سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بوستان بانوان زاهدان

مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بوستان بانوان زاهدان توسط نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

زهرا ابراهیمی  با تبریک هفته تربیت بدنی  کفت: پروژه بوستان بانوان زاهدان پس از ۱۲سال از کلنگ زنی با اهتمام شهرداری و شورای شهر در سال ۱۴۰۰ فاز اول آن آغاز بکار کرد و مورد استقبال جامعه بانوان قرار گرفت.
وی ادامه داد: حسب پیگیری های بعمل آمده دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و نگاه واسع دکتر شهریاری نماینده مردم زاهدان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل و ایجاد فضای مسقف در بوستان بانوان زاهدان اختصاص یافت.
مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بانوان رکن اصلی جامعه و نهاد خانواده است که اگر زمینه نشاط بانوان فراهم شود، این نشاط و سرزندگی در همه خانواده متجلی و وجود شور و نشاط در خانواده سبب می شود اعضای خانواده فکر، برنامه ریزی و نهایتا عملکرد بهتری در جامعه داشته باشد، بنابراین با افزایش سرانه فضاهای تفریحی و ورزشی ، جامعه جوان و پویای استان بویژه دختران و بانوان در فضاهای مناسب با فراق بال به انجام فعالیت‌ها خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی زندگی و سکونت عمده خانواده‌ها در فضاهای بسته و محدود آپارتمان، ایجاد بوستان های اختصاصی برای بانوان بسیار ضروری است.
ابراهیمی تصریح کرد: همچنین از آنجاییکه نیاز به تفریح و ورزش یکی از نیازهای ضروری انسان بشمار می رود و متاسفانه بانوان سیستان و بلوچستان از سرانه فضاهای اختصاصی تفریحی، ورزشی و فرهنگی کمتری برخوردار هستند در حال حاضر ۲۱ پارک بانوان جدید با هدف ارتقای سلامت جسمی و روحی زنان این استان در مراحل جانمایی، کلنگ زنی، ساخت اولیه و افتتاح فاز یک قرار دارد.
وی گفت: همچنین سوله ورزشی تخصصی پهنای شمالی شهر زاهدان با تامین ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مجدد توسط دکتر شهریاری نماینده زاهدان در سالجاری در مرحله ساخت است.
مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تقویت نقش زنان و توسعه فرصت‌ها در راستای مشارکت آنان در فعالیت‌های ورزشی، تامین و توزیع متوازن امکانات برای بانوان، تلاش در راستای افزایش سلامت روانی و جسمانی و افزایش نشاط و شادابی آنان، کاهش هزینه‌های درمانی و ارتقاء کیفیت زندگی از مهمترین اهداف برای پیگیری ایجاد فضاهای مناسب برای ورزش بانوان در استان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.