سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی راه اندازی سامانه جامع مدیریت هوشمند در استان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی در پی راه اندازی سامانه جامع مدیریت هوشمند در استان هستیم گفت: با استقرار این سامانه امکان رصد لحظه‌ای قیمت کالا‌های اساسی در استان و مقایسه آن با دیگر استان‌ها فراهم خواهد شد.

سرمست امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تنظیم بازار کالا‌های اساسی باید براساس تحلیل به‌موقع و مناسب صورت گیرد، گفت: تنظیم بازار بدون تحلیل بازار ممکن نیست و تصمیمات تنظیم بازار باید مبتنی بر تحلیل آخرین وضعیت و پیش بینی بازار باشد.

وی افزود: نوسانان بازار باید در هر لحظه قابل دسترسی باشد و اگر بخواهیم اقدام مداخله‌جویانه در بازار انجام بدهیم باید تحلیل کارشناسی و پیش دستانه داشته باشیم.

وی از اینکه بدنه کارشناسی در ادارات و سازمان‌ها به شدت ضعیف شده است ابراز تاسف و تصریح کرد: گفت: اگر مدیران دارای اتاق فکر و تحلیل نباشند نمی‌توانند در وضعیت بازار تاثیرگذار عمل کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تمام شاخص‌ها باید فاصله استان با میانگین کشوری مشخص باشد، گفت: تحلیل وضعیت استان نسبت به گذشته و مسیر چشم‌انداز آینده و همچنین مقایسه با استان‌های پیرامون موضوع مهمی است که باید در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.

در این نشست، گزارشی از وضعیت ذخیره کالا‌های اساسی، تولید و توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز، نهاده‌های دامی، خرید و ذخیره گندم و توزیع آرد در استان ارائه شد.

برچسب ها: تنظیم بازار ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.