سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های کوتاه مدت پست رونمایی شد

مراسم رونمایی از مجموعه‌ای از پروژه‌های کوتاه‌مدت با هدف تحول دیجیتال و ارتقای خدمات پستی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه کربلایی - پروژه‌های کوتاه مدت شرکت ملی پست با تاکید بر بهبود زیرساخت‌ها و افزایش دسترسی مردم به خدمات پستی طراحی شده‌اند، در مراسمی با حضور جمعی از معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست معرفی شده و به بهره‌برداری رسیدند.

این پروژه‌ها شامل توسعه ساختار‌های مدیریتی و اجرایی مبتنی بر حکمرانی داده، توسعه سطح دسترسی با رویکرد تحول دیجیتال و نقش‌آفرینی مؤثر در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور با مشارکت بخش خصوصی هستند.

محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست در این مراسم مطرح کرد: « آنچه به ثمر رسیده است به همت و کمک بخش خصوصی است. ما امروز نگاهمان در افتتاح این پروژه‌ها اول توسعه سطح دسترسی و خدمات امور مشتریان است؛ تا ارتباطی سریع‌تر و صمیمانه‌تر با مردم برقرار کنیم. »

احمدی این پروژه‌ها را نتیجه تلاش کارکنان پست دانست و اضافه کرد: «گروه دیگری از پروژه‌ها مربوط به بخش زیرساخت هستند و امروز حدود ۲۲ دستگاه سورتینگ رونمایی شد. »

معاون وزیر ارتباطات اشاره کرد: «یکی دیگر از پروژه‌های مهم، واگذاری نزدیک به ۳۰۰۰ دستگاه گوشی موبایل در نقاط روستایی است. شرکت ملی پست نزدیک به ۵۰۰۰ نمایندگی روستایی دارد که این گوشی‌ها برای توزیع محصولات روستایی به‌کار گرفته می‌شوند. راه‌اندازی شبکه هوشمند توزیع در روستاها، با حمایت اتحادیه جهانی پست، گام مؤثری در توسعه اقتصاد دیجیتال روستایی خواهد بود.»

محمد احمدی اضافه کرد: «در کنار این پروژه‌ها، سال گذشته با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، پروژه صندوق‌های هوشمند پستی (لاکرز) تحت عنوان ال‌تو‌ال (L۲L) اجرایی شد. هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ لاکر هوشمند در نقاط مختلف کشور برای تسهیل پذیرش و توزیع مرسولات فعال هستند و این روند با همراهی بخش خصوصی ادامه دارد. این پروژه گامی مؤثر در جهت ارائه خدمات سریع و بدون واسطه به مردم خواهد بود و ایران دومین کشور در جهان است که چنین خدمتی ارائه می‌کند.»

پورتال جدید شرکت ملی پست با رویکردی مشتری‌مدار و سرویس‌محور راه‌اندازی شد تا دسترسی به خدمات پستی را تسهیل کند. در نهایت نیز از اپلیکیشن پست‌خونه با هدف ارتقای مشتری‌مداری و تسریع در دسترسی به خدمات پستی طراحی شده است امروز و در این مراسم رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.