سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ناظران افتخاری در همدان

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان از آغاز طرح جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و رصد بازار در همدان خبر داد.

علی مسلم خانی با اشاره به جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و رصد بازار گفت: این طرح، در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و به‌منظور استفاده از ظرفیت نیرو‌های متعهد مردمی اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه مشارکت و نظارت مردمی یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی است، گفت: نظارت، حلقه‌ای است که فعالیت‌های دولتی را به‌طور معناداری به شهروندان پیوند می‌دهد.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان با بیان اینکه هدف از این اقدام، شناسایی، کشف و معرفی تخلفات اقتصادی است، گفت: از تمامی اقشار جامعه، از جمله بانوان، دانشجویان، طلاب، بازنشستگان، انجمن‌ها، نخبگان و فعالان فرهنگی، تولیدی و صنفی که علاقه‌مند به همکاری در راستای سیاست‌های سازمان هستند، دعوت به همکاری می‌شود.

مسلم خانی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پورتال سازمان حمایت به نشانی www.cppo.ir، با ایجاد حساب کاربری به‌عنوان ناظر افتخاری ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل فرم درخواست عضویت باید فایل آموزشی را دریافت و مطالعه کرده و در آزمون مشارکت مردمی شرکت کنند.

او گفت: متقاضیان در صورت موفقیت در آزمون و طی مراحل قانونی در زمینه نظارت بر واحد‌های صنفی، رصد بازار و ارزیابی مشکلات به کمک بازرسان و ستاد‌های خبری می‌شتابند.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان گفت: این همکاری افتخاری هیچ‌گونه تعهد مالی یا استخدامی برای افراد به همراه نخواهد داشت.

برچسب ها: واحدهای صنفی ، تخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.