سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۰۴ تن شکر و برنج به قیمت تنظیم بازار در سمنان

تامین شکر، برنج و گوشت قرمز گوسفندی، به نرخ تنظیم بازار از جمله وظایف جهاد کشاورزی است که این اقدام در سمنان به میزان ۳۲۴ تن شکر سفید و ۸۰ تن برنج برای مصارف خانوار با نرخ مصوب دولتی توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان  درباره این مطالبه مردمی گفت: سهمیه جدید شکر و برنج برای توزیع در این استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.

مسعود طاهریان افزود: ۳۲۴ تن شکر سفید و ۸۰ تن برنج برای مصارف خانوار با نرخ مصوب دولتی در مراکز خرید نقاط مختلف این استان در دست توزیع است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته برش شهرستانی تخصیص این سهمیه انجام و سهمیه هر شهرستان استان سمنان برای توزیع اعلام شد، ادامه داد: ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها این سهمیه را به فروشگاه‌ها واحدهای صنفی منتخب از طریق اتاق اصناف اعلام کردند و اکنون سهمیه برنج و شکر در دست توزیع است.

وی اظهار کرد: مباشران توزیع برنج و شکر به نرخ مصوب تنظیم بازار از طریق اتاق اصناف به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها معرفی می‌شوند و سپس ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مباشران را به اداره کل غله استان برای دریافت سهمیه کالاهای اساسی معرفی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.