سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفند ترور و جنگ رسانه‌ای سرپوشی بر ناکامی‌های رژیم صهیونیستی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزدگفت: رژیم منحوس صهیونیستی که شکست و ضعف هایش بر جهانیان آشکار شده است و سعی دارد با ترور و جنگ رسانه‌ای بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

 سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزدضمن تسلیت شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس ومحمود حمدان از فرماندهان جبهه مقاومت، گفت:این دوبزرگوار از کسانی که بودند که فرار نکردندو در کنار مردم خود به مبارزه با استکبار جهانی پرداختند.

وی ادامه داد:فرماندهانی که نه در تونل‌ها بلکه در میدان جنگ درحال رویارویی مستقیم با دشمنان پلید خود درمکانی که بیش از ۵ ماه در محاصره بود به شهادت رسیدند و این پاداش حرکت در مسیر جهاد است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی که شکست و ضعف هایش بر جهانیان آشکار شده است و به هیچکدام از اهدافش که اعلام کرده نرسیده است، (این رژیم باوجود همه جنایاتش نه به نابودی کامل حماس رسیده، نه به آزادی اسرا دست یافته و نه به کوچ اجباری ساکنان غزه دست یافته و نتوانسته آوارگان شهرک‌های شمالی را برگرداند، پس سعی دارد با ترور و جنگ رسانه‌ای بر شکست‌های خود سرپوش بگذار د.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس بداند؛ قطعا خون پاک شهدا جریان مقاومت را زنده‌تر می‌کند همانطور که شهادت امام حسین (ع) موجب زنده نگه داشتن اسلام شد و خون شهدای انقلاب اسلامی باعث عزت واقتدار ایران اسلامی در جهان است. 

سردار زارع کمالی گفت: ان شاء الله خون پاک شهدای جبهه مقاومت نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیست را بدنبال دارد و قطعا جایگزین این عزیزان هزاران یحیی سنوار، سید حسن نصرالله و شهید سلیمانی خواهد بود و قطعا این راه ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.