سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت استخدام برای شرکت کنندگان المپیک فناوری

مسئول برگزاری ایستگاه کار المپیک فناوری ۲۰۲۴ از ایجاد مصاحبه های شغلی و فرصت استخدام تیم های شرکت کننده در این رویداد خبر داد.

حسین رویوندی کارگزار ایستگاه کار المپیک فناوری ۲۰۲۴ در حاشیه مسابقات رباتیک درباره برگزاری رویداد ایستگاه کار گفت: یکی از چالش هایی که همه رویداد‌های علمی کشور درگیر آن بوده، بهره گیری از توان برگزیده‌ها است و این در المپیک فناوری مورد توجه قرار گرفت و بخشی با عنوان ایستگاه کار ایجاد شد.در این دوره بیش از هزار نفر از شرکت کنندگان المپیک فناوری به عنوان برگزیدگان مرحله انتخابی شدند.

او افزود: ما طی یک ماه گذشته با کلیه این افراد تماس گرفتیم و افرادی که فرصت همکاری با زیست بوم نوآوری و فناوری در شرکت‌های عضو منطقه نواوری بین المللی ایران را دارند به ما اعلام آمادگی کردند. حدود ۳۸۰ نفر از این افراد اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت‌های عضو این منطقه کردند و از همه این افراد پروفایلی از رزومه این افراد را در قالب کتابچه‌ای تهیه کردیم و در اختیار شرکت‌ها قرار دادیم تا بتوانند با کارجو‌ها ارتباط برقرار کنند.

کارگزار ایستگاه تصریح کرد: در مدت ۷ روز برگزاری ایستگاه کار که از روز سه شنبه اول آبان شروع شد و تا امروز دوشنبه ۷ آبان ادامه دارد، با روش‌های نوآورانه اقدام به بهم رسانی شغلی شد و در طی آن تلاش کردیم ملاقات‌های را میان کارفرما‌ها و کارجویان تنظیم کنیم که یکی از این برنامه‌ها رویداد تلنت استیج بود که در این هفت روز استیج‌هایی در حوزه‌های برنامه نویسی، رباتیک، مکانیک و الکترونیک برگزار کردیم.

ریوندی اضافه کرد: در رویداد‌های تلنت استیج حدود ۲۰۰ ارایه توسط کارجویان با حضور کارفرما‌ها داشتیم و کارجو‌هایی که ارایه مناسبی داشتند دعوت به مصاحبه شغلی شدند. کارجو‌ها در این بخش ۳ دقیقه فرصت دارند تا خود را که شامل مهارت‌های شغلی و فردی آنها می‌شود، معرفی کنند. در این رویداد بیش از ۱۰۰ مصاحبه شغلی انجام شد.

او گفت: در بخش دوئل نیز ۲۰ رویداد برگزار شد و طی آن در فرصت کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای کارجویان و کارفرما‌ها خود را به یکدیگر معرفی می‌کردند و در صورت تایید، کارجو‌ها به مصاحبه شغلی دعوت می‌شدند. در بخش استیج ارایه با حضور کارجو‌ها و‌کارفرما‌های متعدد برگزار شد ولی بخش دوئل با حضور یک کارفرما و یک کارجو برپا می‌شد. برخی از کارجو‌ها ترجیح می‌دهند که تنها با یک کارفرما ملاقات حضوری داشته باشند و ما این فرصت را فراهم کردیم.

کارگذار ایستگاه کار بیان کرد: در نهایت برگزیدگان در قالب اجرای پروژه، امریه و یا تمام وقت با شرکت‌ها همکاری خواهند کرد. فرایند جذب، زمان بر است و در هفته‌های آینده اعلام نتیجه می‌شود. در ۶ روز گذشته چند شرکت اعلام کردند که نیرو‌های خود را جذب کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.