با سلام
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
با سلام
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
با سلام
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
بابا خداييش يه كم انصاف داشته باشين !!! توليد داخليه ،من خودم يه تصادف كردم صافكاره داخل گلگير رو كه رنگ نخورده بود بهم نشون داد آرم حلب روغن نرگس كاملا خوانا و مشخص بود پس هي نگين جنس چيني !!!!!!!!!!!!هه هه هه هه هه ............
خودرو نخریدن حق مردم است و سزای گرانی نخریدن است .
گواه مردم برگرانی خودرو بالابودن تعرفه وارادات خودرو و ایجاد رانت برای خودرو سازان است .
اگر خودرو سازان انصاف داشتند و با قوانین اسلامی اداره میشدند به این روز نمی افتادند.
تو اين كشور هيچ كس به فكر مصرف كننده نيست.ايها الناس خودمون به فكر خودمون باشيم.به اميد روزي كه خودرو داخلي با كيفيت و متناسب با درامد عموم مردم به بازار بياد.تا اون موقع خودرو صفر ممنوع ممنوع ممنوع
این قطعه سازان که خودشان با ساخت بی کیفیت ترین قطعات سهم بزرگی در نداشتن کیفیت خودرو دارن باید منتظر تحریم دوم ملت بیدار شده ایرانی باشند که تحریم دوم ماشین خراب خود را تعمیر نمیکنیم تا قطعه خوب و با قیمت مناسب دست مشتریان بدهند
واقعا شما مسئولین این همه نظر رو خوندن،شرم نمی کنید از واقعیت های که مردم می گویند،اخه تو دوران. بعد انقلاب تو صنعت خودرو سازی چه قدر به مردم دروغ گفتن، چه قدر اتومبیل هاتان را که از رده خارج شده صنایع خارجی بوده را به اسم صنعت روز دنیا با بی کیفیتی تمام به مردم فروختید، شما تو این ده سال کدام کیفیتی را بالا برده آید که ما خبر نداری، به خودتان بیان سرتان را از زیر برف در آورده اطرافتان را ی نگاهی بکنید ببینید در اطراف شما در کشورهایی همسایه وضعیت اتومبیل ها چه قدر تفاوت کرده، با چشمتان دنیا رو رصد کنید تا بفهمید
با سلام خدمت تمام هموطنان گلم دمتون گرم به هیچ وجه خودرو صفر داخلی نخرید و اما از باشگاه خبرنگاران خواهشمندم برید توی خیابانها نظر مردم رو بپرسید قطعا از بی کیفیتی و سرسام آور بودن قیمت این دو ارابه های آدم کش بهتون میگن
شما با این گزارش تهیه کردن نون کی رو تامین میکنید؟خودتون یا مردم رو؟یا خودرو ساز بی کیفیت رو که 30ساله هیچ حرکتی رو تو کیفیت ایمنی و مصرف سوخت نزده
تنها کاری که کرده موتور پیکان رو گذاشته رو پژو.موتورپؤو رو گذاشته رو سمند.موتور پرایدرو گذاشته رو رنو.مدل های عجیب غریب پراید رو هم نگو از 100تا 130تا140فرق همش هم فکر کنم نوع پیچ های داخلش نباشه
چقدر حرفای شما عاقلانه بود شرمنده کردید مردم رو با بیانات پرمفهومتون استاد شرمنده قطعه ها همه چینی هست و شما فقط مارک قوطی رو روش دارید کارگر چینی بیکار میشه یا ایرانی؟قیمت پراید فقط زمان بحران ارزی کشور 10میلیون افزایش پیدا کرد بعد از افت قیمت دلار به نصف باز افزایش دادید پس کارگران تخیلی قطعه سازی و معدود مونتاژ رو سپر قرار ندید لازم باشه خودروساز خارجی رو میاریم برامون اینجا بسازه با کارگر ایرانی شما برید تحویل ۳روزه رو 3سال بعد بدید
حاضر هستید خودرو سازی و قطعه سازی این مملکت نابود بشه ولی قیمت خودرو پایین نیاد؟؟؟؟ بجای این حرف ها قیمت ها رو اصلاح کنید مردم خودشون بلدن چی بخرن چی نخرن!! خرید خودروی صفر کیلومتر ممنوع !! یا علی
هه نوشته به غیر از افزایش قیمت عوارض دیگری ندارد
حالا تو همه جای جهان وقتی یه جنس فروش نمیره اولین کاریکه میکنن اینه که سعی میکنن یه جنس بهتر تولید کنن و جنس های قبلی رو با تخفیف زیاد در حد 50 درصد تخفیف به فروش میرسونه تا جلوی ضرر رو بگیره
تکرار هر روزه این مورد که این کمپین به تولید ملی و اشتغال ضربه میزنه برای تحریک مردم به خریده ولی دوستان عزیز کار از این حرفا گذشته مردم پنج سال قیمتهای بالای شمارو تحمل کردن تا اشتغال و تولید ملی ضربه نخوره ولی دیگه کاسه صبرشون لبریزه . هر تحولی هزینه داره که ملت بزرگ ایران این هزینه رو پذیرفته . خرید خودروی صفر ممنوع
خوب قیمت نیار پایین تعرفه واردات خودرو رو بردار بزار مردم خودشان انتخاب کنند !!! بازار گرفتید دو دستی دستتتون و مردم رو مجبور می کنید این اشغالا رو بخرن تو کشورهای دیه برای حمایت از تولید داخل دولت از خودش مایه می زاره نه که به مردم فشار بیارند!!!!
به نظرم همون کارخانه ها تعطیل بشن و ما چند هزار تا دیگه بیکار بیشتر داشته باشیم بهتر از اینه که هر ساله یست - سی هزار کشته بخاطر این خودرو های آشغال بدیم !!! (البته الان که دیگه اکثر قزعاتشون هم چینی هست پس از بچه های ما بیکار نمیش چون قبلا شدن !)
تصور کنید وقتیکه یک خودروساز یک نانوای زحمتکش را که صبح تا شب شاید هزار یا دوهزار نون بفروشه رو با کارخونه دار مقایسه میکنه؟؟ چقدر مردم رو احمق حساب میکنند...واله من نونوا نیستم...میگه نان بشه 50 تومن ماشین پراید هم میشه هفت تومن...ماشینی که فروش یک دونش مث پراید 15 میلیون سود خالصه....اما یه نون سنگک همین حالا 100 تا 120 تومن سود داره....یک کارخونه رب گوجه مثلآ در روز چندمیلیون قوطی رب و کنسرو میده بیرون..اگه قرار باشه اینهم مث خرده فروش بیست یا سی درصد سود بگیره ..مگه میشه؟؟ مگه داریم...حالا پراید ا5 میلیون سود داره. تندرو ال نود و 206 چند سود داره.. این ماشین باید نیم تا یک درصد سود بده نه سیصد درصد!!!!!!!
1-چرا ماشینایی ک تو ایران تولید میشه با قیمت 1/4 استفاده کنن ولی خود مردم ایران با چهاربرار قیمت.مگه خون از ما رنگی تره
2-کیفیت ک اصلا نداره.
3-از هر کدوم از ماشیناشون ی قطعه ک اضافه میارن بهم وصل میکنن و محصول جدید معرفی میکنن
4-اصن خیلیییییییییی افتضاحه ک کیفیت ب این پایینی ولی قیمت ب این بالایی مگه جوونمون رو از سر راه اوردیم
ما می توانیم....
من که صبر میکنم و خودروی صفر نمیخرم ، نون شب که نیست گرسنه بمونبم . شاید نیاز باشه حتی تا شش ماه یا یکسال صبر کنیم و امیدوارم کارساز بشه ولی مطمئن باشد اگر این کمپین شکست بخوره خودروسازها خون مردم را تو شیشه چراغ عقب ماشین هاشون میکنن .
آقا یان خودرو ساز و دوستان قطعه ساز کار از تهدید و نصیحت مردم گذشته است. ملت اعتمادش را به کلیت خودروسازان داخلی ازدست داده اند.
لطفا اقدام عملی برای بهبود کیفیت و قیمت گذاری صحیح انجام دهید.
دوستان و هموطنان عزیز سلام
بنده اهل مشهدم یه پراید دارم.حدود دو هفته پیش که مشهد نمایشگاه تومبیل بود به دلیل مشکلات مالی میخواستم ماشینمو نقدی تو بازار بفروشم و جاش از نمایشگاه که به خاطر افت فروش کارخانه ها ماشین قسطی میدادند بخرم.حقیقتش تا جلوی در نمایشگاهم رفتم ولی آخر سر نتونستم به همبستگی ملتم خیانت کنم و برگشتم خونه.گفتم خدایا توکلم به خودت کمک کن مشکلاتم حل شه.در ضمن آقایونی که به این ملت صبور و فهیم توهین میکنید یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم.آخرتی هم هست.
مردم که پولشونو از تو جوب نیاوردن که ماشینی بخرن که تا سر نبش خونه هم باهاش بریم عیب جدید ورمیداره تا وقتی کیفیت پایینه و قیمت بالاست همین آشه و همین کاسه و اگر روند افزایش کیفیت رو پیش نگیرند مطمینا برایشان گران تمام شده و حتما ورشکست خواهند شد
ماشين داخلی هم که بخریم بجز باد تایرهاش همه چینیه
از نظر ارزبری براي کشور فرقه نمیکنه ما یه پولی علاوه بر پول قطعات بايد به خودرو سازها بدیم
باخرید ماشین خارجی این پول را بعنوان گمرکی میدیم به دولت
کمپینی ها و کل ملت رنج کشیده چندین ساله( بویژه 12 سال اخیر)تهدید این کارشناسان نا کارآمد منفعت خواه و تمامیت خواه را جدی نگیرید سود به اصطلاح عامیانه خودکفایی فقط در جیب این آقایان علیه ملت می رود. لذا حفظ شرافت ملت در گروه حامیان کمپین خرید خودرو صفر از هر نوع و برند ممنوع.
سلام خسته نباشید چرا باید لگن بخریم؟ چرا باید ارابه مرگ بخریم؟ چرا باید فرقون بخریم؟ چهار سال پیش عمه م اینا تو پژو 405 ساخته شما قاتلین کباب شدن میفهمین جزغاله شدن مردم ایران الان خریدن خودرو بی کیفیت عین گناه و عین خیانته نخریم تا وضعیت درست بشه یا کیفیتشون میره بالا و قیمت میاد پایین یا درشو گل میگیرن ماهم میشیم قطعه ساز مثل ترکیه و ماشینای پرکیفیت میخریم
اگر شما میگید این کمپین مردمی نیست اقای وزیر و خودروساز؟؟؟چرا از رسانه ملی یک نظر سنجی پیامکی برگزار نمی کنید تا معلوم بشه کل مردم ایران نظرشون همینه به جز ای دو خودروساز قاتل
اظهار نظر های قبلی ام بدون دلیل در نظر نگرفتی اینم شاید همینطور
یادمه خبرنگار یه لیست از قیمت قطعه ات خودرو داشت وبه مدیر مالی شرکت خودروساز گفت:جمع این قطعه هادومیلیون هشتصد هزارتومن میشه وقیمت خودرو شما نه میلیونه؟
موافق تحریم خودروساز ام
یادمه خبرنگار یه لیست از قیمت قطعه ات خودرو داشت وبه مدیر مالی شرکت خودروساز گفت:جمع این قطعه هادومیلیون هشتصد هزارتومن میشه وقیمت خودرو شما نه میلیونه؟
موافق تحریم خودروساز ام
اینهمه سال ما ب فکر خودرو سازان بی لیاقت بودیم باشه اونا یه بار اونا ب فکر مردم باشن جنس با کیفیت و قیمت منصفانه تحویل بدن.مگه خون ما از عراقی ها افغانی ها سوری ها و.... کم رنگ تره ک به اونا به پول ایران دارن مفت میفروشن
بدون ماشین میشه زندگی کرد آقای عزیز! مرگ و زندگی دست خداست ولی نه این که به این بهانه هر کاری دوست داشتید انجام بدید و انتظار داشته باشید مردم هیچی نگن! چرا انقدر اقتصاد مملکت رو روی خودرو متمرکز کردین؟! چرا دو تا کارخونه پوشاک نمیزنین و حمایت کنین؟!؟!
الان واقعا چه چیزی رو به صورت ملی دارین تولید میکنین؟ قطعاتتون که همه چینی هستن آقایان حمایت کننده!!!!!
خودشون وبچه هاشون ماشین روز سوار می شن ......بس کنید طاقت ما طاق شده رول بازی نکنید ،،،مگه آهن قراضه ولاک قیمتش چقدر؟!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمی خریم
مگه مردم چی میخوان فقط کیفیت وقیمت اونوقت خودرو سازها طوری واکنش نشون میدن انگار مردم مقصرند والله مردم از جونشون سیر نشدند که واسه ضرر که نه سود کلان یه عده ای قلیل میبرند بدند
بابا این چه تحلیلیه میکنید؟؟؟مگه مردم چی میخان؟؟ میگن پولی که میدیم هم تراز یه خودروی خوب و با کیفیت خارجیه که واردات غرض ورزانه نمیزازه این نوع خودروها به دست مردم برسه تا مثلااااا به این روش مردم رو مجبور به خرید تولیدات داخلی کنن....ولی به چه قیمتی؟؟؟...تصادف....مرگ.......مجله خبری در حالا حاضر مسولییت شما در قبال این مسایل بیشتر از مسولین است.....از حق مردم دفاع کنید و این گونه تحلیل های قانع کننده به خرید دوباره ارابه های مرگ را رواج ندهید.....ای که دستت میرسد کاری بکن پیش از انکه از تو نیاید هیچ کار..
ملت بزرگ ایران صفر نخرید. اگر نخرید مجبورند به کیفیت و به طبع آن به
حفظ جان مردم بیایشندند.
از این به بعد باید تمام خودرو ها دارای ایربک استاندارد و به لحاظ کیفی
با استاندارهای جهانی منطبق باشند.
در این صورت نجات جان یک نفر هم ثوابش مال همه ی کسانی خواهد شد
که در کمپین نخرید بودند.
وضعیت فعلی فقط بدلیل سوء استفاده خود خودروسازان داخلیست. زمانی که بدلیل تحریم واردات خودرو کم شد خودروسازان بجای جلب اعتماد مردم شروع به بالا بردن قیمت و کاهش کیفیت کردند، این خیانت آشکار بود و نتیجه آن قدرت گرفتن خودروسازان چینی با قدمتی خیلی کمتر از خودروسازان داخلی بود، و البته نهایتا وضعیت فعلی را ایجاد کرد که امیدوارم تنبیه خوبی برای مدیران این صنعت باشد.
اول اینکه ما خودرو ساز نداریم مونتاژ گر هستن
دوم اینکه مونتاژ خودروهای 50 سال پیش
سوم اینکه بی کیفیت ترین خودرو های دنیا
چهارم با قیمتی چندین برابر
بلد نیستید بسازید بزارید وارد شه مثل چیزهای دیگه
با سلام خدمت سردبیر محترم
سوال: آیا تمام خودرو سازهای کشورهای دیگه مثل آلمان ،فرانسه وژاپن و.... مردم را باتهدید وادار به خرید خودرو میکنن یا با بالا بردن کیفیت خودرو مردم خودشان تمایل به خریدن خودرو میکنن از طرفی آیا در کشورهای دیگه در پارکینگ ها شون خودرو نو جمع نشده ولی مساله اینجاست که خودرو سازهای ما عادت کردن که مشتری بیچاره (با عرض پوزش )باید قبل از اینکه ورق آهن خودرو از معدن خارج نشده قسمت زیادی از پول خودرو را پرداخت کند وبعداز چندین ماه انتظار یه خودرو تحویل بگیره اونم اگه اگه ......شانس بیاره یه خودرو کم عیب تحویل بگیره الان من حدود 5 سال پیش یه پژو پارس اتوماتیک خریدم (برای حفظ تولید داخل)ولی از روز اول تا حالا یه عیبی داره که باهش کنار اومدم ولی اگه یه خودرو خارجی این عیب را داشته باشه حتما" فراخوان شده وعیب رو برطرف می کنن ولی هربار که مراجعه کردم نتونستن عیب رو برطرف کنن چاره ای نیست باید سوخت وساخت
اگه خواسنین ایمل کنید تا عیب ومدارکی که چنیدین بار مراجعه کردم را ارائه کنم متشکرم ولی اگه کیفیت واقعی بالا بره حتما مردم می فهمن که باید از تولید داخل حمایت کرد چون رهبر ما این فرمان رو داده از طرفی حفظ جان از واجبات است.
هر چقدر راجع به این موضوع صحبت کنین و وضعیت لگنهای تولیدی رو توجیه کنید مردم رو بیشتر جری میکنین ، پس لطفآ هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییس .
از این گرانتر . اب از سر گذشت چه یگ وجب چه صد وجب. انقدر گران کردن که مردم نمی توانند بخرند . نقل تحریم برای نخریدن نیست . حالا فرغان سازها تهدید به گرانی می کنند .بیاد شعر پروین افتادم : مستحب مستی به ره دید و گریبانش گرفت و..... گفت می بسیار خوردی زان چنین بیخود شدی گفت ای بیهوده گو حرف کم و بسیار نیست...حرف کم شدن توان خرید مردم است شما هر چقدر هم گران کنید
دیگه گذشت اون موقع که هر جور خواستین تازوندین به اسم تحریم بسه دیگه خجالت بکشید مردم راه خودشون را پیدا کردن نمممممممممممممممییییی خررررررررریم لگن هاتون را
من حاضربودم ماشین گرون بخرم به شرطی که تولید کننده ایرانی به من احترام بذاره
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز ایرانی کیفیت خودشوسال به سال بهتر کنه
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودروساز به شعور من توهین نکنه
من حاضربودم خودروی گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز تعهد به تولید به روز داشته باشه
اما تا اون روز من خودروی صفر ایرانی نمیخرم
و دیگه خودروی گران هم نمیخرم
دبیر انجمن خودرو سازی(فرغون سازی) ما مردم تا زمانیکه کیفیت خودرو بالا نره،تا زمانی که کیفیت بالا نره،ارابه های مرگ شمارو نمیخریم.خودرو صفر نخرید بیچاره میشید.
من کاری به قیمتش ندارم! البته آه در بساط هم ندارم!
جونم رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم.
کیفیت رو ببرید بالا.
هرسال اگه یه زلزله هفت ریشتر تو یکی از شهرای ایران رخ بده تلفاتش کمتر از خودروهای آدم کش ایرانی هست.
اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص نشست خبری اخیر وزیر
سایپا نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه مورخ 9/6/1394 وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور روشنگری و تنویر افکار عمومی "بخشی از سخنان ایشان را مرتبط با موضوع خودرو" که عیناً از نوار ضبطشده استخراج و متاسفانه توسط برخی از رسانهها انعکاس پیدا نکرده است .
به گزارش سایپانیوز و به نقل از شاتا ، مهندس نعمت زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران محترم در مورد شرایط خودروسازان و انتظارات به وجودآمده پاسخ داد که:
"ببینید مردم محقند، مردم ولی نعمت ما هستند و هم درست فکر میکنند و درست عمل میکنند و چنین انتظاری طبیعی است.
قطعاً هر بنگاه اقتصادی باید فکر مشتری و بازارش باشد ولی قیمتگذاری به عهده شورای رقابت است.
اما با اینکه مدارک مستندی کارخانهها ارائه دادهاند و حسابرس قانونی دارند،
منتها چون همزمان با انتظارات مردم از توافقات هستهای بود و من هم دنبال گران کردن نبودم آنها (شورای رقابت) دست نگهداشتند و خود این یعنی کاهش قیمت، اما کمپین(حرکت سازمان یافته) نخریدن کالای داخلی گناه است، هر کسی کمپین کند که از داخل هر گونه کالای تولید ملی را نخرد، درست مغایر مسائل ملی است.
حالا نام نخریدن کالای داخلی و دسترنج کارگران زحمتکش ایرانی را کمپین گذاشتند،
رهبر معظم انقلاب و همه میگویند از تولید داخلی مصرف کنید، بعد در رسانهها و دنیای مجازی بیاییم کمپین ضد خرید داخلی راه بیاندازیم، مثل اینکه بیاییم کمپین بر علیه تولید ملی، اقتصاد ملی، اشتغال جوانان راه بیاندازیم، این که معنا ندارد. این خیانت است
که ما علیه تولید داخلی کمپین راه بیندازیم. هنر ما این است که با افزایش تولید، به کشور خدمت کنیم. اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی، اشتغال و درآمد ملی خیانت میکند.
ما فکر می کنیم خودروها طبق استاندارد تولید میشود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر میشود اما خیلی جای کار دارد. دوستان به شدت روی مسائل کیفی و نوآوریها کار میکنند و انچه که ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یکبار جلسه دارم این است که یک مقدار کم لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من آنچه که میتوانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت میکنند و قطعاً ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت میکنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شمارهگذاری نمیشود.
احتمالا شما از کارکنان ایران خودرو هستید که اینقدر سنگ این شرکت رو به سینه می کوبید خودروهای بی کیفیت شما تا حالا جان چه انسانهائی رو که نگرفتند
محمد
۱۷:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
بعد از تحريمها قيمت بعضي خودروهاى داخلى سه برابر شد به اين بهانه كه قطعات خارجى هستن و ديگه به ما قطعه نميدن.بعد از تحريم ها ميگن كه اگر خودرو ارزان بشه قطعه سازان متضرر ميشن چونكه تمام قطعات خودروهاى ايرانى ساخت داخل هستن.بابا ما قسم حضرت عباستونو باور كنيم يا دم خروستون رو.
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
مردم هوشیار شدن و دیگه فریب افراد دروغگویی مثل شما رو نميخورن آقای قطعه ساز
خرید خودروی صفر ممنوع
گواه مردم برگرانی خودرو بالابودن تعرفه وارادات خودرو و ایجاد رانت برای خودرو سازان است .
اگر خودرو سازان انصاف داشتند و با قوانین اسلامی اداره میشدند به این روز نمی افتادند.
تنها کاری که کرده موتور پیکان رو گذاشته رو پژو.موتورپؤو رو گذاشته رو سمند.موتور پرایدرو گذاشته رو رنو.مدل های عجیب غریب پراید رو هم نگو از 100تا 130تا140فرق همش هم فکر کنم نوع پیچ های داخلش نباشه
حالا تو همه جای جهان وقتی یه جنس فروش نمیره اولین کاریکه میکنن اینه که سعی میکنن یه جنس بهتر تولید کنن و جنس های قبلی رو با تخفیف زیاد در حد 50 درصد تخفیف به فروش میرسونه تا جلوی ضرر رو بگیره
به نظرم همون کارخانه ها تعطیل بشن و ما چند هزار تا دیگه بیکار بیشتر داشته باشیم بهتر از اینه که هر ساله یست - سی هزار کشته بخاطر این خودرو های آشغال بدیم !!! (البته الان که دیگه اکثر قزعاتشون هم چینی هست پس از بچه های ما بیکار نمیش چون قبلا شدن !)
2-کیفیت ک اصلا نداره.
3-از هر کدوم از ماشیناشون ی قطعه ک اضافه میارن بهم وصل میکنن و محصول جدید معرفی میکنن
4-اصن خیلیییییییییی افتضاحه ک کیفیت ب این پایینی ولی قیمت ب این بالایی مگه جوونمون رو از سر راه اوردیم
ما می توانیم....
خرید خودروی صفر داخلی حرام
خرید خودروی صفر داخلی حرام
خرید خودروی صفر داخلی حرام
خرید خودروی صفر داخلی حرام
خرید خودروی صفر داخلی حرام
خرید خودروی صفر داخلی حرام
لطفا اقدام عملی برای بهبود کیفیت و قیمت گذاری صحیح انجام دهید.
بنده اهل مشهدم یه پراید دارم.حدود دو هفته پیش که مشهد نمایشگاه تومبیل بود به دلیل مشکلات مالی میخواستم ماشینمو نقدی تو بازار بفروشم و جاش از نمایشگاه که به خاطر افت فروش کارخانه ها ماشین قسطی میدادند بخرم.حقیقتش تا جلوی در نمایشگاهم رفتم ولی آخر سر نتونستم به همبستگی ملتم خیانت کنم و برگشتم خونه.گفتم خدایا توکلم به خودت کمک کن مشکلاتم حل شه.در ضمن آقایونی که به این ملت صبور و فهیم توهین میکنید یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم.آخرتی هم هست.
لعنت بر کم فروش وگرون فروش
از نظر ارزبری براي کشور فرقه نمیکنه ما یه پولی علاوه بر پول قطعات بايد به خودرو سازها بدیم
باخرید ماشین خارجی این پول را بعنوان گمرکی میدیم به دولت
اظهار نظر های قبلی ام بدون دلیل در نظر نگرفتی اینم شاید همینطور
موافق تحریم خودروساز ام
موافق تحریم خودروساز ام
الان واقعا چه چیزی رو به صورت ملی دارین تولید میکنین؟ قطعاتتون که همه چینی هستن آقایان حمایت کننده!!!!!
تا جانشان در رود محصول با کیفیت تولید کنند
ما که اینهمه بیکار داریم این هم روش!!!!!!!
این همه مردم نا رازی،پس حتما یه مشکلی دارین ،،،
جای اینکه خط و نشون برا مردم بشکین،مشتریاتون که همین مردم هستن رازیشون کنین
پس ارابه های مرگ را نمی خریم. درود بر مردم ایران که به جان هم وطنش
می اندیشد. متحد بمانید.
حفظ جان مردم بیایشندند.
از این به بعد باید تمام خودرو ها دارای ایربک استاندارد و به لحاظ کیفی
با استاندارهای جهانی منطبق باشند.
در این صورت نجات جان یک نفر هم ثوابش مال همه ی کسانی خواهد شد
که در کمپین نخرید بودند.
ایرانی ممنوع
بعضیا واقعا به همین خودروی اشغال بی کیفیت نیاز دارن و میخرن
باید یدونه هم فروش نداشته باشن تا کیفیت بالاببرن
دوم اینکه مونتاژ خودروهای 50 سال پیش
سوم اینکه بی کیفیت ترین خودرو های دنیا
چهارم با قیمتی چندین برابر
بلد نیستید بسازید بزارید وارد شه مثل چیزهای دیگه
سوال: آیا تمام خودرو سازهای کشورهای دیگه مثل آلمان ،فرانسه وژاپن و.... مردم را باتهدید وادار به خرید خودرو میکنن یا با بالا بردن کیفیت خودرو مردم خودشان تمایل به خریدن خودرو میکنن از طرفی آیا در کشورهای دیگه در پارکینگ ها شون خودرو نو جمع نشده ولی مساله اینجاست که خودرو سازهای ما عادت کردن که مشتری بیچاره (با عرض پوزش )باید قبل از اینکه ورق آهن خودرو از معدن خارج نشده قسمت زیادی از پول خودرو را پرداخت کند وبعداز چندین ماه انتظار یه خودرو تحویل بگیره اونم اگه اگه ......شانس بیاره یه خودرو کم عیب تحویل بگیره الان من حدود 5 سال پیش یه پژو پارس اتوماتیک خریدم (برای حفظ تولید داخل)ولی از روز اول تا حالا یه عیبی داره که باهش کنار اومدم ولی اگه یه خودرو خارجی این عیب را داشته باشه حتما" فراخوان شده وعیب رو برطرف می کنن ولی هربار که مراجعه کردم نتونستن عیب رو برطرف کنن چاره ای نیست باید سوخت وساخت
اگه خواسنین ایمل کنید تا عیب ومدارکی که چنیدین بار مراجعه کردم را ارائه کنم متشکرم ولی اگه کیفیت واقعی بالا بره حتما مردم می فهمن که باید از تولید داخل حمایت کرد چون رهبر ما این فرمان رو داده از طرفی حفظ جان از واجبات است.
کیفیت رو ببرین بالا
خودروی صفر نمیخریم
ممنووووووووووووععععععععععععع
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز ایرانی کیفیت خودشوسال به سال بهتر کنه
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودروساز به شعور من توهین نکنه
من حاضربودم خودروی گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز تعهد به تولید به روز داشته باشه
اما تا اون روز من خودروی صفر ایرانی نمیخرم
و دیگه خودروی گران هم نمیخرم
جونم رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم.
کیفیت رو ببرید بالا.
هرسال اگه یه زلزله هفت ریشتر تو یکی از شهرای ایران رخ بده تلفاتش کمتر از خودروهای آدم کش ایرانی هست.
سایپا نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه مورخ 9/6/1394 وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور روشنگری و تنویر افکار عمومی "بخشی از سخنان ایشان را مرتبط با موضوع خودرو" که عیناً از نوار ضبطشده استخراج و متاسفانه توسط برخی از رسانهها انعکاس پیدا نکرده است .
به گزارش سایپانیوز و به نقل از شاتا ، مهندس نعمت زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران محترم در مورد شرایط خودروسازان و انتظارات به وجودآمده پاسخ داد که:
"ببینید مردم محقند، مردم ولی نعمت ما هستند و هم درست فکر میکنند و درست عمل میکنند و چنین انتظاری طبیعی است.
قطعاً هر بنگاه اقتصادی باید فکر مشتری و بازارش باشد ولی قیمتگذاری به عهده شورای رقابت است.
اما با اینکه مدارک مستندی کارخانهها ارائه دادهاند و حسابرس قانونی دارند،
منتها چون همزمان با انتظارات مردم از توافقات هستهای بود و من هم دنبال گران کردن نبودم آنها (شورای رقابت) دست نگهداشتند و خود این یعنی کاهش قیمت، اما کمپین(حرکت سازمان یافته) نخریدن کالای داخلی گناه است، هر کسی کمپین کند که از داخل هر گونه کالای تولید ملی را نخرد، درست مغایر مسائل ملی است.
حالا نام نخریدن کالای داخلی و دسترنج کارگران زحمتکش ایرانی را کمپین گذاشتند،
رهبر معظم انقلاب و همه میگویند از تولید داخلی مصرف کنید، بعد در رسانهها و دنیای مجازی بیاییم کمپین ضد خرید داخلی راه بیاندازیم، مثل اینکه بیاییم کمپین بر علیه تولید ملی، اقتصاد ملی، اشتغال جوانان راه بیاندازیم، این که معنا ندارد. این خیانت است
که ما علیه تولید داخلی کمپین راه بیندازیم. هنر ما این است که با افزایش تولید، به کشور خدمت کنیم. اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی، اشتغال و درآمد ملی خیانت میکند.
ما فکر می کنیم خودروها طبق استاندارد تولید میشود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر میشود اما خیلی جای کار دارد. دوستان به شدت روی مسائل کیفی و نوآوریها کار میکنند و انچه که ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یکبار جلسه دارم این است که یک مقدار کم لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من آنچه که میتوانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت میکنند و قطعاً ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت میکنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شمارهگذاری نمیشود.