سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بمباران دائمی، شرط صهیونیست‌ها برای آتش‌بس با لبنان

منابع آمریکایی اعلام کردند که اسرائیل برای آتش‌بس با لبنان خواستار آزادی عمل در بمباران دائمی این کشور است.

وب سایت صهیونیستی والا به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کرد که جامعه بین الملل احتمالا با شرایط رژیم صهیونیستی که در سندی برای پایان دادن به جنگ لبنان به واشنگتن تحویل داده است، موافقت نکند.

براساس گزارش الجزیره، این سایت صهیونیستی اعلام کرد که از جمله خواسته‌های رژیم تروریستی اسرائیل برای پایان دادن به جنگ با حزب الله، اعطای آزادی عمل به آن برای بمباران دائمی لبنان است.

در همین راستا آکسیوس به نقل از یک مقام صهیوینستی ادعا کرد که تل آویو خواستار آن شده است که نیرو‌های مسلح خود اجازه داشته باشند در حملات هوایی آزادی عمل داشته باشند شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که حزب‌الله دوباره مسلح نمی‌شود و زیرساخت‌های نظامی آن در نزدیکی مرز بازسازی نمی‌شود.

۲ مقام آمریکایی و ۲ مقام رژیم صهیونیستی گفتند، تل‌آویو طی روزهای گذشته سندی را به آمریکا ارائه کرده است که شامل شرط و شروط آن برای «راه‌حل دیپلماتیک» به منظور پایان دادن به جنگ در لبنان است. آنها اعلام کردند که ران درمر، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی که یکی از معتمدین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، این سند را روز پنجشنبه برای هوکشتاین، فرستاده رئیس جمهور آمریکا به بیروت ارسال کرده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
جنگ لبنان تا ۶ ماه دیگه هم ادامه داره اینا رو باید پایگاهها شون با خاک یکسان کرد و روزی هزار کشته بدن تا درس جنگ یاد بگیرن
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
عجب شرطی!!! خب دیگی وقتی جامعه اعراب وحکامش موش صفت شدن همین میشه .باید تو دهن نتانیاهو واسرائیل زد