سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اهواز

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری، گفت: هر چند پروژه تعطیل نشده، اما کار آن کند است.

سیاوش محمودی عضو شورای شهر اهواز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری گفت: این پروژه مدتی در انتظار جابه‌جایی شبکه برق بود که این کار به تازگی انجام شده و اکنون پروژه در حال اجرا است.

او در خصوص تاخیر در اجرای پروژه تقاطع جمهوری افزود: از روند اجرای این پروژه رضایت نداریم و هر چند پروژه تعطیل نشده اما کار آن کند است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: سگمنت‌های این پروژه بسیار بزرگ هستند و امکان ساخت آن‌ها در کارگاه وجود ندارد و باید در جای دیگر ساخته و سپس نصب شوند، بنابراین تاخیر در جابه‌جایی شبکه برق، پروژه را پنج تا شش ماه عقب انداخت.

محمودی عنوان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۴۰ درصد است در حالی که برنامه‌ریزی شده بود در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد و با این وضعیت بعید است در این بازه زمانی کار پایان یابد.

پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در خیابان جمهوری در شرق اهواز، ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی شد و مقرر بود در ۹ ماه به بهره‌برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.