سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین سوخت مورد نیاز روستاهای سخت گذر استان

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کمبودی در خصوص توزیع نفت سفید در میان روستا‌های بدون گاز وجود ندارد.

سالارخشایی گفت: با توجه به اینکه معمولاً در زمان بارندگی راه ارتباطی این روستا‌های سخت گذر بسته و دچار مشکل می‌شوند هر ساله تلاش می‌کنیم که تا آبان ماه سوخت مورد نیاز برای این روستا‌ها ارسال شود.
 
وی ادامه داد: فروش نفت توسط شرکت و تعاون‌های روستایی و امور عشایر انجام می‌شود و ما تنها تأمین‌کننده نفت هستیم و فروشنده‌ها نیز دارای کد رسمی هستند.
 
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: در خصوص توزیع نفت روستا‌های سخت گذر از جمله سیلاب کلوار، بخش‌های مختلف زیلایی، برخی مناطق دیشموک، ممبی و سرآسیاب از اولویت‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و در توزیع نفت است که باید سریع حمل و توزیع شود.
 
خشایی با بیان اینکه برای روستا‌های سخت گذر چهار میلیون لیتر نفت در نظر گرفته شده است اضافه کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار لیتر تاکنون ارسال و توزیع شده است که همچنان ادامه دارد و تلاش می‌شود تا آبان ماه سوخت‌رسانی مناطق سخت گذر انجام شود.
 
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ مرکز فروش نفت در استان داریم که ۳۰ مرکز در مناطق  سخت گذر است.
 
وی ادامه داد: توزیع نفت سفید بر اساس کارت و کد ملی سرپرست خانواده انجام می‌شود و خانواده‌هایی که مشمول دریافت نفت سفید هستند در صورت تمایل، می‌توانند سهمیه یک سال خود را کامل دریافت کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.