سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پشتیبانی بیمه سلامت هزینه‌های درمان کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با پشتیبانی بیمه سلامت هزینه‌های درمان کاهش یافت.

دکتر اعرابی در سی‌اُمین آیین گرامیداشت روز ملی بیمه سلامت گفت: در آیه ۲۳ سوره حشر «هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِکُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَیْمِنُ الْعَزِیزُ الْجَبَّارُ الْمُتَکَبِّرُ ۚ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا یُشْرِکُونَ» یکی از اسامی الهی در کتاب قرآن کریم "سلام و سلامتی" است که نشان از مهم و مقدس بودن امر سلامتی است.

وی افزود: خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم، موهبتی الهی است که باید با نگاه معنوی، شکرگزاری، رضایت درونی، عشق و علاقه و انگیزه موجب رضایت خدا و مردم گردد.

دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز ملی بیمه سلامت، فرصتی است برای توجه به خدمات این مجموعه و یادآوری آن برای عموم مردم، نهادی که در تلاش است تا مردم رنج کمتری را در دوران بیماری سپری کنند.

وی ضمن خداقوت به مدیران ارشد و همه مسئولان و کارگزاران خدوم بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری، تلاش‌های این مجموعه برای پشتیبانی هزینه‌های درمان را ارج نهاده و گفت: ارتباط، همکاری، همیاری و تعاملاتی که موجب رفع چالش‌ها و جلب رضایت مردم شده، قابل تقدیر و تشکر است.

دکتر اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم اکنون بیش از ۶۲۰ هزار نفر از جمعیت استان، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد بیش از ۴۸۰ هزار نفر از بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه و بیش از ۳ هزار نفر از بیمه مناطق کم برخوردار بهره‌مند هستند.

شایان ذکر است: تقدیر از خانواده معظم شهدا، جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مادران طرح جوانی جمعیت و خانواده‌های سه قلو، مامای فعال در مناطق صعب العبور، مسن‌ترن بیمه شده با ۱۱۷ سال، خبرنگاران و مطبوعات، جمعی از پزشکان و فوق تخصصان و ... پایان بخش این مراسم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.