سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع موانع از مسیر تولید، تعامل بین همه حوزه‌ها را می‌طلبد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: رفع موانع از مسیر تولید، تعامل و هماهنگی بین همه حوزه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را می‌طلبد.

جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: پرونده‌های مربوط به ۳۵ واحد تولیدی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، گردشگری، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در این جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت. 

او افزود: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحد‌های مشکل دار کمک می‌کند تا تولید را همچنان ادامه دهند.

جعفری خواستار تسهیل شرایط برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران به ویژه در مناطق محروم شد و عنوان کرد: باید دست افراد سودجو از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قطع گردد تا فرصت سوء استفاده از این کارگروه برای کسی فراهم نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی همچنین خواستار هماهنگی بین دستگاه‌های متولی از جمله بانک، جهاد کشاورزی و سازمان صمت شد و ادامه داد: در این جلسه برای ۳۵ واحد تولیدی و اقتصادی راهکار ارائه شد و تنها یک مصوبه در کارگروه نهایی نشد.

در این کارگروه برای رفع مشکل طرح تولید هیدروکربن، گازرسانی، اقامتگاه بومگردی، اردوگاه گردشگری، واحد اکتشاف طلا، مرکز معاینه فنی، فروشگاه اینترنتی، واحد تولید اسکلت فلزی، واحد تولید آرد، چندین واحد مرغداری، شترداری و گاوداری در شهرستان‌های استان راهکار‌های لازم ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.