودرو ساز به مشتریش ارزش نزاره ما هم .....؟
سلام
خرید خودروی صفر بی کیفیت و گران ممنوع
نتیجه هیچوق اینطور که شما گفتید نخواهد شد چون:
جوانان ایران الان هم بیکار هستند چون اکثر قطعات از چین وارد میشه به دلیل قیمت پایین و سود بیشتر چون من خودم کارگر صنعتی ام.
قیمت خودرو الان هم دو برابر قیمت واقعی است و بی کیفیت.
وقتی کیفیت و قیمت خودرو خارجی بعد از اضافه کردن اون همه مالیات و گمرکی و عوارض و... تازه میشه این قیمتی که الان تو بازار هست و بازم مردم میخرین پس نوش جونشون.
چه این وضعیت باشه چه نباشه دلال تو ایران متاسفانه همیشه بوده و هست.
در نتیجه خودروی صفر بی کیفیت و گرون نمی خریم...
با سلام خدمت دوستان عزیر
خواهشا نظرمو پخش کنید یا ایمیل میدین نظر شما غیر قابل پخش هست.چرا ؟من که نه به کسی توهین میکنم نه بد مینوبسم؟
شما خودرو هایی که یه دفعه ای اتیش میگیرنو دیدین؟
خودروهایی که هنوز100تا کار نکرده به روغن سوزی میفتن؟
با هزاران مشکل دیگه؟
بعد هر روز خبر بزارین که اگه نخرین چنین و چنان میشه.
خوب بشه وضع از این بدتر نمیشه
اينطور نيست كه شما مي فرماييد . مردم كمپين كاهش تعرفه را راه اندازي خواهند كرده و دولت نيز انتخابي جز احترم به خواست مردم را نخواهد داشت چرا كه دولت نماينده و وكيل مردم است نه مافياي بنجل سازي و اگر دولت بايد از توليد داخلي حمايت كند آن هم بايد در راستاي رضايت مردم باشد . دفاع نامحدود از توليد غير قابل رقابت و انحصاري جز حماقت و عقب افتادگي صنعت و اقتصاد كشور نخواهد بود . و نتيجه آن نيز جز بيكاري جوانان در بلند مدت و وابستگي اقتصاد به غير نخواهد بود
پس دفاع از توليد ملي بايد محدود و هدفمند و زمان دار باشد تا اقتصاد از انحصار خارج شود و مافياي بنجل سازي نتوانند با اين اعمال ننگين و كاملا انتفاعي خود هرطور كه بخواهند به صنعت و اقتصاد و اشتغال كشور ضربه بزنند
اقا مردم چی مگه این همه نظر در مورد ماشین منفی چرادولت کاری نمی کنه ماشین قیماتش رادرست کنه
محمد
۰۹:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
نزدیک به نیم قرن شما فرصت داشتید که یک خودرو استاندارد تحویل این ملت بدهید و صادر کننده باشید، همان کاری که کره جنوبی کرد. اما شما لیافت این همه حمایت ملت را نداشتید. بنابراین باز هم خودروی ایرانی نمی خریم
با سلام
یه جوری میگین خودرو داخلی انگار کسی خبر نداره اکثر قطعات ایران خودرو و سایپا از چین وارد میشه و این دوتا به اصطلاح خودرو ساز فقط در حال مونتاژ هستن.
بهتر اینه که اصل چین رو بخریم
میگن واسه یکی تب کن که برات بمیره
قابل توجه ایران خودرو و سایپا
فکر کنم مساله خودرو سازی در کشور پیچیدهتر از مساله هسته ای نیست!!!! واضحه که این خودروسازها سالهاست سر مردم به بهانههای مختلف کلاه گذاشتن و هربار به دلایلی از جمله انقلاب، جنگ، تحریم و ... مردم همراهی کردهاند. اما واقعیت امر بی عرضهگی و بی کفایتی در مدریت و کارکنان این دو شرکت بیداد میکند. چرا که سابقه این خودروسازی در مورادی طولانیتر از برخی برندهای معتبر امروزی است. برای مثال موقعی ایران خودرو در سال 1963 میلادی شروع به کار کرد بعد از 4 سال یعنی ۲۹ دسامبر ۱۹۶۷ هیوندای افتتاح شد! حالا محصولات این دو شرکت را مقایسیه کنید! به نظر شما نباید کارکنان و مدیران ایران خودرو و سایپا را با .... انداخت بیرون و چند تا آدم حسابی کاربلد اونجا گذاشت. با این سابقه طولانی باید انحصار همه جانبه را در این دو شرکت دید که حتی شامل انحصار فکری نیز بوده و هیچ ایده جدیدی -بجز تغییر چراغ خودروها- رشد نکرده است. در نهایت باید حمایتهای مردم مردم ایران از این بی عرضه ها متوقف شود تا در فضای آزاد رقابتی یا له شوند و یا خودشان را احیا کنند.
تحریم خودرو داخلی حق مردم ایران است...
جان من این متنمو پخش کن ......اقای عزیز حرفاتون قابل قبول نیست من موندم چرا یکبار نمیگین کیفیت رو میبریم بالا همش دنبال این هستین که گرون کنید بعد من موندم چرا با همین پول تو منطقه ازاد میشه یک سوناتا ۲۰۰۶ بخری ولی تو شهر های دیگه پراید میشه خرید خواهشا قیمت پراید رو هرطور هم حساب میکنید نباید از ۱۲ تومن بیشتر بشه .........بعدم اگر خیلی جوان مرد هستین بازار رو از انحصاری بودن خارج کنین و با همین قیمت ببینید بازم مردم میتونن بخرن یا نه
شماها فقط به فکر منافع آنی و زودگذر خودتان بوده وهستید هیچ وقت به فکر اون بیچاره ای که با زحمت فراوان پولی بدست میاره تا یه ماشین بخره ولی بعد بخاطر کیفیت پایین وگرونی قطعاتش توانایی نگهداریشا نداره ومجبور میشه با کلی ضرر بفروشش نیستید.
من خودم طرفدار دوآتیشه تولید داخل بودم اما حالا ترجیح می دم خودروی خارجی را حتی با قیمت گرونتر بخرم ولی خودروی داخلی را بدلیل سودجویی عده ای، بی توجهی به امنیت و جان مردم و توهین به شعور مردم هرگز بهش فکر هم نکنم.
همچنین می دونم که در این کشور مدیریت مثبت وسازنده ای هم نیست که خودرو سازی را نجات بده وخودروی خوب وارزان بده دست مردم پس مرا به خیر تو امیدی نیست ضرر مرسان...
جمع کنید بابا..مردم مرض ندارند که بیان خودروی بی کیفیت با قیمت بالا بخرن...ما حرف حضرت اقا رو میذاریم رو چشم هایمان و خودروی خارجی نمیخریم ولی ولی ولی تا ارزان نشدن و با کیفیت نشدن خودرو های داخلی هیچ خودروی داخلی مردم نمیخرن...جون مردم که نون نیست..تا کی ما باید تو جاده های کشور کشته بدیم..فقط حرف نزنید خواهشا یه کم هم عمل کنید...یا علی
جالب اینجاست اکثریت این کارد به استخوان رسیده ها کسانی هستند که آرزوشونه پراید بشه دوازده یا سیزده تومن که بتونن ماشین دار شن..بجای موتورسیکلت داغونشون!! یا پراید دست دوم بتونن با چهار پنج تومن بخرن...اونوقت این آقایون میگن میرن ماشین چندصد میلیونی خارجی میخرن...چند در صدشون از این پولا دارن؟؟؟؟
خداییش تا حدودی راست میگه جونامون بیکار میشن ارز ازکشورمون خارج میشه کارخونه هامون خاموش میشن ولی مگه گناه مردمه که ماشینتون بی کیفیته،گرونه،خوش فرم نیست،دولت راست میگه بهشون وام با درصد پایین بده نظارت کنه دزدی واختلاس نکنن،در اخر هم ماشین با برند روز و با قیمت مناسب بزنن ببینن کی نمیخره
35 ساله همین کار داره میشه همین پارسال بود که گفتن 1000 میلیارد تومان که برای افزایش کیفیت خودروها داده شده بود گم شد
دوست
۰۹:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
ما حاظریم دود به چشممان بره ولی چشممان را به خاطر بی کیفیتی خودرو از دست ندهیم مثل هموطنمان در سیستان و بلوچستان که به خاطر لاستیک تاریخ انقضا گذشته شما یکی ازچشماشو از دست داد
باتلاش مردم و همتشان انشالله وبه یاری خداوند این فرغون سازان وارابه های مرگ سازان را درجای خود مینشانیم تا بفهمند جان یک انسان ارزشمندتر از همه چیز است که توسط خودروهای داخلی به استقبال مرگ میروند . درود برملت ایران ................
همه کسانی که در برابر این ظلم خودروسازها سکوت کنند تو گناه کشته شده های تصادف ها ، قطع نخاعی ها و شرمنده شدن مردهایی که به خاطر گرونی نمیتونن ماشین بخرن شریکن
دست خدا با جماعت
چاره کار برای حل این موضوع :
1- افزایش کیفیت با تولید خودروهای روز دنیا
2-عدم تولید خودرو های با تکنولوژی قرن گذشته
3-قیمت گذاری منطقی خودرو
4-احترام به مشتری همانند کمپانی های بزرگ دنیا
الان وقت اینه که دود تو چشم مسئولین و خودروسازا بره که قیمت رو بردن بالا... اون موقع که بالا میبردن باید فکر این چیزا بودن
سیدعلی
۰۹:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
نه این حرفها نیست. مردم عزیز بهتره این گاری ها را نخرین. مگه ما پول مفت داریم که n میلیون تومان پول این گاریها بدیم که آخرش ما را به کشتن بدن. آخه یه خورده برای مردم ارزش قائل بشین. کیفیت ببرین بالا و به قیمت واقعی بفروشین.
بعدشم میگن:
ایرانی شایسته بهترین هاست.................
حمید
۲۱:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
شایسته هست ولی قدرت متاسفانه تو همه بخش های دولتی و خصوصی انحصار به چند نفره که نمیزارن
محمد
۰۹:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
خوب حداقل مردم ماشین خارجی بخرن کیفیت که داره ایران خودرو سايپا تعطیل بشن بهتره با این ماشین هاشون و این قیمت گرون مثل عربستان که خودرو واردمیکنن بهترین سوار میشن
همون بهتر اون تولید کنندگان با کیفیت خارجی سود ببرند بهتر ازینه ک این تولید کنندگان داخلی قاتل سود ببرند هرساله جانه هزارن نفرو با این خودروهای بی کیفیت داخلی میگیرند . ایا همین مدیران ایران خودرو و سایپا حاضرند سوار این ماشینها بشوند ؟؟ در ضمن لطف کنید از اقای وزیر هم درخواست کنید ک از مردم عذر خواهی کنه ما با نخریدن خودروی صفر ضد انقلاب نیستیم ما واسه این انقلاب خون دادیم این حق مردم بزرگ ایران نیست ما ایرانی ها لیاقت بهترین ها را داریم
مگر شما آقایان مدعی نیستید که اگر نرخ ارز بشود هزار تومان خودرو ارزان میشود (مدیر عامل ایران خودرو ) بنابراین نتیجه میگیریم تمامی قطعات از خارج از این مرز و بوم تهیه میشود کما اینکه در دوران تحریم کاملا این موضوع محسوس شد الان مصرف کننده باید نگران کارگر خارجی باشد یا نگران حقوق مدیران گروه خودرو ساز داخلی لذا خواهشمند است به درک مردم احترام بگذارید ناراحتی مردم ما از عدم خود کفایی خودروسازها آن هم خودرو حداقل چهل سال قبل اروبا میباشد که با حمایتهای دولت تاکنون پیشرفتی نداشته و مطمئن باشید که با این نوع حمایتها پیشرفتی هم نخواهد داشت.
((دود کشته شدن مردم بی گناه توی این ماشینهای بی کیفیت به چشم کی میره))
طلا در پایان به آمار جالبی اشاره کرد و گفت: این نکته قابل توجه است که از ابتدای سال 1357 تا 1367 ـ که انقلاب و کشور در حساس ترین برهه زمانی خود قرار داشت ـ تعداد شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای قائله کردستان و آمل و همچنین شهدای دفاع مقدس مجموعاً 213000 نفر است.
حال از ابتدای سال 1380تا پایان 1389 شمار کشته های جاده ای 243000نفر بوده است. سهم خودروی بی کیفیت در این تعداد کشته ها چه میزان است؟ اینها سرمایه این ملت بودند که در میان این کشته شدگان پزشک، مهندس، وزیر، زن و کودک و نان آور خانواده و ... بوده اند. آیا اینها سرمایه و بیت المال این مملکت نبوده اند؟
واقعا هم همینطوره که دوست عزیزمون اشاره کردن...باکیفیت های رده پایین و تکنولوژی پنجاه سال قبل همین میشه دگ...باز پژو فرانسه که چهل سال بیش تولید میشد شرف داره به گاریهای اینا
طاها
۰۸:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
تو اقتصاد دنیا عرضه و تقاضا دو نقطه عطف و یا مکمل همدیگه میتونن باشن.بعد حالا شما می گین دودش تو چش مردم میره .
آقا به خدا هیچکس راضی مرد ایرانی که در خدمت رانت خواران بزرگی مثل ایران خودرو و سایپا هستند رو بیکار بیبنه .بخدا هیچکس اینو راضی نیست .
ولی شما چرا اینو نمی بینین که از اجبار استفاده از خودرو های شما چه بچه هایی هستن که الان سالهاس پدراشون سینه خاک خوابیدن .
چرا حق یه ایرانی نیس ماشین با کیفیت ایرانی سوار شه .فقط واسه ما چراغ جلو عقب عوض می کنین اسمشم می زارین تولید جدید .
خودتونوم دروغاتونو باور کردید.
آقایون بزرگ که میگین نخریدن شما خیانت هست ،میشه بگین درک شما از انتقاد چیه .
متاسفم برای صنعت خودرو سازی ایران که علیرغم حمایت های دولت تنها به فکر سود و سرمایه گذاری در فوتبال و .... هستش .
این حر فها همش توجیه
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
این حر فها همش توجیه
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
صنعت انحصاري و غيرقابل رقابت جز ورشكستگي عاقبتي ندارد . من نمي داونم اين مسئولين صنعت كشور تا كي بايد خود را به حماقت بزنند . چون حمايت از صنايع بنجل و غير رقابتي يعني حروم كردن سرمايه انساني و هدر دادن پول مملكت . همين چند وقت پيش بود كه ديترويد بزرگترين شهر خودروسازي دنيا در آمريكا ورشكست شد ولي مسئولين آمريكا آنرا بسيار بد تلقي نكردند چون مي دانستنتد صنعت و شهر صنعتي بايد خودش خودش را دريابد و از نو بلند شود و به همت زياد خودر را سرپا نگهدارد نه با قرباني كردن مصرف كنند داخلي و اين بود كه آن شهر صنعتي دوباره به رونق قبليش بازگشت
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
وقتی قیمت یه خودرو داخلی رو دارن جندین برابرش میدن دست مردم و هیچ خبری هم از بهبود وضع کیفی اش در کار نیست واقعا عقل سلیم چه حکمی میکنه!!!؟؟؟؟ اگر واقعا دلتون به حال تولید داخلی میسوزه قیمت رو متعادل و متعارف کنید و کیفیت رو هم بهتر کنید.......
ملت ایران نعمتند
یعنی تمام استانهای کشور همچون "سیستان و بلوچستان"، "آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل"، "کردستان"، "ایلام"، "خوزستان"، "زنجان"، "چهارمحال و بختیاری"، "خراسان شمالی، جنوبی و رضوی"، "هرمزگان"، "فارس"، "لرستان" و... همه بر اتحاد تأکید میکنند و انسجام ملی را به هر گزینهای ترجیح میدهند و وجود "ملت ایران"خود یکی از دلایل "امنیت ملی" است.
ارزانی و گرانی را نباید با توان مردم مقایسه کنید بلکه باید با قیمت تمام شده مقایسه کنید انوقت معلوم می شود گران می فروشید یا ارزان.
کیفیت براشون مهم نیست مهم براشون به بالاترین قیمت یه خودرو رو بفروشند منم تا خودرو ساز به مشتریش ارزش نزاره ما هم .....؟
خرید خودروی صفر بی کیفیت و گران ممنوع
نتیجه هیچوق اینطور که شما گفتید نخواهد شد چون:
جوانان ایران الان هم بیکار هستند چون اکثر قطعات از چین وارد میشه به دلیل قیمت پایین و سود بیشتر چون من خودم کارگر صنعتی ام.
قیمت خودرو الان هم دو برابر قیمت واقعی است و بی کیفیت.
وقتی کیفیت و قیمت خودرو خارجی بعد از اضافه کردن اون همه مالیات و گمرکی و عوارض و... تازه میشه این قیمتی که الان تو بازار هست و بازم مردم میخرین پس نوش جونشون.
چه این وضعیت باشه چه نباشه دلال تو ایران متاسفانه همیشه بوده و هست.
در نتیجه خودروی صفر بی کیفیت و گرون نمی خریم...
خواهشا نظرمو پخش کنید یا ایمیل میدین نظر شما غیر قابل پخش هست.چرا ؟من که نه به کسی توهین میکنم نه بد مینوبسم؟
شما خودرو هایی که یه دفعه ای اتیش میگیرنو دیدین؟
خودروهایی که هنوز100تا کار نکرده به روغن سوزی میفتن؟
با هزاران مشکل دیگه؟
بعد هر روز خبر بزارین که اگه نخرین چنین و چنان میشه.
خوب بشه وضع از این بدتر نمیشه
اگه تاثیر نداشت که وزیر حرفی در این مورد نمیزد
پس دفاع از توليد ملي بايد محدود و هدفمند و زمان دار باشد تا اقتصاد از انحصار خارج شود و مافياي بنجل سازي نتوانند با اين اعمال ننگين و كاملا انتفاعي خود هرطور كه بخواهند به صنعت و اقتصاد و اشتغال كشور ضربه بزنند
یه جوری میگین خودرو داخلی انگار کسی خبر نداره اکثر قطعات ایران خودرو و سایپا از چین وارد میشه و این دوتا به اصطلاح خودرو ساز فقط در حال مونتاژ هستن.
بهتر اینه که اصل چین رو بخریم
میگن واسه یکی تب کن که برات بمیره
قابل توجه ایران خودرو و سایپا
مردم خودرو صفر نخرید.....
تحریم خودرو داخلی حق مردم ایران است...
خودرو گران باشد یا ارزان ، خودروساز سود خواهد کرد و بس
حالا شما هم یه کم دود بخورید.
من خودم طرفدار دوآتیشه تولید داخل بودم اما حالا ترجیح می دم خودروی خارجی را حتی با قیمت گرونتر بخرم ولی خودروی داخلی را بدلیل سودجویی عده ای، بی توجهی به امنیت و جان مردم و توهین به شعور مردم هرگز بهش فکر هم نکنم.
همچنین می دونم که در این کشور مدیریت مثبت وسازنده ای هم نیست که خودرو سازی را نجات بده وخودروی خوب وارزان بده دست مردم پس مرا به خیر تو امیدی نیست ضرر مرسان...
حالا میخواد به سود دلال باشه یا هر کس دیگر
خرید خودرو صفر ممنوع
قضییه صادرات هندوانه شده هزینه را ما میکنیم سود را دیگری میبره
حالا شما هم یه کم دود بخورید.
دست خدا با جماعت
1- افزایش کیفیت با تولید خودروهای روز دنیا
2-عدم تولید خودرو های با تکنولوژی قرن گذشته
3-قیمت گذاری منطقی خودرو
4-احترام به مشتری همانند کمپانی های بزرگ دنیا
دم شما گرم...
بله پراییییییید 22 میلیووووووووووووووون
ادامه دارد............
ایرانی شایسته بهترین هاست.................
کیفیت ببرید بالا قیمت بیارید پایین تا بخریم
طلا در پایان به آمار جالبی اشاره کرد و گفت: این نکته قابل توجه است که از ابتدای سال 1357 تا 1367 ـ که انقلاب و کشور در حساس ترین برهه زمانی خود قرار داشت ـ تعداد شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای قائله کردستان و آمل و همچنین شهدای دفاع مقدس مجموعاً 213000 نفر است.
حال از ابتدای سال 1380تا پایان 1389 شمار کشته های جاده ای 243000نفر بوده است. سهم خودروی بی کیفیت در این تعداد کشته ها چه میزان است؟ اینها سرمایه این ملت بودند که در میان این کشته شدگان پزشک، مهندس، وزیر، زن و کودک و نان آور خانواده و ... بوده اند. آیا اینها سرمایه و بیت المال این مملکت نبوده اند؟
تو اقتصاد دنیا عرضه و تقاضا دو نقطه عطف و یا مکمل همدیگه میتونن باشن.بعد حالا شما می گین دودش تو چش مردم میره .
آقا به خدا هیچکس راضی مرد ایرانی که در خدمت رانت خواران بزرگی مثل ایران خودرو و سایپا هستند رو بیکار بیبنه .بخدا هیچکس اینو راضی نیست .
ولی شما چرا اینو نمی بینین که از اجبار استفاده از خودرو های شما چه بچه هایی هستن که الان سالهاس پدراشون سینه خاک خوابیدن .
چرا حق یه ایرانی نیس ماشین با کیفیت ایرانی سوار شه .فقط واسه ما چراغ جلو عقب عوض می کنین اسمشم می زارین تولید جدید .
خودتونوم دروغاتونو باور کردید.
آقایون بزرگ که میگین نخریدن شما خیانت هست ،میشه بگین درک شما از انتقاد چیه .
متاسفم برای صنعت خودرو سازی ایران که علیرغم حمایت های دولت تنها به فکر سود و سرمایه گذاری در فوتبال و .... هستش .
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
تا اون موقع ماشین نخرید
ماشین نخریم
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
تا اون موقع ماشین نخرید
ماشین نخریم
اینا خودرو را اتیش میزنن اما کاهش قیمت نمیدهند منتظر اتیش باشید که از کلکای قدیمیشونه