سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

اختصاص هفت هزار میلیارد ریال برای اشتغال نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال برای اشتغال‌زایی مددجویان و نیازمندان این استان اختصاص بیش از هفت هزار میلیارد ریال هدف گذاری شده است.

ناصر مرادی‌پویانی در دیدار با فرماندار و امام جمعه ایوان، اظهار کرد: اشتغالزایی مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان است.

وی ابراز کرد: از فرمانداران و مدیران بانک‌های استان در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان طلب همکاری داریم تا تسهیلات مربوطه جذب شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به برنامه مسکن کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد در سال‌های اخیر، هم اکنون در مناطق روستایی استان خانواده ۲نفره به بالا فاقد مسکن وجود ندارد مگر اینکه مشکل زمین داشته باشند.

امام جمعه ایوان نیز در این نشست اظهار کرد: در خدمت رسانی به مردم هیچ خدمتی بالاتر از گره‌گشایی از مشکلات آنان و رفع نیاز‌های ضروری شان نیست.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با عنوان اینکه اشتغال از ضروری‌ترین خدمات کمیته امداد استان است، افزود: در شهرستان ایوان ظرفیت‌های بسیار خوبی در راستای باغداری و دامداری وجود دارد که فرصت مناسبی برای اشتغال نیازمندان است.

وی افزود: در راستای اشتغال نیازمندان ایوان، فرماندار و مدیران بانک‌های شهرستان آماده همکاری هستند.

فرماندار ایوان نیز در این نشست با بیان اینکه رضایت مندی از مهم‌ترین ثمرات خدمت رسانی کمیته امداد به مددجویان است، تصریح کرد: در ایوان در زمینه‌های مسکن و اشتغال فعالیت‌های ملموسی توسط کمیته امداد صورت گرفته است.

اکبری بیان کرد: در زمینه مسکن مددجویان روستایی با توجه به اینکه نبود زمین از جمله مشکلات پیش روی است در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های ذیربط این مشکل برطرف شود.

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.