سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین مدال کاروان دانش‌آموزی ایران در المپیک ۲۰۲۴ بحرین کسب شد

امیرحسین چگینی، جودوکار نوجوان ایرانی، با کسب مدال برنز در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، نخستین مدال کاروان دانش‌آموزی ایران در المپیک ۲۰۲۴ بحرین را به ارمغان آورد.

امیرحسین چگینی پس از کسب اولین مدال کاروان دانش‌‌آموزی ایران در المپیک ۲۰۲۴ بحرین گفت: قرعه من خوب بود ولی متاسفانه بازی را به حریف ‌‌آذربایجانی واگذار کردم اما در نیمه‌نهایی توانستم با ضربه فنی نماینده کویت، مدال برنز این مسابقات را کسب کنم.

وی افزود: امیدواریم کاروان دانش‌آموزی ایران مدال‌های زیادی را در این رقابت‌ها کسب کنند.

او ادامه داد: فدراسیون قرار است ما را به مسابقات روسیه و  پس از آن مسابقات آفریقا اعزام کند که امیدوارم بتوانم به این مسابقات هم اعزام شوم.

چگینی تاکید کرد: خداراشکر توانستم این مدال را کسب کنم و امیدوارم توانسته باشم دل مردم ایران را شاد کرده باشم. 

امیرحسین چگینی در نیمه‌نهایی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف کویتی خود به پیروزی دست یافت و اولین مدال کاروان ایران را ازآن خود کرد.

در جریان رقابت‌های جودو ژیمنازیاد جهانی بحرین، در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم امیرحسین چگینی نماینده خوب کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم از سد ورزشکار چینی عبور کرد اما در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف خود از کشور آذربایجان، مبارزه را واگذار کرد و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت.

چگینی عصر امروز در دیدار نیمه‌نهایی توانست حریف خود را مغلوب کند و با کسب مدال خوشرنگ برنز، اولین مدال‌آور کاروان دانش‌‌آموزی کشورمان لقب بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مرم
۰۷:۳۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۳
ان‌شاءالله با برد این عزیز و کسب مدال جودوی ایران به روزهای اوج خودش برگرده.