سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برد ارزشمند تیم بعثت مقابل پیکان و صعود به رده چهارم جدول

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم بعثت کرمانشاه عصر روز گذشته در یک دیدار خارج از خانه توانست به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کند.

از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان تیم بعثت کرمانشاه موفق شد در بازی خارج از خانه پیکان صدرنشین را متوقف کند و با سه امتیاز ارزشمند به جمع مدعیان بالای جدول برود.

نیمه اول این دیدار، با وجود تلاش‌های ۲ تیم، بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم و در دقیقه ۸۸ بازی، احمد الجبروی، مهاجم بعثت کرمانشاه، با یک ضربه دقیق، دروازه پیکان را باز کرد و تک گل بازی را به ثمر رساند.

بعثتی‌ها با این برد که دومین برد متوالی آنها بود، با کسب ۱۳ امتیاز، به رده چهارم جدول صعود کردند و پیکان نیز با ۱۳ امتیاز از صدر جدول به رده پنجم سقوط کرد.

تیم بعثت در هفته هشتم در خانه میزبان سایپای تهران خواهد بود.

از هفته هفتم رقابت‌های لیگ آزادگان آریو اسلامشهر با یک گل از سد نیروی زمینی گذشت تا با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود کند و جای پیکان را بگیرد.

مس شهربابک هم برابر مس کرمان با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس رسیدن به صدر را از دست بدهد و با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

در دیگر بازی حساس دیروز، صنعت نفت برابر مس سونگون با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد و با ۱۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

سایپا هم که به نظر می‌رسد روندی صعودی را آغار کرده است، این هفته نفت مسجد سلیمان را ۲ بر صفر شکست داد تا با کسب دومین برد متوالی و ۱۳ امتیاز در رده ششم قرار بگیرد.

فجر شهیدسپاسی شیراز نیز پس از ۲ باخت متوالی، این هفته هم پیروز نشد و مقابل پالایش نفت بندرعباس به تساوی یک بر یک رسید تا ۱۳ امتیازی شود و با توجه به تفاضل گل کمتر در رده هفتم بایستد.

در سایر دیدارها، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان، یک - یک شدند، شهرداری نوشهر ۲ بر یک شهرداری آستارا را شکست داد و شهر راز شیراز نیز یک بر صفر پارس جنوبی جم را مغلوب کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.